Ik zat gisteren op IMDB even te kijken wanneer Dex nou weer gaat beginnen en zag toen dat alle episode namen al vrijwel bekend zijn. De laatste heet: Spoiler Gallows. Nou zal het natuurlijk niet een echte galg zijn wat ze hiermee bedoelen, maar beter gaat Dex niet dood. Toch vond ik het een aparte naam...
Niet persé een spoiler denk ik, maar toch. Het hoeft ook niet persé iets over de episode te zeggen, maar toch.
Al 8 jaar heet de laatste ep iets van "electric chair", "death penalty" en wat andere dingen die erop lijken. Uiteindelijk heet de laatste ep anders. Gewoon als grapje
Meh ga niet meer kijken. Teasers vind ik nog wel leuk maar trailers met beelden sla ik toch even over nu. Nu het zo dichtbij komt het seizoen.
Net op TV het laatste deel van Seizoen 7 gezien. Spoiler Ik ben echt een groot fan van deze serie. Maar ik vind eigenlijk seizoen 7 best wel jammer, het einde helemaal. Het ging allemaal nogal snel naar mijn idee. Ben ik de enige die dat vind? Die trailer is niet zo tof trouwens. Je kan nu al zien wie er vermoord gaan worden..
Meningen over S7 zijn erg verdeeld. Sommigen vonden het een goed seizoen, anderen een slecht seizoen. Ben zelf ook niet erg te spreken over S7. Hoop in S8 dat ie er niet meer zo makkelijk mee weg komt en eens echt goed in de problemen komt, zonder suffe uitweg.