Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien omdat ze al zien aankomen dat met het next-gen geweld niemand €50 gaat betalen voor een handheld/Vita game. :+

(als ik nog langer twijfel is het straks net als Fifa uitverkocht/prijs veranderd... :p)

edit: Vooruit, besteld. Ziet er gewoon uit als een leuke game, en voor die prijs... Hopelijk heb ik wel wat meer geluk dan bij mijn laatste pre-order, dat bleek uiteindelijk een kutgame te zijn. :+ fingers crossed.

Laatst bewerkt: 11 mei 2013
  2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de laatste tijd weer aardig wat Persona 4 zitten spelen. En wat is dit toch een geweldige game! Was eigenlijk m'n eerste JRPG en ik had in het begin nog niet goed door hoe het te spelen; eerste eindbaas heb ik bijvoorbeeld heel lang vastgezeten. Bazen blijven wel pittig, maar inmiddels speelt het echt heerlijk weg. Ook het fusen van Persona's blijft leuk (en verslavend). Wat mij betreft de beste game op de Vita! En eigenlijk heb ik door deze game voorlopig even geen nieuwe game nodig voor de Vita (zit pas op 28 uur ;) )..

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb de game gister weer aangezet na een pauze door andere games, maar meteen weer de zin te pakken om door te spelen; wat ik straks ook ga doen.:9

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Als je er van af wilt, wil ik 'm wel over kopen. :)

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht dat jij em sowieso al ging kopen? Bij yourgamezone dacht ik. Straks ben ik alsnog de enige met de game. :p

En, pff, games over willen kopen voor ik het zelf uberhaupt in handen heb. :+

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ah ik dacht dat je 'm al gespeeld had. ;) Eniewee, misschien kon ik 'm voor een nog leuker prijsje overkopen :D Maar ik ga 'm inderdaad wel halen, alleen mis ik het geld momenteel een beetje. Baal ik wel van, want ik ben bang dat dit typisch zo'n game gaat worden die weer na een week niet meer leverbaar is.

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ugh, hier hetzelfde financiele probleem....:mad:
    Hopelijk komt de belastingteruggave snel, en natuurlijk komt ook het vakantiegeld eraan....maar daar heb ik nu weinig aan!:+
    Belastingterrugave is voor een groot deel sowieso al gereserveerd voor de PS4.:9

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Belastingteruggave duurt inderdaad lang :mad:, vorig jaar had ik het in april al :eek:

9. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg maar €24 terug :+

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik 870 euro, dus wel de moeite waard :+

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad. Aan de andere kant: je hebt het zelf ook eerst betaald :+

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Dat is waar, maar je merkt er toch niet zoveel van als het over een heel jaar verspreid is, dus het lijkt wel of je het gewoon krijgt :+

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh ja.. belastinggeld.. moet nog invullen

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker op tijd...

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    w8 ff, dit is een vita topic, zomaar belastinggeld hier als onderwerp hahahaha..

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niks is onmogelijk in het Vita topic. :+ Ons stiekeme nutteloze.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wil nieuwe tablet kopen van mn belastinggeld, als ik het eindelijk heb ingevuld.. Is Nexus 7 al uit? Oh en misschien die gekke game die jullie net voor 25eu hebben gewezen

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat kan volgens mij nooit. Je moet het voor 1 april ingevuld hebben. Dan kan je in april wel je voorlopige aanslag krijgen, maar het bedrag zelf komt meestal een paar maanden later. Kreeg het vorig jaar ook in juli ofzo. Dit jaar krijg ik bijna 300 euro. Helaas moet ik dat weer herinvesteren in school. Dus ik hoop dat de aankondiging van de nieuwe Xbox tegenvalt, dan doet het minder pijn dat ik met de launch het niet kan kopen ;) Ook al zat ik 2 jaar terug veel meer te wachten op de nieuwe consoles dan nu. Mijn interesse is een beetje aan het verslappen, maar nieuwe consoles zijn altijd interessant.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat heb ik ook.. maar je ging van SD naar HD.. die stap was gewoon groter imo.. Ik denk niet dat er weer een nieuwe IP komt zoals Gears was voor mij op deze consoles namelijk

En je MOET trouwens niks voor je belastingaangifte.. Behalve als je verplicht bent in te vullen.. Maar dat zijn de meeste van ons niet denk ik..

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik krijg dit jaar 3900 en een beetje terug van de belasting :+. Ligt uiteraard een stuk daarvan apart voor de PS4/Xbox, ligt eraan waar mijn interesse meer ligt (Ik ga er vanuit dat ze beide ongeveer tegelijk uitkomen). Tot nu toe heeft de PS4 wel een voorsprong, maar dat komt omdat er te weinig echte info bekend is over de nieuwe Xbox. Volgende week weten we meer :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina