Hmmm, reviews zijn allemaal wel laaiend, had ik niet verwacht. Mss toch maar eens voor een nice price gaan spelen.
Er was destijds geen bericht op de Frontpage voor gekomen. Ik zal persoonlijk zorgen dat er een uitslag zal komen op de Fromtpage voor de Metro en de Walking Dead prijsvragen!
Toch wel weer een bazengame speel op Ranger normal en in het begin was het aardig wat scripted expositie (dus erg lineair) maar zit nu echt in de chapters waar de stealth combat echt begint en (op Ranger mode) is het echt lekker spelen AI is ook sterk verbeterd tov 2033
Ik heb hem ook en speel ook ranger mode! ik vind het echt heel vet, vooral het stealth spelen is weer goed uitgewerkt en vind hem ook idd beter tov 2033. dadelijk maar is verder gaan
Ik heb deze week Metro 2033 gespeeld (als een tussendoortje), maar ik vond het toch wat hebben. Eerst maar 2033 uitspelen en dan toch Last Night aanschaffen.
Ja is het een must om Metro 2033 eerst uit te spelen? Of sluit het verhaal van Metro Last Light niet aan op de eerste game.
Wat ik heb gelezen krijg je in Last Light in het begin een soort van samenvatting van deel 1. Je hoeft dus deel 1 niet gespeeld te hebben!
Vanmiddag / net de game zonder die Ranger DLC voor de PC gekocht. Voor 20 euro! en hij draait weer op mijn laptopje met een Intel HD 4000 grafische kaart! Gelijkwaardig beeld ...... iets beter beeld dan de PS3 / XBOX 360
Heb de PC versie gekocht, maar het is een groot bug festijn. Echt te schandalig voor woorden dat dit uitgebracht word in deze staat.
Op het einde dat je Spoiler de raketten hebt gelanceerd en de Dark Ones dus hebt uitgemoord. Dat bleek het meest gekozen einde in 2033 dus dat hebben ze tot canon verheven Ik heb geen samenvatting gezien. op de 360 nergens last van, loopt als een zonnetje tot nu toe.
Dat is best lame. Natuurlijk is dat het meest gekozen einde, die andere was ook min of meer verborgen.