Just Cause 2. Is daar geen topic van? kan em met de search niet vinden ieg. Zit er nu wat beter in. De wereld is echt HUGE! Vind de enorme hoogtes/dieptes erg gaaf. Zitten 368 locations in, dat duurt echt eeuwen om ze allemaal op 100% te krijgen. Voorlopig ga ik daar nog wel voor, maar zodra het me te veel wordt haak ik af. Ook maar eens wat upgrades gedaan. Ik zat maar militairy bases over te nemen met een standaard pistooltje en standaard assault rifle
Inderdaad. Zitten erg vervelende " achievements " tussen zo als (Werecked ball) Ik heb 700 punten mee gehaald en vond het wel wel genoeg.
Ik heb totaal nog niet naar de achievements gekeken. Ben eigenlijk alleen aan het free roamen. Zit nu in de stad op die eilandjes en tering zoek me daar rot om het op 100% te krijgen. OOk steeds alert level 3 en gelijk die irri helikopters erbij. En op een gegeven ogenblik zit ik steeds zonder ammo voor mijn assault rifle ...
[yt]esQXF9UGFw0[/yt] Ik merk toch dat ik verwend ben met fighters zoals MK & Injustice. De story mode is wel aanwezig maar dat is gewoon anime zonder animaties. Verder een super ogende fighter van Atlas & Arch system.