[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het ziet er toch bestwel somber uit moet ik zeggen. En daarmee ben ik nog niet meteen een hater ofzo. We hebben immers niet zo'n ding gekocht om er over te gaan zeiken.

    Wat betreft die range, ik had zelf vooraf gedacht dat ik best op bed zou kunnen gaan liggen met dat ding. Maar helaas, hij valt weg voordat ik de keuken inloop. Geen ramp, maar toch een beetje zielig.
     
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Naar mijn idee weten de mensen wat ze in huis halen. Ik heb het ding voor de exclusives gekocht zoals Zelda, Mario, Yoshi. Andere games speel ik liever op een andere console.
     
  3. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt je daar niet moe van om die wii de hele dag te verdedigen hier? of kijk ik weer teveel door m'n roze microsoft bril en zie ik niet hoe geweldig de wii eigenlijk is?
     
  4. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Nintendo , koop je toch alleen voor Zelda, Mario games, Metroid,KID icarus,castlevania enz enz.
    Ik wil daar niet eens een shooter of racer of sportgame op spelen.
    Voor mij part kan ie niet eens online!
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind ik ook.. maar niet iedereen. Feit blijft wel dat het hardwarematig weer achterhaald is en dus voor mensen die maar 1 console willen kopen wellicht minder interessant. Ik heb dat ding ook voor de exclusives. Kan niet wachten op Shin Megami Tensei X Fireemblem en Bayonetta 2
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben het nooit eens met die stelling dat een Nintendo console puur is voor Nintendo games. Ik ben persoonlijk helemaal geen liefhebber van die uitgever. Op de Wii heb ik bijvoorbeeld ruim twintig spellen, waarvan er maar twee van Nintendo zijn (Wii Play en Wii Sports).
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.084
    Word jij niet moe om alles af te kraken wat jij niet leuk vind maar anderen wel? Wat heb jij een beperkte blik op de wereld zeg..
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, jeugd van tegenwoordig...:9
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus jij wilt me zeggen dat vooraf bekend was gemaakt door Nintendo dat hun output heel traag zou zijn (Pikmin 3 was 'launch window'). Dat het OS veel en veel te traag was? Dat de 3rd party de Wii U als een baksteen zou laten vallen? Ik kan me die berichten niet herinneren.
    Zelfs EA had het eerst nog over een 'unprecedented partnership'. 8)

    Ja, als je nu nog een Wii U koopt weet je wat je in huis haalt. Maar voor de arme zielen zoals mij waar het een pre-order was... :+ (Rayman Legends hoorde een launch game te zijn... Om dan uitgesteld te worden naar februari. Om dan een week voor de release te krijgen horen dat het weer uitgesteld is ondanks dat de game klaar is... 7 MAANDEN. Alleen om gelijktijdig te kunnen releasen met alle andere platforms.)

    Maar goed, mooi dat dat ding volledig aan jou eisen voldoet. ;) Ik ga en wil je je plezier niet ontnemen.
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat je teleurstelling ruimschoots goed wordt gemaakt als de Nintendo exclusives op de markt komen, het komt allemaal wel goed. Van Rayman is inderdaad een smerige truc, maar daar kan Nintendo weinig aan doen.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat blijf ik ook echt een rare keuze van Ubisoft vinden.

    Als die game af is, dan breng je hem toch voor de WiiU NU uit.

    Iedereen zit te smachten om nieuwe games,.. Okay de install base is nog niet zo groot maar reken maar dat je relatief veel games gaat verkopen

    En de reden die ze opgeven is dat ze het marketing budget niet willen verdelen over 2 launches.

    Wat onzin is, want als je hem nu voor de WiiU uitbrengt hoef je helemaal geen cent aan marketing uit te geven. Je bent zowat de enige interessante WiiU game op dat moment dus alle WiiU bezitters weten van je bestaan. En de potentiele kopers die niet op gamesites kijken zien je wel liggen in de winkel naast de games die al hadden of niet interessant vinden

    en dan houd je je marketing centjes op zak voor wanneer de andere versies uitkomen
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn voor de Wii U gemiddeld meer games per maand uitgekomen dan voor de Wii.

    Ik denk dat het probleem ook niet zo zeer bij Nintendo ligt, maar meer bij de gamers die denken dat er voor de eerste nieuwe console sinds 2006 net zo snel games uitgepoept kunnen worden als voor die consoles die er nu al jaren zijn.

    Mijns inziens is er dus helemaal geen probleem. Gewoon negatieve mensen als DulleNL die bijna elke post volkwakt met :+ & ;) negeren en er is niets aan de hand.



    :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Prima, blijf jij lekker met je roze bril opzitten en doen alsof er niks aan de hand is. De rest van de wereld is gek; waarom zien ze nou niet gewoon net als jij dat alles prima verloopt met de Wii U.

    En in plaats van de inhoud van de posts aan te pakken heb je kritiek op de gebruikte smileys. Daar maak je een goed punt mee.

    edit: Was jij niet diegene die happy zat te doen over ports van games die meer dan een jaar oud zijn en dan nog steeds vaak beter draaien op dat oude platform?

    edit2: Als ik jou postgeschiedenis in dit topic lees ben jij overal happy mee, zolang het maar met de Wii U heeft te maken.
    Waarom is het voor mensen zo moeilijk om te erkennen dat een apparaat problemen heeft? Ik heb een Vita, vind het een geweldig apparaat, maar ik ben ook de eerste die zal erkennen dat de sales vreselijk zijn, dat er te weinig games voor uitkomen, dat de marketing vreselijk is.
    Je weet wel, een beetje logisch nadenken.
    Omdat jullie er geen directe problemen met dat gefaal van de Wii U hebben wilt niet zeggen dat het er niet is, en probeer dan ook niet de mond te snoeren van mensen die die problemen uitspreken. Gaan jullie altijd zo om met mensen die een andere mening hebben dan jullie?
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dus dat EA de handen aftrekt van de WiiU is geen probleem?

    Ik denk (en hoop) dat Nintendo daar anders over denkt.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat 'er is helemaal geen probleem' is dus het grote probleem van de Wii U 'verdedigers'. Ik krijg inmiddels echt de indruk dat ze zo achter de PC zitten
    [​IMG]

    'Als ik maar hard genoeg roep dat er geen problemen zijn wordt het misschien echt zo! Iedereen wat iets anders zegt liegt en moet genegeerd worden!'

    Zoals ik inmiddels al een aantal keer heb gezegd; prima dat mensen veel plezier uit dat ding halen (waarom zou ik iemand dat willen ontnemen), maar ze moeten zichzelf niet voor de gek houden en net doen alsof het apparaat pure perfectie is. :/

    Ik wil best mijn mond houden over de negatieve kanten van de Wii U, ik ben helemaal klaar met deze 'discussie', maar dan moet het wel gestopt worden dat ik voor leugenaar/fanboy etc word uitgemaakt.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.084
    Anti-fanboy!


    :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Let op, geen ':+' gebruiken, dat wordt hier niet gewaardeerd! ;) :+

    oeps.


    Maar goed, I'm out. Veel plezier met jullie Wii U.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.084
    Oja, excuses ik zal het nooit meer doen :eek:
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De Nintendo verdedigers snappen niet dat wij alleen maar klagen omdat we de WiiU beter hadden gegund :+ Het is geen bashen, het is alleen zorgelijk hoe het nu gaat met Nintendo.

    Moet er toch niet aan denken dat ze Sega achterna gaan
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Rayman voor xbox dus?
     

Deel Deze Pagina