Ik heb hem gebruikt en ja hij is een beest! Al blijft hij wel erg traag als je wat meer snelheid gewend bent zoals ik. 1-2tjes en hem wegsturen heeft geen zin want hij komt niet langs de verdedigers. Maar hij had bij mij 12 goals uit 8 wedstrijden (div 1 online) dus prima spits! Positiespel is altijd goed en in de 16 altijd dodelijk met de kop en het rechter pootje. Maar of hij veel beter is dan de IF.. Ik denk het niet. Curve is wel beter. (finesse schoten) maar verder niet echt merkbare verbeteringen denk ik. En je hoeft hem niet "in te spelen", hij is gelijk al goed! Het is geen speaker.. Het team waar ik hem in had staat op de vorige pagina. (post #131 Maar ik denk dat je hem optimaal benut als hij eenzame spits is. 433, 451, 4231 enz.. Ik ben van de snelle maar online effectieve teams afgestapt en ga nu proberen alle 5* skillmoves te leren. Dan maar een tijdje wat vaker verliezen. Stap ik wel met het mooiste voetbal van het veld. Nieuwe teams: http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#d4kyRKwjnJyyDs3
Oke bedankt voor de info! Ik heb zijn IF nooit gebruikt maar misschien is kan ik anders wel doen, scheelt weer 20k ofzo Ik speel hem in een 4231 opstelling en ik ga hem vanavond maar eens proberen!
Ik had hem vorig jaar ook in een goedkoop fun Brazil teampje met Dede in de CV en Wallyson en Fernandinho (zit nu niet meer in FUT) in de spits en dat speelde echt super! Rever kopte ook vaak raak uit corners. Al doet Santana dat ook.. Maargoed, ik vind hem leuker om mee te spelen en wou naast Dede nog een CB met High def omdat Danilo en Marcelo aanvallend ingesteld zijn en bij een tegencounter dus uit positie kunnen staan. Thiago Silva is te duur en Andre Dias te sloom en ik vond TOTS Rever juist goedkoop. Had verwacht dat hij duurder zou zijn. Santana is alleen sneller. dus veel beter? @rekers38: Ok ben benieuwd hoe hij het bij je gaat doen
Oké, laat ik het zo zeggen: Felipe Santana is qua prijs/kwaliteit verhouding véél beter. Hij is maar 2.000 coins op de XBOX360 tov de 53.000 voor Réver (volgens FUTHEAD), maar is als verdediger minimaal net zo betrouwbaar. Hij is ongelofelijk snel en een geweldige kopper. Ja, Rever is overpowered qua tackles enzo. Maar belangrijkste bij OP verdedigers is toch wel snelheid, lengte, kracht en heading.
Heb mijn eerste wedstrijden gespeeld met SIF Klose en ik moet zeggen wat een beest is hij!! hij heeft 11 goals uit 4 wedstrijden (Wel in div 2 maar zit nu weer in div 1 online ) In div 1 zal hij die ballen vast en zeker ook zo makkelijk inschieten Je had gelijk Amersfoorter, hij is niet de snelste maar dat maakt opzich niet zoveel uit. Ik speel hem in de 4231 opstelling, een aanrader als je hem wilt gebruiken!
DIE WAS AL LAAAAAANG BEKEND! is toch gewoon het team van de bpl, verkozen door mensen van de FA en dergelijke
Ja, dit is de officiële team of the season. Maar de ratings waren nog niet bekend, en die zijn nu uitgelekt.
Ondankbare reactie. Waaaaar is de geeeeeaaaa dan??? En de wissels, waren die ook bekend? En de stats zoals Siemenn zegt...
Geweldige ToTS! Pick up these in-form players from 6PM BST on 15th May - 22nd May. You can view this team in-game *right now* and in the Web App. GK: Petr Cech, Chelsea - 84>89 RB: Pablo Zabaleta, Manchester City - 79>85 CB: Jan Vertonghen, Tottenham Hotspur - 81 (8>87 CB: Rio Ferdinand, Manchester United - 83 (84)>88 LB: Leighton Baines, Everton - 80 (81)>86 CDM: Michael Carrick, Manchester United - 81 (82)>86 RM: Eden Hazard, Chelsea - 87 (8>91 LM: Gareth Bale, Tottenham Hotspur - 85 (8>93 CAM: Juan Mata, Chelsea - 86 (87)>90 ST: Luis Suarez, Liverpool - 86 (8>91 ST: Robin van Persie, Manchester United - 88 (89)>93 SUBS GK: Asmir Begovic, Stoke City - 76 (7>82 CB: Ashley Williams, Swansea City - 76>82 CDM: Steven Gerrard, Liverpool - 84 (85)>89 CAM: Marouane Fellaini, Everton - 81 (8>86 CAM: Santi Cazorla, Arsenal - 84 (86)>89 CF: Michu, Swansea City - 77 (80)>84 ST: Christian Benteke, Aston Villa - 72 (76)>81 http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fRmSrGm004X:360 FUT is weer aantrekkelijk geworden, heb 1,4 mln om te besteden. Hopen dat ik 1 topper kan kopen.
Voor de gein 3 pakjes geopend van m'n laatste coins. Mag niet klagen.. :b: http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#jxs8JQrlnJyVFs3
........................ 3 packjes??? Ik wil ook een TOTS speler uit mijn packjes!! verkoop hem snel, levert ie het meest op, en als je nog wat geld overhebt kan ik nog wel wat gebruiken hoor
Mijn nieuwe serie A team: http://www.futhead.com/fifa/squads/10661430/# Ben benieuwd hoe de CAM's en de CF gaan spelen en of cavani een beetje uit de verf komt op de CF. Iemand ervaring met deze opstelling en spelers of tips ik hoor graag.
De eersten gingen voor tussen de 700 en 750k op ps3 maar vooruit, hier ben ik ook blij mee @ TAN UNITED: Balen zeg! Maarja ik had gewoon erg veel geluk. Heb je ook maar 1 keer. Als je pakjes opent wel gelijk om 19.00 doen he, dan heb je de meeste kans omdat ze op de markt moeten komen. Hoe langer je wacht hoe kleiner de kans denk ik.