Lily tweet dit: Tonight is a good night to watch How I Met Your Mother. The promos say its going to be the MOTHER of all shows! ben benieuwd..
Episode heet: Something New. Zou dus zomaar kunnen, of het is gewoon nog een lame aflevering gezien de vorige Something Old heette... En ze dan nieuwe seizoen nog Borrowed en Blue zouden doen voor er een wedding komt?...
Nee hoor, ik heb geen verwachtingen dus heb ook zelden dat het tegenvalt. Lig bij deze serie weinig dubbel, maar zit veel te glimmen en t kijkt lekker weg. Ideaal vlak voor het slapen gaan als ik net een paar afleveringen van pak m beet Walking dead heb gezien
Dit geeft me weer een beetje hoop voor het laatste seizoen Spoiler Eindelijk d'r gezicht en ik ken haar helemaal niet dus ik voor mij inderdaa something new, kon de serie ook wel gebruiken
Inderdaad.. wtf zeg.. 8 seizoenen zitten we er op te wachten, en verpest de officiele fb pagina het..
Wat een slechte actie weer van CBS om het meteen op facebook te zetten. Voor mij is het helaas ook al gespoiled. Worst PR-team Ever!
Nouja, gelukkig hoeven al die mensen die zeiden "Ik volg de serie nu nog alleen maar om te weten wie de moeder is" alleen nog maar op facebook te kijken
Series die je aan het kijken bent moet je ook nooit op FB hebben, of gewoon niet in je nieuwspagina hebben
HIMYM is de enige serie waarbij ik gespoiled ben via FB. Bij andere series als GoT, TWD and Breaking Bad doen ze dit nooit.
Om dit meteen na de uitzending op FB te zetten, lijkt wel een fuck you naar de downloaders. Dit gebeurt normaal echt nooit. Net de aflevering gekeken. Wel leuk opzich, vooral door de opbouw naar hét moment. 'One ticket to Farhampton, please'. Spoiler Ze lijkt trouwens best veel op Lily.
Nonsense, ze moeten gewoon rekening houden en sowieso niet de volgende dag spoiler over de episode zetten. Waarom naar de downloaders? Mensen die het hebben opgenomen of herhaling gaan kijken?
Tja, toch vraag ik me alsnog af of dit nou echt de moeder is..... er zijn al zoveel twists geweest. Vond het een beetje vreemd overkomen zo. Zou me niks verbazen als zij een invaller is voor de basspeelster en dat die toch nog komt op de bruiloft of of of...... Ik heb in ieder geval zin in seizoen 9! Vond seizoen 8 gewoon een goed seizoen! Edit: Ow, ze zeggen zelf op fb: The mother has been unveiled.... weinig meer te twisten dan haha