Zit dat toevallig ook net te kijken en wou het al posten. Fucking BS dat ze een hele game mode eruit halen 'the way it was ment to be played'. _0/ Metro Last light.. ik wacht wel tot ie in de budgetbak ligt, misschien laat ik hem helemaal wel liggen...
Damn dit is wel schandalig zeg. Scheidingslijn gaat volgende generatie ook alleen maar kleiner worden nu je al die free to play spellen erbij krijgt.
Alleen hier in NLD hebben we volgens mij alleen maar LE? Of tenminste bij GM kan ik alleen de LE vinden
De volledige eerste produktie run is alleen maar 'LE' s . Dus best kant dat je zonder pre-order bijv bij gamemania de LE mee kan nemen Metro 2033 is volgens mij in NL alleen maar als zogenaamde LE uitgekomen? Met die paar kaartjes erbij en die extra kartonnen sleeve
Ach ik laat het van de reviews afhangen. Als hij overal 9's krijgt koop ik hem toch wel maar dan wel zo goedkoop mogelijk ik ga ze niet belonen door gewoon bij de GM ofzo er 60 euro voor te betalen en dan bij thuiskomst nog eens €5 om op Ranger easy te kunnen spelen
Gewoon boycotten, dit is en blijft bullshit. Wij als consumenten moeten laten zien dat we dit niet accepteren. Ik was eigenlijk nog van plan dit spel te halen (niet pre-orderen, maar over een maandje ofso) maar dat ga ik nu zeker niet doen.
En daarom krijg je dit soort idiote acties dus telkens Mensen die denken "ach het is maar ..." of "Ik vind het leuk genoeg dus ..."
Ik ben wel om te kopen,.. 50 euro en dan haal ik hem gegarandeerd niet edit:// een 7 van eurogamer,.. dan kan ik ook wel ff op de budgetbak wachten denk ik nou dat is nogal een vieze tegenvaller :|
Vind het prima zo. Ik had toch wel wat meer verwacht van dit spel (niet dat een 7 erg slecht is), maar sinds ik dat Ranger Mode gebeuren heb gehoord koop ik emsowieso voorlopig niet. Budgetbak misschien ooit. Overigens heb ik sowieso een hekel aan Day 1 DLC. Ik heb niks tegen DLC, als het later iets interessant toevoegds. Niet zoals ze bij Metro Last Light hebben gedaan: iets uit de game schuren en het vervolgens DLC maken. Dat is gewoon bullshit
Niet helemaal waar, de eerste produktie run schijnt alleen maar LE's te zijn. En daar zou de ranger mode ook bij zitten