Ah ok*) Anders kon je de mijne overnemen als je hem nog zocht Ik heb ook alle delen plus dlc nu op de PC. Damn wat een verschil met de console versie. Laadtijden zijn echt super snel nu.
Haha. Grafisch misschien niet zo erg, maar qua laadtijden merkte ik zeker wel verschil. Op de pc duurde het hooguit 2 a 3 seconden, maar op de Xbox 360 waren de laadtijden soms langer dan 10 seconden. Zeker in deel 2 en 3, omdat die spellen al best zwaarder waren. Alleen mis ik die gamepad support voor Mass Effect serie op de PC
Remake Shadow Warrior in de maak Ontwikkelaar Flying Wild Hog, bekend van Hard Reset, heeft op haar facebookpagina bekendgemaakt dat een remake van de klassieker Shadow Warrior in de maak is. De game wordt uitgegeven door Devolver Digital, bekend van Hotline Miami en de Serious Sam-franchise. Inmiddels is ook de officiële site toegankelijk, waar onderstaande foto zichtbaar is. Meer informatie volgt binnenkort.
Je kan toch gewoon die code overnemen? Of is die op de console anders? Ik neem aan dat je die code nog wel ergens hebt omdat je toch overal filmpjes van maakt
niet dat Shadow warriror destijds geen leuke game was.. maar kom op zeg,.. er is toch wel wat beters te re-maken als je zelf niks kan bedenken? platte actie met lompe humor word toch niet beter dan Bulletstorm (Ja, dat was ongeveer het niveau van Shadow warrior. Maar dan een stuk braver natuurlijk)
Hmmm....ME2 is van begin 2010. Toen had ik mijn capture card volgens mij nog niet. Of iig niet die HD card. Ik heb volgens mij wel fotootjes gemaakt, maar volgens mij geen waar die code op staat. Niet dat ie zo sexy was, maar ja. Je raakt aan zo iemand gehecht na 3 games en vele tientallen uren per game Van ME3 heb ik wel genoeg filmpjes. http://www.youtube.com/playlist?list=PLC7934B7B624A3A6B Ook zonder code.
heh ja. verrek. Al die tijd me zitten focussen op ME2 op de 360 dat ik eerst vergat dat ik die importcode kon gebruiken voor de PC. Daarna vergeten dat ik ME3 nog steeds heb liggen waar ik natuurlijk die code ook kan opzoeken. Lekker bezig.
Wat een haat. Kaiden was gewoon een saaie hansworst. En in die situatie waar je moest kiezen had ik het zitten rationaliseren door te zeggen dat Spoiler Ashley dichterbij was en meer kans had om te blijven leven. Volgens mij. Toen ik nog geloofde dat ik misschien beide kon redden. Ze was wel irritant in ME3. Jammer dat ik haar niet met een leuke actie zelf kon afschieten.
Kaidan is ook saai, maar tenminste niet zo'n trut die niets in aliens ziet Maar afijn, laten we maar niet teveel offtopic gaan Hihi, Anderson die zegt 'You haven't forget how to shoot, have you' nadat je al die Husks miste
Square Enix is gaan herstructureren vanwege verwachte verliezen, deze slide voorspelt niet veel goeds: Als producer hebben ze een aantal topgames uitgebracht de laatste tijd, maar die zijn blijkbaar niet echt in trek geweest?
Ja maar!? Elke dag komen er nieuwe tablets & smartphones uit! Een console kent nu eenmaal een veel langere levenscyclus dan een tablet & smartphone. Anyway, de verwachtingen van Square zijn ook belachelijk hoog, hebben ze de best verkopende Tomb Raider game ooit... en is het nog steeds niet goed.
Echt onbegrijpelijk, want Tomb Raider was echt heel goed. Deux Ex ook, Hitman was een goede game en Sleeping Dogs ook absoluut. Zorgwekkend hoe klein het consolebalkje is zeg. Smartphone en tablet gaming...BAH..rot op.