Maar een aankoop van een nieuwe FIFA ofzo, telt dat als minpunt? Dat is een voorbeeld van een spel dat niet uit te spelen is.
Ik speel FIFA niet. Is er bij FIFA geen SP/story die je kan uitspelen? Zo niet, dan telt ie helemaal niet mee
Tja het word nu wel heel lastig om het te controleren of iemand het wel echt heeft behaald met name op de hele oude consoles. Misschien is het wel een goed idee om de Xbox360 achievements, PS3 Trophies en de Steam achievments te gebruiken ter controle. Dan kan je het wel redelijk serieus maken! en eerlijk
Achievements etc worden ook al gebruikt ter controle. En verder natuurlijk dit uit de startpost. Wij XBW-ers gaan toch zeker niet tegen elkaar liegen?!
Ik neem aan dat je toch wel een soort van competitieve sfeer probeert te maken anders word het net zoiets als "Show je Achievements" alleen hier word bijgehouden wat je koopt en behaald. Dan zou dit topic een beetje dubbel op worden en dat is jammer want het is wel een leuk idee! Het is wel redelijk makkelijk om alleen een singleplayer uit te spelen. Misschien een beetje gewicht aanhangen doormiddel van minimum difficulty? Kortom veel stof om over na te denken :b:
Je maakt het veel te moeilijk. Idee is gewoon dat iedereen eens van zijn backlog af moet komen Dus game kopen is -1, uitspelen +1. Hoe je de game uitspeelt maakt niks uit.
Precies dit. De charme van het systeem is juist dat het lekker simpel is. Als je vervolgens met alleen maar games aan komt die gemakkelijk uit te spelen zijn dan: a) is het best sneu dat je er zoveel voor over hebt om de competitie te willen winnen. Gamen doe je voor je plezier b) krijg je allemaal bad karma toegestraald (mooi woord) van de overige deelnemers Mbt oudere games: iedereen heeft een telefoon. Up een foto met het eindscherm oid. Wees creatief!
Gekochte games aanmelden vanaf pre-order of vanaf levering? Ik zelf zou voorstander zijn van levering, dan heb je de game echt nl ...
Om even terug te komen op FIFA, dat is niet echt een game die je kunt "uitspelen". Je zal altijd nog online kunnen spelen, een nieuwe carriere kunnen starten of simpelweg een paar wedstrijden tegen de computer spelen. Dus dan valt deze game af als "backlog" game. Ik ga straks maar eens verder met Sleeping Dogs, ben zo ziek als een hond dus dan maar wat afleiding op de Xbox.
Oke, spellen die niet uit te spelen zijn tellen dus aan beide kanten van de score niet mee. Lijkt me prima. Enne ik neem ook gewoon aan dat iedereen eerlijk is. Waarom zou je hierover liegen?
Dat maakt nu toch niks meer uit? Behalve misschien als je een spel voor 10 mei hebt gekocht en daarna geleverd krijgt en wellicht weer aan het einde van het jaar Als ik er achter kom dat mensen liegen, dan kom ik ze persoonlijk opzoeken met de XBW knokploeg