Mee eens, vond de ep lekker lopen en ondanks dat er geen heftige dingen gebeuren zit er wel ontwikkeling in. Meer dan in het begin van het seizoen. De opbouw voor de climax van dit seizoen komt nu echt op gang
Met tussen episode bedoel ik dan juist een goede opbouw, ik bedoel niet dat het slecht is. In tegendeel. Zit een ontwikkeling in, kan in ieder geval niet wachten op de climax. Dan doen ze het toch goed.
CGI verpeste de spanning wel tijdens dat einde, Harrenhal zag er ook wel cheap uit. Gedeelte met Frodo was wel weer awesome. Justice jongen.
Ik word echt heel naar van die scenes met tyrion zeg.. Eig bizar dat een heel seizoen van een tv serie iemand wordt Spoiler gemarteld , maargoed dat is game of thrones he gasten!
Theon ja LOOL DIE SCENE MET HODOR IS EPIC TROUWENS Brute ep verder, einde was echt supervet. Preview Ep8 ziet er er nog heerlijker uit.
Zegt degene die denkt dat een windmolen een kasteel is. Ik weet niet wat je precies met de CGI bedoeld Spoiler maar er is een echte beer gebruikt: http://www.imdb.com/name/nm1212069/ Je ziet zijn naam zelfs in de credits staan.
Ik merkte het ook al, maar volgens mij komt dat door het gebruik van een green screen. Ik weet niet of ze dat gebruikt hebben, maar bij de wolven doen ze dit ook, om ze groter te maken. Random Game of Thrones episode: Sex Murder Torture Pick 2 Ik denk dat het uiteindelijk wel zal blijken waarom dit allemaal gebeurt.
Vette aflevering zeg. Spoiler Die draken beginnen angstaanjagend te worden. Mooie scene ook, eerst langs al die slaafsoldaten en dan Daenerys daar, omringd door draken. De martelaar van Theon is wel echt een psychopaat zeg, goeie dag. Ik vond die Theon een lul maar dit gun ik hem dan ook weer niet. Joffrey zei idd een keer zinnige dingen, klein wtf-momentje. Jaime weer +1 respect gekregen, vond hem al bad-ass qua dialogen maar begint nu ook likeable te worden.
Jammer dat alle interne monologen die in het boek weer geven hoe hij veranderd niet zo mooi in de serie worden weer gegeven. En oooeh boy: Spoiler de wedding komt dichter bij
Ik weet niet of iemand die idioot Athene kent van YouTube met zijn gamevideo's. Pas op als je zijn nieuwste video kijkt, want aan het einde komt hij dus ineens met een massive spoiler van het derde boek, dus seizoen 3/4. Hij had al veel haters en dit zal hem alleen maar opleveren.