Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Das klote Dulle....waar heb je de game gekocht?
    Als het verschil in prijs van de Day 1 Edition redelijk is zou ik toch echt wel mijn geld terug willen...

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gameseek. Engelse shop. Het verschil was in totaal 5 piek. Ik ga ook wel contact opnemen, maar het prijsverschil is niet dusdanig groot dat ik er echt een groot punt van ga maken. Misschien ook omdat ik het al bijna verwachtte nadat ik had besteld. Ondanks dat ze het aanprijzen als de LE had ik het kunnen weten... prijs was gewoon te mooi om waar te zijn.

Net voor het eerst die Giraffe game gedaan.
    Ik wil mijn 3 euro terug. :+ Ik had vooraf een trailer bekeken en het zag eruit als een endless runner. Maar dan omhoog. Best geinig.
    Nee dus. De controls zijn ieders favoriet; motion/tilt controls. \o/ En het gaat er wel om hoe ver je komt, maar de enige manier om vooruit te komen is door voedsel op te eten (ik dacht dat het voedsel alleen voor extra punten was)
    Vreet je niks, dan val je gelijk weer omlaag.

mehhh. Ik ga nog wel even verder, maar het lijkt er nu op dat ik beter die 3 euro in de pocket had kunnen houden voor de volgende episode van Jacob.

3. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dan zou ik uberhaupt ook nog geen 3 euro uitgeven voor een endless runner. Die zijn toch vaak na 10 keer spelen niet interessant meer.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zeg dat maar tegen...ehm... mij, wat vele en vele uren Jetpack Joyride heeft zitten spelen.
    Of deze natuurlijk. :cool:
    Dat soort games vind ik juist perfect voor een portable; geen gedoe, gewoon opstarten en gaan met die banaan!

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Jacob Jones lijkt me wel heel erg leuk idd :) Hoe is P4A?

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan even het plastic van het doosje halen en vertellen hoe de handleiding + LE inhoud eruitziet, maar meer ook niet. :+

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Verdoe je tijd dan ook niet met die wazige Giraffe game!:+

Laatst bewerkt: 18 mei 2013
  8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ga eens heel snel spelen of verkoop 'm anders aan mij! \o/

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    @Dulle;
    aan de omschrijving te zien bij GameSeek staat er inderdaad niets bij waarbij je denkt dat het de LE is....lijkt mij zeer misleading advertising.

Voor die prijs had je hem net zo goed in NL kunnen kopen (Yourgamezone 31 euro)....

Net effe de review gekeken op Gamespot; PS3 versie krijgt een 8, de 360 een 7....weird maar blijkbaar loopt het online lekkerder op de PS3 dan op de 360....moet nie gekker worde!
    De grote (20 min blijkbaar) stukken verhaal tussen de gevechten door vind ik eigenlijk het aantrekkelijkste van de game.
    Ik ben echt reteslecht in dit soort games dus dan is er tenminste iets om naar uit te kijken.:9

En voor 31 euro....maar eerst moet de auto effe gemaakt worden, als er dan nog geld over is wil ik wel eens kijken wie er slechter is in deze game; Dulle of ik.:+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als dit meer de Street Figher kant is dan Dead or Alive dan ben ik screwed. Niet dat ik goed ben in DoA, maar daar heb ik het gevoel dat ik door een beetje te headbangen op de knoppen nog IETS kan presteren. 8) Die game voelt gewoon lekkerder aan, waar SF echt heel lastig is om er iets leuks te doen.

Ik hoop dat op zijn minst de achievements, of een gedeelte ervan, haalbaar is. Weet je, dat is goed voor mijn ego als ik op zijn minst om de zoveel tijd een trophy pop-up krijg.

Hey, die game heb ik geld aan uitgegeven, dus probeer ik op zijn minst uit! :p En het Giraffe gedeelte is nog het leukste van de game!
    Doe niet zo wanhopig. :+

Zien jullie deze Chie avatar? Jaaahh, die zat ook bij de 'LE'. :cool: Een avatar! Wat ben ik blij! :D
    Dat hele digitale pakket is simpelweg te downloaden, geen code voor nodig of wat dan ook. Dus ook niet LE bezitters kunnen het hebben.

Dat zouden jullie wel willen he...

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb Jetpack eindelijk 100% :p Erg veel tijd in gestopt en zeker leuk ^^ \o/

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je Windows 8? Download daar dan ook even Jetpack Joyride, kun je het nog een keer op 100% halen. :+

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wow..._O_ Dat moet wel erg veel tijd geweest zijn... Ik zie bij mij nog al die dure items van 10.000 staan... Ik zal 'm nooit 100% uitspelen.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben iig begonnen met het kopen van de duurste items, zodat het uiteindelijk steeds sneller lijkt te gaan. :+ Die van rond de 50k heb ik iig allemaal al.

16. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Precies, beginnen met dure items ;) Ik heb trouwens wel windows 8 maar geen xbox account :mad: Had het wel maar heb geen xbox meer dus m'n account stelt ook vrij weinig voor :mad:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo je hebt geen xbox account? Je had een xbox, dus een gamertag dus een xbox account. Gewoon diezelfde gegevens gebruiken voor W8. (al hoef je denk ik niet eens dezelfde gegevens te gebruiken, iedere Hotmail/Live account is voldoende. :p)

18. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja ik heb ook nog wel een account, alleen daar doe ik niks meer mee :p Simpel weg omdat ik geen xbox meer hebt dusja en mocht ik ooit de nieuwe xbox kopen, dan wil ik graag opnieuw beginnen met 0G, zodat ik geen resten heb/onvoltooide games op m'n gamercard :p

Trophy & Achievement hunter FTW haha

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ok, moet je zelf weten natuurlijk. :+ Maar goed dat mij dat allemaal niks uitmaakt, die onvoltooide games, anders had ik al vaak opnieuw kunnen beginnen. :p

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Een paar maakt ook niet uit, kijk maar naar m'n PSN kaart :mad: Veel onvoltooide games, van de 77 misschien maar 14 platinums. Maar ik hou der gewoon van om een nette lijst te hebben met games boven de 50% en natuurlijk veel platina's :D

Ik dacht dat jij ook meestal wel voor 100%/Platina ging?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina