Je hebt nu al de PS+ waar je voor moet betalen. Het zou zo maar kunnen dat online gamen straks ook onder PS+ gaat vallen. Maar dat is voor zover ik weet niet bekent.
Alleen vraag ik me even af in wat voor opzicht hij strategisch zal zijn. Beter is de combat gewoon real-time, zoals The Witcher 2, maar dan beter. Ik moet niet van die RTS dingen hebben.
Oh ja. unsold. strategie wilt niet altijd RTS zeggen. Zou je Dragon Age Origins niet ook strategisch kunnen noemen? Ach, zoveel games waarbij strategie nodig is.
Daar vind ik JUIST de combat echt kut. Tergend langzaam en je doet zelf niet genoeg, ik moet de controle zelf hebben.
Ok, maar dan nog. Strategie is op zo veel meer plekken toe te passen dan bij een RTS. Je kunt van het woord strategie nauwelijks een genre afleiden. Hell, ik gebruik zelfs nog strategie bij Bejeweled!
three it is!! kan echt niet wachten op goeie RPG's op de next gen! ben benieuwd welke vette features ze erbij kunnen voegen ipv gewoon betere graphics!! suprise me!
ehm RTS staat voor real-time Anyway, klinkt wel tof. Zien hoe het uitpakt. Ik ben juist van van RTS/strategie games, dus dat is iig al een plus
Elder Scrolls Online? Is er dan enige hype voor die game? De meeste reacties wat ik zie zijn niet bepaald lovend voor de game. En heeft ie niet een subscription? Dat is de game die zijn eigen doodsvonnis tekent.
Volgens mij probeerden ze een beetje mee te liften met de Skyrim hype, maar die is ook al redelijk weg gezakt.
Uhmz, ik zie ineens bij verschillende webshops Sacred 3 voor release in juni staan? WTF? Echt totaal niks van gehoord, vraag me af of dat wel klopt ...
[yt]NKGPhKu3jNg[/yt] Website Nog niet eerder een vechtgame gezien die de transitie van sprites naar 3D zo goed heeft gedaan. Kan een xbox 360 game worden maar ook een game voor de volgende generatie.