[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha :p
    Meestal game ik op de tv maar heb stoelen op mijn kamer en aangezien ik klein ben zit ik vrij goed voor het kleine scherm op zo een stoel :p
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben bang dat je daarin gelijk hebt.

    Nou ik zie wel ff, heb me wel opperbest vermaakt met Guild Wars 2.
     
  3. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    De laatste instance van het flame & frost living story word een dungeon.

    Het zou leuk zijn als het deze keer eens in je eentje te completen is in plaats van met 5 man. Ik heb alle andere dingen voor dat verhaal ook al in mijn eentje gedaan, vreemd om dan nu weer met anderen samen te moeten gaan spelen.
     
  4. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    https://buy.guildwars2.com/en/sale Hij is nu 37.99, 30% korting op de officiele site;)
    Duurt tot morgenavond ofzo geloof ik. Krijg je er geen cd bij, moet je m dus downloaden.
     
  5. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de Molten alliance training facility dungeon gisteren gedaan en ik vond hem echt leuk. Hij is niet moeilijk maar ook zeker niet makkelijk en vooral de boss fight was leuk (veel springen en dodgen).

    Als reward weinig bijzonders gekregen (op die fused gauntlets na dan), maar al wel weer 67 van de 100 vets voor mijn monthlies :
     
  6. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is wel vet he? Ik vond de gevechten tegen de random mobs beetje gaar soms, maar die weapon test en de eindbaas waren echt tof! Vette mechanics, en weer een hoop achievement points erbij. Jammer dat ik de eerste dag al weer alles gedaan had:p
     
  7. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik vind het echt een van de leukste dungeons in het spel, alleen jammer dat ie maar tot de 12de speelbaar is. Wil hem nog wel een paar keer gaan doen wanneer mogelijk, want wil die mini of jetpack in mijn collectie.
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Idd die jetpack halen voor die datum wordt lastig.
     
  9. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is verdacht stil hier.....

    Word GW2 nog wel gespeeld hier?

    Ik heb in ieder geval beide backpacks van het southsun event al weer binnen. Die bloem past goed bij mijn Sylvari maar dat andere ding is echt lelijk en onhandig groot :)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel het momenteel niet. Ik heb zelfs geen idee over welk event en welke bloem je het hebt. :+

    edit: Ok Southsun is het nieuwe special event, maar die bloem wil ik nu wel zien. :p
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2013
  11. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Even de plaatjes gebruikt van Dulfy

    Bloem
    [​IMG]
    [​IMG]

    Als animatie vliegen er bijen rond de bloem.

    Andere lelijke ding ;)
    [​IMG]
    [​IMG]

    Als animatie horen horen de tentakels te bewegen, bij de preview optie doen ze dit wel maar zodra je hem equipped niet, dit is een bug.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik heb hem ook weer even opgestart. Ben benieuwd hoe lang ik het volhou :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, mooie bloem. Die wil ik ook! :+
     
  14. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Die is makkelijk te halen. Moet je voor Researcher Levvi 10 van de 11 samples scannen:

    [​IMG]

    Alleen die op het islet is moeilijk daar je hiervoor eerst die jumping puzzle moet completen. Ik had het geluk dat er een Mesmer stond die mij naar boven wilde helpen met een portal \o/
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nice. Een dezer dagen de game dus maar weer eens opstarten. :D
    De stats van die bloem zijn niet geweldig, maar er is niks wat een fine transmutation stone niet kan fixen. :+
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik ben nu ook op dat eiland, straks maar even kijken.
     
  17. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het nog steeds, ben vooral bezig achievements te halen, had dan ook alle haalbare achievements (190 punten:D) dezelfde avond als dat de update uit kwam, omdat mijn guild met 30-40 man door Southsun trok:D Was een erg nice event, en moet zeggen dat ik beide backpieces ook best vet vind, de bloem wel het meest:p
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Net mijn eerste fractal afgerond, vond het wel een beetje tegenvallen qua mechanics hoor. Niet heel uitdagend, maar misschien komt dat nog.

    [​IMG]
    En een screentje omdat het kan.
     
  19. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Fractals zijn wel leuk, maar wel makkelijk inderdaad op lagere levels. Op hogere levels wordt het steeds lastiger, worden de mechanics wat ingewikkelder enzo. Ik doe level 10, dat is ook nog goed te doen alhoewel agony een bitch kan zijn, maar als je een beetje kunt dodgen is het nog steeds makkelijk. Maar ik vind het zeker wel leuk:D
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Sommige Fractals zijn wel leuk en zodra je level 15+ doet merk je wel dat je meer moet opletten maar de verschillen tussen Fractals kwa moeilijkheid is soms best groot. Daarbij komt dat er een stuk of 3-4 bij zitten die gewoon frustrererd zijn door mechanics ipv leuk, zoals swamp en dat stukje met dolfijnen.

    Ik ben ondertussen alweer gestopt met GW2 mede doordat er op max level weinig progress te halen is behalve dungeons farmen en PVP had ik op den duur ook wel gezien.
     

Deel Deze Pagina