Hmm nog best veel moeite dus zo,n titanite slab... Zal vanavond wel proberen te halen in new londo ruins. Of stray demon verslaan in undead asylum revisited.. Mijn dexterity is ook maar 18,dus ben benieuwd hoe de BSS bevald.
Raw is alleen wel chill bij de Demon's Greataxe. Daar blijft namelijk als enige wapen STR op S ranking staan. Er zijn voor de rest geen wapens die een S ranking behouden na het upgraden. Dus als je een STR build hebt, is Demon's Greataxe echt de shit.
Sterker dan de Demon Greataxe! BAM! Nee, maar nu zonder gekheid, de moveset van het wapen lag me niet echt. Ik vond het vooral het feit dat de R1 een verticale slash is niet echt fijn. Dan heb ik liever zoiets als de Zweihander met een wijde horizontale range.
Iemand nog tips voor de twee gargoyles? Walkthroughs / filmpjes helpen ook niet echt, van 'probeer ze uit elkaar te houden' of 'gebruik een online vriend' word ik ook niet veel wijzer. Die Knight summonen lukt ook niet, schijnt dat je in de White Light moet staan. Gebeurt niks (en ja ik doe het als ik human ben). Het vervelende is ook dat die eerste gargoyle er geen hout van kan in z'n eentje. Dan komt z'n mattie en wat volgt is een gigantische vuurzee die niet te ontwijken valt. Heb dan echt nul controle over de situatie. Of je pleurt ook nog eens van het dak af. Dat is helemaal genieten. Wat zou het me toch een hoop voldoening geven als ik met name die eerste gargoyle kan slachten. Met z'n bek.