Welke game ben jij nu onder andere aan het spelen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Leis, 10 mei 2013.

1. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Gisteren begonnen aan Bulletstorm, samen met een maat op de bank. Gelijk uitgespeeld, aan één stuk door!! Wat een heerlijke game!

Verder zelf nog bezig met Spec Ops the Line. Man, wat een geniale singleplayer is dat ook! Bijna uitgespeeld.

Als laatste nog bezig met Sleeping Dogs. Zit op 90% vd game, maar wil voordat ik de laatste missie doe alle sidemissions doen. Topgame hoor!

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal denk ik ook maar eens moeten geloven aan Spec Ops. Hoor er zo veel goede dingen over... Demo was wel prima, maar had er niet uit gehaald dat zo een goede game zou zijn.

3. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Zeker doen! Net uitgespeeld en echt super! Demo vangt de game niet helemaal omdat het voor een groot deel het verhaal is wat de game maakt. Naast dat de gameplay zelf gewoon dik in orde is! Echt een topgame!

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Verhaal moet inderdaad bijzonder zijn, al had ik mezelf al een klein beetje gespoiled. Op de pc zo vaak aan begonnen, ook op Xbox 360 begonnen. Gameplay is op zich niet slecht maar kan me er niet aan toe zetten om verder te spelen.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Vraagje als je bijna niks uitspeelt, waarom game je dan? ^^"

Laatst bewerkt: 13 mei 2013
  6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Uitspeelt met een t op het einde aub.

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, meneer mierenneuker.

Laatst bewerkt: 12 mei 2013
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als iets saai is speel je het neem ik aan toch niet uit of ga je niet verder? Lijkt me duidelijk. Als ik 8 van de 10 games tegenwoordig niet bijzonder vind dan speel ik niet veel uit nee.

9. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Tombraider net uit.. nu begonnen met Just Cause 2 moet aan deze game nog heel erg wennen..

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ook net bezig met JC2. Kom er ook niet echt in nog. Morgen nog maar eens proberen ...

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Vond dat spel echt gaaf. Super leuk stijltje, toffe personages en gesprekken.

Ik ben bezig met Jambo Safari, Shining Force cd, The King of Route 66 en Time Crisis Raging Storm trouwens. Weer een lekker mengelmoesje.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies, als een spel niet meer boeit dan stop ik er ook mee. En dat is bijna in 99 procent van de gevallen. Ik heb op steam 78 spellen en weet je hoeveel ik er heb uitgespeeld? 0

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iedereen stopt wel als ie een game niet meer leuk vindt. Maar dat komt meestal na een periode dat de game wel leuk was. Soms lijkt het bij Fiasco alsof ie maar games blijft kopen die ie gewoon niet leuk vindt. '5 minuten gespeeld, was saaai. GAAAAP. Alle games zuigen tegenwoordig! '
    Pessimist is het geworden. :+ Misschien wat zorgvuldiger beslissen wat voor games je gaat kopen Fii? Ik zie je de laatste tijd echt vaker roepen dat je iets niet leuk vond dan dat je er plezier mee had. :D Je zegt zelf, 8/10 games vind je niet bijzonder, en toch... koop je ze?

Ach, het is je eigen geld en tijd. ;)

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    9/10 games zijn tegenwoordig ook gewoon gaap. Ligt dat aan het feit dat de originaliteit van games tegenwoordig nergens meer te zoeken valt of dat ik ouder aan het worden ben?
    Games die ik echt supergraag wil en ga spelen zijn tegenwoordig op 1 hand te tellen bij mij.
    Snap dus ook niet hoe mensen gigantische backlogs kunnen hebben. :+

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Er zijn genoeg originelere games te vinden...je moet alleen wat beter zoeken, en zo'n soort game een kans geven.

Neem Remember Me bv; is weer eens iets anders dan het zoveelste vervolg, maar daardoor twijfelen ook veel mensen of ze hem gaan kopen, omdat het nieuw is en je dus niet weet of het iets is....dus mindere sales.

Gek he, dat de meeste publisher's liever een vervolg deeltje zoveel uitpoepen dan iets nieuws proberen?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar die 9/10 games die je niks vindt koop jij waarschijnlijk ook niet. Dat is prima. Ik krijg het idee dat Fiasco ze ondanks zijn grote desinteresse van de laatste tijd toch blijft kopen en spelen. Dat is toch vreemd? :+
    En dan maar vertellen dat de game na 5 minuten saai was. No shit.
    Remember Me lijkt me echt een heerlijke B game. :D
    Weet alleen niet of ik zal pre-orderen omdat ik de laatste tijd al zoveel aan games heb uitgegeven...Maar als ik niet pre-order geef ik wel onbedoeld en indirect een signaal af dat nieuwe IP's en B games niet gewenst zijn.
    Moeilijk... :p

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op basis van plaatjes en filmpjes kan een spel leuk lijken, maar spelen is toch anders. Dan slaat de verveling snel toe, omdat de meeste spellen zoveel op elkaar lijken. Qua gameplay heb ik dan snel een been there, done that gevoel. Daarom kijk ik juist uit naar Beyond, omdat zulke spellen niet massaal worden uitgebracht. Ik koop tegenwoordig ook niet zoveel spellen meer. Er zijn zoveel Free 2 Play spellen, daar vermaak ik me ook wel mee.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat kan ook natuurlijk. Al kan ik inmiddels wel goed aanvoelen of een game iets is voor mij. Als ik op basis van screens/trailers zeg dat het niks voor mij is, dan is dat meestal ook zo. Soms trap ik dan in de hype en in de lofuitingen van andere mensen, maar daar krijg ik dan gewoon spijt van (grootste voorbeeld; Fallout 3 :mad:)
    Moeilijker wordt het bij games zoals Last of Us. Daar schiet ik heen en weer tussen hype en desinteresse. Weet niet goed wat ik met die game moet aanvangen. 8)

Beyond gaat er wel komen. Geen game op de traditionele manier, maar er is zeker ruimte voor dat soort games. En Ellen Page. Dat is ook een plus. :+

//edit: Maar goed, het maakt uiteindelijk allemaal niks uit en het is Fiasco's eigen keuze. Ik wil het niet laten lijken alsof ik hem persoonlijk aanval en door wil blijven drammen.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    €2,50 verzendkosten, dat is bijna normaal tegenwoordig, helaas :emo:

Hmm, ik ben net klaar met Mass Effect 3, ben me nu wat aan het vervelen :+

Gisteren nog even een potje MP van Battelfield 3 gedaan, blijft leuk. Ik moet me maar weer even oriënteren wat leuke games op het moment zijn.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dragon's Dogma? :+ Alle JP's in GW2 al gehaald?

Deel Deze Pagina