Argh, dat is wel erg kut. Ik ging er echt van uit dat het gewoon zou werken.
Maar als het goed is werkt het iig wel andersom (mensen met Dark Arisen kunnen wel pawns van de oude DD meenemen). Is tenminste iets...
Dus is er dan nog iemand die alleen de originele Dragon's Dogma heeft en haar dus wilt toevoegen? (of dat zij jou mag toevoegen. ) Dan kan ze met tenminste wat meer pawns lopen dan alleen die standaard 'Rook'-achtige pawns.
Ik ga er iig niet van uit dat er ooit een patch voor zal komen, wat het uitwisselen van Pawns tussen de 2 games mogelijk maakt.
edit: Damn, die baas van dat eiland is pittig. Soms haat ik mijn vocation, ik denk dat ik anders al veel verder was gekomen qua damage.
edit2: Dit is nu dus de eerste keer in 200+ uur dat ik me zit te irriteren aan de game. Wat heb je eraan om zo een hoog mogelijk level te zijn als je letterlijk binnen 1 klap dood bent? Ik heb gewoon geen tijd om spells op te laden en te gebruiken. Dit gebied is niet open, dus ik kan niet ergens anders naartoe om daar even wat leuks te doen om later terug te komen. Dit beest is nergens zwak voor. De balans is zoek.
Bah. 7 wakestones in 1 gevecht gebruikt. 1/10e van zijn leven af.
Nog 1 keer, anders probeer ik het eens op normal. Doe ik liever niet, maar het moet wel leuk blijven.
Laatst bewerkt: 16 mei 2013