FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

1. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ik weet niet hoe ik dan een extra quote erbij kan toevoegen. Vandaar de losse berichten, mijn exuces daarvoor :)

2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG] <-- Voor extra quote

[​IMG] <-- Laatste quote gebruik je die

Ik zie dat er wat incidenten zijn gebeurd, Wanneer je dit wil laten bekijken binnen 24 uur een PM naar XBWRacing steward ;)

3. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Dus als ik het goed begrijp, moet ik eerst op de multquote klikken en dan op edit?

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409

Je kan als je naderhand een extra quote wil hebben gewoon op de quote knop klikken van het bericht dat je wil quoten, de tekst van het nieuwe bericht kopiëren en dan op annuleren klikken. En dan edit je je bericht die je al had gepost en plak je je nieuwe quote erin. :)

5. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Race uitslagen en klassementen

Toch maar even de foto's geupload :)

Race uitslagen Road America:

Drivers-klassement:

Team-klassement:

Laatst bewerkt: 13 mei 2013
  6. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Freaky ik was 2de in Heat 1 voor mijn teamgenoot. :)

7. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Excuses aanvaard.
    Ben nog gepit om te kijken of er na reparatie nog snelheid in de Merc zat.
    Auto was niet echt competatief meer. Omdat ik nog mijn laatste nachtdienst van een serie van 3 moest draaien, heb ik maar gekozen om nog een uurtje voor te slapen ipv van achteraan hinkelen.

8. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik zie het ja, had gisteren geen 2e controle gedaan:).Ik zal proberen om het vanmiddag te verbeteren en te uploaden.

EDIT:
    De nieuwe uitslag en klassementen geupload. Nu hoop ik dat ze wel goed zijn :)

9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Kwalificatie ging goed, had wel 1e of 2e kunnen starten, maar kon nu gewoon niet sneller dan de derde startplek.
    Heb F1freaky met niet al te veel moeite achter mij kunnen houden in de kwalificatie.

Heat 1:
    Goede start, domweg sneller dan de 3 mensen achter mij, m.u.v. Denvan.
    Toen in rondje 4 in de klim naar de finish F1freaky voorbij gestoken, die toen nog geen schade had, maar wel een koude linker achterband.:+
    Daarna alleen maar schade bij mijn achterliggers die stevig met elkaar aan het stoeien waren.
    Daarna heel lang op de 4e plek gelegen, weer voor F1freaky die ik toen nog iets beter achter mij kon houden dan in de kwalificatie.
    Viel mij uiteindelijk op dat de Mercedes toch aardig mee kon rijden voorin, had ik niet verwacht.

Heat 2:
    Gewoon jammer, kan gebeuren. No hard feelings Denvan!!
    Anders had ik F1freaky vast weer achter mij gelaten!
    :+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+

Nu ff serieus.:D
    In heat 1 lekker geknokt met Denvan in de eerste helft van de 1e ronde.
    Was lekker om F1freaky in te halen in ronde 4 in de laatste bocht, na wat gevechtjes met hem.

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    vanaf komende week doet het klassement-excelletje zelf bijhouden hoeveel plaatsen iemand stijgt/daalt in het klassement :)

11. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Hahaha, het is een koude RECHTER-achterband:+:+:+:+.
    Vond je het heel gek dat je mij gemakkelijk achter je hield, met zoveel schade mis ik veel topsnelheid.
    Ik moet eerlijk zeggen, we krijgen steeds meer leuke duels tussen elkaar, ook met oefenen. Daar geniet ik stiekem best wel van haha:thumbs:
    Ik kon ook niet echt de snelle rondetijden rijden, had veel moeite met dit circuit met de BMW. Het is wel één van mijn lievelingscircuits om op te rijden, had er stiekem wel wat meer van verwacht, maar een 2e overwinning achter elkaar boeken maakt toch de kwalificatie en heat 1 weer goed\o/

12. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Zo, morgen maar ff oefenen op Catalunya National.
    @F1freaky: Ik zie je morgen wel op deze Spaanse track om te oefenen. Hopelijk zitten er een paar rotbochten in voor de BMW:+
    Geen idee wat een redelijke tijd is.
    Kunnen tijdens de race de groene vlakken in de chicane voor de laatste bocht weer worden gebruikt, net als bij de vorige DTM-cup?

13. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik ben uiterlijk om half 5 thuis, maar ben meestal wel wat eerder thuis.
    Ik weet niet of de groene vlakken gebruikt kunnen worden tijdens de race, maar met oefenen zou ik een beetje uitkijken vanwege het dirty rijden van je ronde. De bocht voor de chicane (naar rechts, de 4na laatste bocht is dat) moet je erg uitkijken met het aansnijden van de bocht, daar wordt die al heel gauw dirty.

14. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Nee, het gaat om de race-situatie.
    Tijdens de race op een bepaalde manier via het groen/curbs geeft veel tijdwinst en dan maakt dirty driehoek niets meer uit.
    Te veel op groen remt echter de auto erg veel af met erg veel tijd verlies.
    Kortom de game bepaalt dan dat je over de grens bent gegaan.

Anders moet je gaan tellen/beoordelen hoe (te) veel en hoe vaak iemand over het groene vlak reed.

Laatst bewerkt: 14 mei 2013
  15. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Oude dtm cup was 2 wielen op het groene max.

16. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik zou ook zeggen 2 wielen max en een keer 4 wielen is ook niet zo erg, maar doe dat niet te vaak. Ga daar maar van uit. Heb het gevraagd aan Divimus maar nog geen antwoord ontvangen.

17. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Nee, klopt niet. Juist de chicane voor start finish was in de vorige DTM SPECIFIEK voor de heats vrij gegeven, omdat het dan niet subjectief is en iedereen kan proberen tot de max te gaan, totdat de Forza Engine je afremd. Anders zijn er geheid coureurs die zich er goed aan houden en andere die iets meer curb pakken.

http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4633309&postcount=581

Verder was er wel afgesproken om voor de rest van het circuit wel 2 wielen op het asfalt te houden.

Neemt niet weg dat de raceleiding in deze het moet aangeven, maar wel duidelijk moet zijn dmv een briefing.

grt A.

18. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmm, ik kan me herinneren dat surrealistic toen zei dat ik te veel afsneed omdat ik hem daar via het groene inhaalde, dus vandaar dat ik dat zo dacht. Maar zo is ook prima! :)

19. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik zal het even gaan bekijken en jullie horen het vandaag

20. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Vandaag even 10 rondjes gereden op Catalunya. Kom tot nu toe niet verder dan een 1:21.051, maar er wordt zeker een poletijd gereden onder de 1:21.0
    Moet ook zeggen dat ik 2 à 3 tiende liet liggen in het laatste gedeelte met de chicane.
    Wordt er af en toe gek van dat de tijd dirty wordt terwijl dat ik amper op het groene rijdt, en als ik een keer iets meer afsnijd dan wordt de rondetijd niet dirty :confused: Dus af en toe snap ik er helemaal niks meer van.
    Heb ook het gevoel dat je met de bocht naar links in de chicane iets meer kan afsnijden dan in de bocht naar rechts :)

Deel Deze Pagina