FM4 [Finished] 207 S2000 Cup Season 2 [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 10 mrt 2013.

1. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Ja, wel ff opletten op coureurs die In of uit de pit komen.

Of wel als jij als voorganger met je 2 linker wielen tegen de witte lijn van de track aan de linkerkant rijdt, kan je niet via de linkerkant ingehaald worden

2. generationq87

generationq87 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Vanavond niet aanwezig!

3. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ik weet niet wat er gebeurde, maar ik bleef opeens samen met Loyall over, zonde want ik lag 2e

EDIT: Kan ook niet meer joinen door netwerkproblemen van een andere speler
    Kan iemand mij zo weer inviten?

Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  4. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    1e heat, express laten zakken (ook als laatste gekwalificeerd dus dat was niet zo moeilijk) en gewacht op mensen die schade zouden gaan rijden, helaas gebeurde dit niet. Samen met Etro geprobeerd op te rukken door in de slipstream te rijden, dit werkte wel aardig totdat ik schade reed. Toen maar gestopt...

2e heat, vooraan begonnen daardoor en paar ronde's volgehouden, maar toen al snel ingehaald door de wat snellere (ik kan dit niet zo goed kwam ik vandaag achter), nog even een schrik momentje toen er opeens 2 man mij in de sandwich namen ;) maar kon aardig aanhaken en daardoor wel een gat slaan met alles wat daarachter kwam. Dankzij de gasten die eruit knalden en een paar die schade hadden mooi tot een 3e plaats gereden :)

Op naar volgende week, dat wordt wat meer wurmen, trekken en duwen denk ik!

NB. Heb de herhaling van heat 2

Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  5. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Verdorie onnozel puntenverlies in heat twee door vreemde live/internet problemen die Rovaro, Freaky en mij uit de race knalden.
    Erg jammer.:'-(

Kwalificate:
    Toppie!

Heat 1:
    Erg spannend omdat ik tijd verloor bij het pitten omdat ik moest afremmen om geen risico te nemen de 1e pitbox te missen.
    In de eindfase van de race kon ik een goed tempo vasthouden wat de overwinning veilig stelde
    Bijna ging het mis omdat ik dacht dat Denvan alleen nog voor mij reed, totdat ik eerst Asjemenou en daarna een ronde later Rovaro na hun pitstop de baan op zag komen.
    Het leek wel slow motion toen ik hun naderde en dacht dat zij op tijd weer op topsnelheid zou komen en voor mij zou uitkomen.
    Tot mijn opluchting kwamen Asjemenou en Rovaro net achter mij de baan op, en kon ik 50 meter als buffer vasthouden tot de finish.
    edit: @ Rovaro en Asjemenou: Ik heb de replay bekeken, volgens mij was de pitcrew de beslissende factor geweest. Want jullie rondetijden waren super en zelfs sneller dan die van mij. Mijn pitcrew heeft een sixpack Monsterenergy verdiend!! :D

Heat 2:
    Tot ronde 25 verliep alles goed en toen verprutste het internet de race van Rovaro, Freaky en mij door ons uit de racelobby te gooien.
    Alleen raar dat Rovaro, F1freaky en ik alleen in een tweede ghost lobby overbleven met de de juiste lobbynaam.
    Ik vraag mij af wat er zou zijn gebeurd als wij waren doorgereden.
    Waarschijnlijk had de lobby onze eindtijd gewoon geregistreerd en vergeleken met de andere spelers.
    Volgende keer rij ik gewoon door.:D

Na twee herstarts in heat 2 en een gruwelijke uitwijkmanoeuvre tijdens de start om Asjemenou niet te raken die een lag-vertraging had bij zijn start vlak voor mij, kon het bijna al niet meer goed gaan.
    Dit gaat mij waarschijnlijk een extra plaats in het klassement kosten in het verloop van de racekalender.

Laatst bewerkt: 16 mei 2013
  6. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Zo kwalificatie ging goed........., 3e plek na Flavour, met een tijd onder de 39 sec.

Heat 1: Begin van een aparte avond, eerst wordt Flavour naar de achterste regionen verbannen... (Geen minimum hoeveelheid benzine? Versnellingsbak gewisseld? Forza zou er wel een reden voor hebben), dus ik kon van plek 2 starten. Na de 3e herstart..... (allemaal veroorzaakt door Loyal ;), want die reed voordat de timer op 0 stond al in de eerste bocht zijn 207 kort) Konden we vertrekken.

Eerste rondes duel met Freaky en Rovaro. Vervolgens konden Rovaro en ik een "koppeltje" vormen en liepen we weg bij de rest. Loyal was al redelijk vroeg de pit ingedoken en ik ging vanaf de eerste plek in de 26ste ronde de pit in. Rovaro reed nog een ronde door.
    Bij uitkomen pit zat ik voor Loyal, maar voordat je op snelheid bent ben je minimaal 1 ronde verder. Hij kwam dus ook loeihard voorbij. Vervolgens zag ik Rovaro in de verte uit de pit komen.

Hij kon mij ook nog voorblijven. In de allerlaatste boch probeerde ik uit de slipstream van Rovaro te komen en mijn neus er nog voorbij te drukken. Lukte net niet , Denvan op de 4e plek zat eerste rang.

Erg leuke Heat.

Heat 2, Vertrek van plek 10 met Loyal achter mij. Bij vertrek werlwijgering van mijn peug......, hij wilde niet vertrekken. Gelukkig kon Loyall mij nog ontwijken en was er redelijk snel weer aansluiting met de rest, maar na een touche met Etro?, wat resulteerde in een spin voor beiden en een bak schade voor beide aan de bodystocking dacht ik dat het zo goed als over was. Toch maar snel pitten, vanaf achteraan weer beginnen en doorrijden. Het was dat zowel freaky, loyal en rovaro er ineens uitvlogen en dat er voor mij nog wat schermutselingen waren kon ik nog oprukken naar uiteindelijk plek 5.

7. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    \o/\o/\o/Blij dat deze race erop zit\o/\o/\o/ Mijn duim is nog herstellende.

Kwalificatie en heat 1 erg teleurstellend. Zonder slipstream duidelijk te traag en met slipstream ook:).

Heat 2 lang met Rene en Freaky vooraan gereden en wat later in de race met Loyall erbij. Mooie voorsprong kunnen opbouwen. Op een gegeven moment was Renee weg en reden we met zijn 3en. Niet veel later reed ik alleen doordat Freaky en Loyall verdwenen. Zag er erg raar uit, vandaar dat ik wat luider over de headset klonk. Vanaf dat moment erg saai alleen de race uitgereden en de overwinning gepakt enige lichtpuntje van de avond.

Conclusie: Oval is niet mijn ding:x Op naar Camino_0/

8. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Na de Peugot race nog ff (uit kleine frustratie) tegen de planning in een mini-duel van 8 ronden op Catalunya National gehad met F1freaky.
    Een Mercedes v.s. BMW shoot out. Of een jeugd v.s. rollator generatie shoot-out. Of 17 vs 52 shoot out.
    Waarschijnlijk omdat het al teener-bedtijd was maakte F1freaky een kostbaar foutje en verloor de shoot-out ruim. Hij reed op dat moment natuurlijk al ruim achter mij.:D
    Kan ook zijn dat zijn pit-crew weer zijn linker achterband te zacht had opgepomt.
    :+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+
    Na de overwinning maar gauw uit de lobby gegaan om freaky geen kans op revanche te bieden zodat hij met een nederlaag naar bed kon gaan.:D

Ik ga maar gauw serieus oefenen om later in de echte race geen pak voor mijn broek te krijgen.

9. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    :cool:...jonge honden versus oude helden....

10. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Tsja oval race, is ook niet mijn ding, iets minder niet mijn ding als Tender maar toch. Ik had ook niet echt geoefend want wat ik ook deed kwam niet verder als 39.2 of 39.1.
    Race1: tijdje met Menno opgetrokken tot de pitstop, ik reed er wat langzamer in omdat ik niet precies wist hoe hard Menno erin zou gaan. Zat 30/35 meter erachter en dus geen slipstream meer.
    Race2: Weer met Menno aan de gang vergezelt door freaky dat ging volgens mij wel lekker tot ik onderstuurd de laatste bocht pakte en de muur inreed. Ik ben de pits maar ingegaan en verder alleen op pad geweest. 2e plaats voor de punten goed maar weinig voldoening gehad, alleen een zere vinger!!

11. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik ging juist express ver achter jou rijden om cleane rondetijden te kunnen rijden. Anders kreeg ik iedere keer dirty rondetijden.
    Ik begin wel steeds meer te 'wennen' aan mijn banden:+:+:+:+:+
    Met een nederlaag naar bed gaan viel wel mee, was uiteindelijk 4 tiende sneller dan jou haha

12. Etro

Etro Member

Leuk Bevonden:
    0
    1e heat al 8e of 9e gestart en gelijk af laten zakken tot laatste om lawaai op te pikken en samen met hem te slipstreamen. Dat ging 8 ronden lang erg goed en we kwamen snel dichterbij het groepje van 3 man die voor ons reden. Helaas tikte lawaai uitkomen bocht 2 de muur aan en ik daarna hem. Beide schade en gelopen race.

2e heat kwam ik op de een of andere manier totaal niet weg bij de start. Lag 7e of 8e toen we 3 wijd bocht 3 in gingen en dat ging niet :p. Zoveel schade dat ik niet lager kwam dan .40's. Wel doorgereden en na de connectie problemen van een aantal heren toch nog 7e of 8e geworden.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Heat 1: Balen, balen, balen. Als 2e gekwalificeerd, zet het spel mij gewoon helemaal achteraan. In de eerste 3 rondes mezelf naar de 4e plek geknokt. Toen zat ik aan de binnenkant van f1freaky. Ik zei dat ik er zat, maar alsnog reed hij naar binnen waardoor ik lichte schade aan het chassis had. Verloor daardoor zo'n 2 seconden op mijn pace. Race weg gegooid dus met een 9e eindplek.

Heat 2: Door de pech van vorige race een 2e startplek. Goede start en vroege pit. Ik kwam achter Denvan eruit en reed 2 rondjes in zijn slipstream. Toen reed hij de muur in en ik bij hem achterop waarna ik wederom mijn chassis beschadigde. Ik maakte me weer klaar voor een vergelijkbare eindplek als heat 1, maar toen hadden we 3 uitvallers. Zo nog een 6e plek kunnen pakken, maar ik ben alles behalve tevreden.

14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  15. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Leuk verslag! Overall sta ik 13e als ik naar de punten kijk.
    Zou graag nog een filmpje maken, maar ontbreekt mij aan de tijd op dit moment.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

16. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Oja wouw. Scheef. Zal het zo ff fixen.

17. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik moet wel zeggen dat je het pas zei toen je me aanraakte...en dat zei je zelf ook dat je het te laat zei
    En volgens mij zat ik ook zo dicht tegen de witte lijn aan dat er net niet iemand tussendoor kan

Laatst bewerkt: 17 mei 2013
  18. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Ben er niet bij morgen.............. :mad:

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik kom waarschijnlijk pas heel laat online, en heb niet kunnen oefenen! Meedoen aan de kwalificatie wordt dus al spannend, en hem winnen wordt helemaal een opgave!

20. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Scheelt dat jij niet hoeft te oefenen om snel te zijn. Hoop dat je de kwalificatie red

Deel Deze Pagina