Prima, blijf jij lekker met je roze bril opzitten en doen alsof er niks aan de hand is. De rest van de wereld is gek; waarom zien ze nou niet gewoon net als jij dat alles prima verloopt met de Wii U.
En in plaats van de inhoud van de posts aan te pakken heb je kritiek op de gebruikte smileys. Daar maak je een goed punt mee.
edit: Was jij niet diegene die happy zat te doen over ports van games die meer dan een jaar oud zijn en dan nog steeds vaak beter draaien op dat oude platform?
edit2: Als ik jou postgeschiedenis in dit topic lees ben jij overal happy mee, zolang het maar met de Wii U heeft te maken.
Waarom is het voor mensen zo moeilijk om te erkennen dat een apparaat problemen heeft? Ik heb een Vita, vind het een geweldig apparaat, maar ik ben ook de eerste die zal erkennen dat de sales vreselijk zijn, dat er te weinig games voor uitkomen, dat de marketing vreselijk is.
Je weet wel, een beetje logisch nadenken.
Omdat jullie er geen directe problemen met dat gefaal van de Wii U hebben wilt niet zeggen dat het er niet is, en probeer dan ook niet de mond te snoeren van mensen die die problemen uitspreken. Gaan jullie altijd zo om met mensen die een andere mening hebben dan jullie?
Laatst bewerkt: 15 mei 2013