[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vault-boy ga eens even heel snel in de hoek staan, hup!!
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ok dan maar_0/:'-(:'-(
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Tot morgenochtend! _0/
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat de hizzy is nou weer een innovative marketing campaign?

    With $1B on the line, Take-Two planning ‘innovative’ marketing for Grand Theft Auto V

     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Buzzwords.

    Dan klinken ze interessanter, snap je?
     
  6. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik ga mijn eerdere vraag nog eens stellen, omdat er geen antwoord op komt, of niemand weet het :)?

    Bij het switchen van de characters.. kan je elke missie doen met 1 van de 3 ? of als je met bv Trevor aant spelen bent, mis je dan missies van de andere 2 spelers? of zijn alle mainquests altijd met de 3 characters samen, en dat iedereen zijn eigen sidequests heeft?
    of hoe moet ik dit bezien? :)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.070
    Lijkt mij gewoon dat er aparte missies zijn die je voor elk poppetje moet doen (die je niet mist als je bijvoorbeeld met een ander persoon speelt) en gezamenlijke missies waar je moet kiezen uit de 3.
     
  8. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    ja ik hoop gewoon dat je met iedereen een apart leven kunt leiden.. ik hoop alleen dat het allemaal klopt als je bv de mainquests hebt uitgespeeld, dat je dan nog gewoon rustige startersmissies kunt doen met een bepaald mannetje.

    Ik hoop dat er bij de volgende GTA nog iets meer RPG in zit, en dan bedoel ik dat je je eigen character kan customizen en benamen. dat je zogezegd zelf de protagonist bent en je eigen leven kan uitbouwen in de crimewereld :).

    maar weet niet of dat zal gebeuren..
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.070
    Dat zal wel niet gaan omdat de verhalen ook met elkaar te maken hebben, je zal wel alle missies moeten doen voordat je weer verder gaat met een gezamenlijke missie of iets dergelijks.
     
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    dus je speelt bv met Trevor missies, tot dat je aan een gezamelijke missie komt. Dan zou je een message krijgen dat je eerst verder moet gaan met de andere characters..?
    nee dat zal het wel niet worden denk ik.. lijkt me ook maar stom :+

    volgens mij kan je gewoon met iedereen spelen altijd, en iedereen zal wel zijn eigen missies hebben. Gewoon de mainquest zal met zen drie samen zijn en dan kan je iemand kiezen met wie je die wilt spelen.

    Denk dus dat de sidequests per persoon niet al te story-changing gaan zijn zodat je niet zou verder kunnen in de mainquest..

    maar goed, dat zijn speculaties, ik ga er vanuit dat dit nog deel van de game nog niet bekend gemaakt is :)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je werkt volgens mij steeds naar een heist toe. Dus met een personage moet je wat dingen regelen daarvoor en met de andere ook. Heb je dat niet voltooid dat kan je de heist nog niet doen. Zal zo wel werken.
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Beter werk je niet steeds naar een heist toe, dan zou het wel heel saai worden
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat denk ik ook niet. Alle drie hebben ze ook wel hun eigen problemen ernaast. Maar de hoofdlijn gaat denk ik wel worden dat je missies doet voor de planning van de heist en dan de heist zelf.
     
  14. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    ja dat hoop ik ook niet, zou wel heel slecht zijn :).

    ach ja, maakt ni uit hoe ze het gaan doen. Het is GTA en dat kan niet slecht gaan :)
     
  15. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    Kent iemand trouwens de game APB (All Point Bulletin)?
    is een MMO game, toen ze die aankondigde een paar jaar terug dacht ik van WOOOOW vettt!!!! maar toen ie uitkwam was het heeeeel slecht :).

    Het idee was alleszins heel vet.
    Je kon kiezen of je bij de politie ging of bij de "gangs". Je kon je eigen gang maken met vrienden en helemaal customizen. beste customize options die ik ooit gezien heb bij een game.
    dit was in een GTA wereld en de politie moest de gangs tegenhouden bij hun raids, heists, enzoverder..
    het was een cool concept maar spijtig genoeg slecht uitgewerkt en wrs ook geen groot genoeg budget :mad:
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Heb dat heel even gespeeld. Wat een bagger is dat zeg.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.070
    Ik hoop trouwens dat Cops vs. Crooks terug is, dat was best wel vet!
     
  18. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Variaties op missies zoals Three Clover Leaf in GTA IV, kan ik geen genoeg van krijgen. De beloning was wel teveel, een bedrag als 50k had naar mijn idee ook genoeg geweest, maar qua missie vond ik dat toch wel een van de - zo niet dé - gaafste missie van GTA IV.
     
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    MMO's in a nutshell.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.070
    Wat een onzin.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina