Ep 7 net gezien, hoewel het nog steeds erg traag gaat gebeuren er wel leuke dingen dit seizoen en de karakters en dialogen zijn interessant genoeg om te blijven boeien. Still, ik merk dat ik minder geneigd ben de nieuwe ep zo snel mogelijk te kijken omdat het verhaal toch niet echt gespoild kan worden met de events die zich in 1 aflevering afspelen (misschien is dat wel een pluspunt!)
Nu dat we het einde van het seizoen naderen, kan het verhaal hard gespoiled worden met de dingen die in een aflevering gebeuren. Zorg er in ieder geval voor dat je aflevering 9 zo snel mogelijk kijkt als die uit is.
Dan mag je 10 dus ook gelijk gaan zien, want dat is de aftermath van 9 en de proloog van ep 1 seizoen 4.
Erg goede aflevering! s03e08: Second Sons Spoiler + The most awkward wedding ever. Leuk om de gehele Kings Landing cast eens in één scene te zien. Heerlijk awkward was het. Oh, en dronken Tyrion! + Sam the Slayer! Was aardig spannend en creepy. + Stannis en Davos hadden eindelijk weer eens een scène samen. De beste bromance van de serie. Op 'Kissed by Fire' na is dit denk ik de beste aflevering van dit seizoen (tot nu toe natuurlijk). Het uurtje vloog voorbij.
Mwah, ging wel. Zaten wat aardige stukjes in (zie hierboven). Vond de scène met Spoiler die white walker die de baby kwam halen wel tof. Oh, en Joffrey die dat krukje weghaalde .