Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ziet er goed uit hoor, maar ben minder onder de indruk dan de eerste gameplay beelden.

Dus het was gespeeld op een PC met next gen hardware en 360 controller? Ik wil gewoon gameplay zien direct van een PS4 :mad:

[yt]GZgSB5y0RCo[/yt]

Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat meer gameplay. Met een auto etc en interview. Ziet er al beter uit met 1080p

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    CVG is mega enthousiast over de graphics, maar ik zie toch nog echt steeds van die verdomde korrelige schaduwen en dat op next-gen tech? Kom op! En ze vinden het mega soepel draaien, het zal dan wel aan mij laptop liggen want ik vind het echt niet mega soepel in die youtube video. Verder wel heel tof, al vind ik het soms gigantisch op Assassin's Creed in een ander jasje lijken. Maar dat hacken is wel echt heel gaaf, kan zeker wel een topper worden, maar hopelijk dan niet gelijk een WD2 volgend jaar, aub Ubi.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Videos op YT zijn altijd drama. En zijn ook nog in 720p.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat heb ik dus ook man. Het zag er vorig jaar tijdens E3 echt indrukwekkend uit, met de regen en ga zo maar door. Ik heb het idee dat het nu minder mooi is, of we zijn gewoon zwaar verwend geraakt ;).

Maar wel heel tof dat met "Potential victim", geeft echt een person of Interest sfeertje. Wat ik me afvraag is of je elk gebouw kan opklimmen, net zoals in AC. Het zijn overduidelijk de ACIII mechanics, dus het zou gaaf zijn als dat mogelijk is. Weird dat de dev het alleen maar over PS4 heeft op het eind....game komt uit op de huidige en next gen consoles..mja zal wel.

7. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Hij mag niks zeggen over de volgende Xbox en de PS3 & Xbox 360 hebben in dit geval dezelfde positie als de PS2 bij de vorige generatie switch: uitbrengen met mindere graphics gewoon om een groter marktaandeel te krijgen. Heeft zowel Ubisoft als de gamer iets aan want die hoeft dan geen nieuwe console te kopen om gewoon te spelen.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, dat is ook zo hoor. Ik vind ook echt wel dat je het kan zien dat het geen echte volwaardige next-gen titel is, zoals Killzone SF voor PS4 een echte next-gen titel is en whatever MS gaat brengen als first party titel voor de nieuwe Xbox.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De next gen zal wel iets mooier eruit zien en beter lopen. Ook zoals ze zeggen betere windeffecten etc wat bij de current gen niet meer kan. Echt grote stappen zullen we pas over een tijdje zien. :)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Beter dan deze videos bedoel je of dan de huidige consoles? :)

Ik ben benieuwd hoe deze game uiteindelijk uitpakt. Voor mij is Ubi een beetje hit & miss geweest deze console generatie. Van de hele AC franchise vond ik eigenlijk alleen ACII echt goed en toen ging het gewoon bergafwaarts, echt teveel same old shit. En nu het gewoon duidelijk een jaarlijkse game zal blijven...mja...laat maar zitten. Ik ben benieuwd of dat hacken echt leuk blijft, of dat het na een tijdje een gimmick wordt die zelfs gaat vervelen, ik hoop van niet. Ze moeten met een goede balans en variatie in de missies komen en hopelijk is die slowmo shit optioneel. Laat me ook gewoon normaal schieten.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Huidige consoles.
    Denk dat het zeker geen gimmick gaat worden want volgens mij heb je het echt overal voor nodig.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, als het echt relevant blijft en er worden toffe dingen mee gedaan, cool! I'm all for it!

Ik zat me net te bedenken hoeveel games Ubi wel niet gepland heeft van augustus tot november en ik zie nog wel een game uitgesteld worden naar volgend jaar. Vorig jaar zaten ACIII en FC3 al heel dicht op elkaar maar nu zou het Splinter Cell Blacklist, ACIV en WD allemaal tussen augustus en november worden? Ik betwijfel het. En verdikke Ubi...toon nou eens wat van Rainbow Six Patriots :mad:

Net de video van vorig jaar nog eens bekeken, vooral het regen stukje is duidelijk mooier zeg.

https://www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA

13. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik weet het niet hoor, daarvoor moet ik eerst het eindproduct zien. Deze generatie switch werpt sowieso de illusie dat het verschil qua graphics kleiner is terwijl dat wel meevalt.

De grootste reden hiervoor is dat bij de vorige generatie we over gingen naar High definition en daardoor ook PC waardige resoluties op de consoles kregen. Deze generatie switch is dat niet zo en de verschillen zijn daardoor subtieler.

Als men niet zo in de technieken zit dan ziet men meestal die subtiele verschillen ook niet. Vraag een gemiddeld persoon (niet-gamer) maar eens of hij het verschil ziet tussen DirectX10 en 11 of het verschil tussen tesselation uit of aan. Het zijn verschillen die zeker wel een impact hebben op de immersion, maar niet direct zichtbaar zijn als je niet weet waar je naar moet kijken. Vaak verbetert de immersion dan ook door een combinatie van betere technieken te gebruiken en ze ook op de juiste manier te gebruiken.
    (Herriner je het begin van deze generatie nog, met al die games waarbij alles er als plastic uit zag. How not to use reflection)

Daarbij leven we ook niet meer in de tijd van de vierkante hoofden. De verschillen worden uiteindelijk ook steeds subtieler. ;)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat we idd meer moeten kijken naar AI en grafische effecten ipv hogere resoluties. :)

Oh man de eerste keer dat ik dit zag @ 1:22. Me mond viel open.
    Hoe die gast eruit zag. :+

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    In een video vertelde een previewer net dat het hacken van gebouwen, erg vergelijkbaar is met de viewpoints uit AC en de outposts in FC3. Ik zie dat niet als een goed iets, in het begin had ik zoiets van...hey tof bedacht. Maar wanneer je in AC godsgruwelijk veel van die hoere viewpoints moet doen om een beter zicht te krijgen....nou..na een tijdje had ik het wel gehad. Same story voor FC3.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Sooooo unimpressed... Jezus man, hypetrain. Dit ziet er gewoon uit als een game wat vorig jaar had kunnen uitkomen. Plus het pakt me niet zo, weet niet wat het is. Maar denk niet dat het voor mij wat wordt. Deze hype creëerde ubi ook met AC1, en toen ik die had gekocht heb ik em 30min gespeeld en vond er geen ruk aan.. Toen AC 2 gekocht, ook uurtje gespeeld, geen reet gaan.. Ik kijk wel uit dit keer

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Intressant gesprek. Dat over die app klinkt nog best tof eigenlijk.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ...

Dit is toch Next-Gen?

...

Sorry ... maar dit ziet eruit alsof een huidige console het ook nog gewoon kan draaien. Ja, wat meer particles en shading maar daar blijft het ook bij :eek:

Ja, ik koop hem zeer zeker. Concept lijkt me fantastisch!

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Komt ook uit op current-gen, ik denk dat dat ook een reden is waardoor het niet helemaal next-gen er uit zal komen te zien.

20. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina