Hmm, ik probeer eerst eens iets uit mijn backlog te krijgen, heb de laatste tijd iets teveel uitgegeven Ik zie nu dat mijn backlog ook niet heel erg super is (Op Steam dan) Meh, misschien moet ik maar ophouden met gamen
Ben bezig met Darksiders2 maar ik kom gewoon niet verder. Ben op een stuk zonder potions en er komen tering veel vijanden in een x wat ik nooit red met 1 levensbalk. Vanmiddag poging 1654
Noohh, don't do it! Er is nog genoeg moois wat je nog nooit hebt gespeeld! Bekijk mijn top 25 en wees verbaasd over de mooie games die nog niet hebt gespeeld (wacht, je zult die in mijn top 25 waarschijnlijk wel gespeeld hebben...)
Oh, je wilt ook nog echt kijken. Ik linkte al niet omdat mensen misschien zouden denken dat ik te veel met dat filmpje zou lopen spammen. Spoiler Ben je trouwens uitgekeken op Ass Creed? Ik zat net even in je lijst te kijken en zag dat je ACII wel hebt gespeeld maar het superieure Brotherhood niet.
Op de PC wel, maar daar ben ik halverwege ook weer afgehaakt Hm, misschien toch maar eens kijken naar DD.
Op dit moment ben ik bezig met Sleeping Dogs. Gekocht voor een prikkie als GoD en het heeft me totaal verrast. Ik wist dat het een leuke game zou zijn maar dat ik hem zó tof zou vinden..? Ik geniet van elke seconde. Sowieso game ik de laatste tijd weinig, maar ik wil het toch weer gaan oppakken. Heb nog steeds een lange backlog.
Ik heb vaak dat ik een spel koop, een uurtje speel, en vervolgens niet meer aanraak. En dan hoef ik het geeneens een slecht spel te vinden. Via de marketplace 2 jaar terug ofzo Tales of Vesperia gekocht. Na een uur nooit meer aangeraakt. En hoewel ik altijd de intentie heb om verder te gaan, gebeurt dat alleen nooit. Is altijd wel een combinatie van tijdgebrek en teveel andere games. Misschien in de zomervakantie dan, maar dan wil ik ook al verder gaan met Ni No Kuni. Vorig jaar wilde ik in de zomervakantie Final Fantasy XIII-2 spelen, is er ook nooit van gekomen. In die hitte is gamen één van de laatste dingen die ik wil doen.
Klopt, heb ik ook met The Walking Dead, erg vermaakt met Ep 1 maar daarna nooit meer aangeraakt, snap dat gewoon niet
Same here, ben laatst begonnen aan ep2 maar ondanks dat ik zou verwachten dat het een ideale game zou zijn om savonds na een drukke dag even een uurtje te spelen kom ik er totaal niet in.. het kan me gewoon niet boeien
Episode 3 ging mij wat te lang door waardoor de vaart in de game en mijn drang om door te gaan wat weggeëbd is. Maar ik ga zeker wel verder. Ooit.
Dat was nu juist één van de spellen die ik juist wel uitgespeeld heb. Het doet juist een keer wat anders en dan ben ik wel geboeid. In de kerstvakantie was ik met een dag of 3 klaar. Ik houd dan ook erg van verhalende games.
Tombraider 2013 toevallig gespeeld en hoe was deze bevallen? Als een spel saai is leg ik 'm ook neer, maar dat is niet heel vaak bij mij het geval. Vermaak mij echt prima met games (Mass effect 2) heb ik bijvoorbeeld niet meer aangeraakt! Saai.. Mass Effect 1 was imoh nog wel de beste en genoot van het autootje over de gebergte van de planeten.
Tomb Raider is de enige game die ik dit jaar heb uitgespeeld. Mede vanwege omdat het geen lange game is. Want qua gameplay valt het spel constant in herhaling. De presentatie maakt een hoop goed, maar qua gameplay is het echt dertien in een dozijn.
De games waar ik mij het meeste mee vermaak zijn B-games. Daar verwacht je niks van en vallen dus nooit tegen. De A-games worden zo omhoog geprezen en valt toch altijd wel iets tegen, na een paar uur te spelen is de zin er dan ook wel gauw van af en dat heb ik niet met de B-games.
Beste game van 2013, al is dat ook niet moeielijk. Deed zowat alles goed wat goed kon, echt van genoten in lange tijd ja. Voor de rest koop ik echt weinig meer hoor. Leen veel en krijg af en toe wat reviewcopies. Zit gewoon een behoorlijke lange tijd in een dip. Gewoon spoiled door de gehele generatie.