[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

1. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Toevallig, mijn vader is nog steeds internationaal chauffeur. Heb hem dit spel ook laten zien poos geleden, en nu zit ie doordeweeks als ie savonds niks te doen heeft, euro truck simulator te spelen op zijn laptop in de vrachtwagen. Is een beetje als die meme van Xzibit, yo dawg.. :+

Hij klaagt constant over dat de bedragen die ie moet betalen als zijn vrachtwagen weer eens op zijn kant ligt veel te hoog zijn. Nou is rijden met de arrow keys ook niet echt bevorderlijk, maar hij verdomd het om mijn xbox controller aan te nemen :9

Hij heeft trouwens wel op de een of andere manier cheats weten te vinden, waardoor ie het maximum aantal werknemers heeft en alle garages zon beetje, lol, ouwe cheatert

Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waar? :+O-)

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand nog tips om goed te groeien? Ik vind het allemaal wat langzaam gaan en als ik als dat er hier iemand is met 30 miljoen op de bank? :eek:

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Foto'tje van mijn truck ATM. Alles verchroomd (spiegels, handvaten, wielen), allemaal custum shit erop. 730 PK Scania truck.

Heb nu 46 miljoen op de bank, 23 garages en 115 chaffeurs en trucks die voor me werken.

Laatst bewerkt: 12 mei 2013
  5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe doe je dat zo snel dan of heb je hier echt al honderden uren inzitten ofzo? Ik lijk maar niet los te komen, ben pas level 5 misschien. Het voelt alleen een beetje stroperig aan.

Ik zou graag wat tips willen als je dat niet erg vind???

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Hij is level 34, en vziw krijg je alleen XP door zelf te rijden.
    Het geld zelf. vermoedelijk heeft ie een garage in bratislava en een in aberdeen, en dan veel fast travel tussen de twee.

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, heb alleen garages in grote steden die ik tof vindt (Amsterdam, Parijs, Berlijn, London, Milaan enz ). Heb verder geen rekening gehouden met afstanden of iets.

Heb er inderdaad behoorlijk wat uur in gestoken, denk wel 100 inmiddels.

Het begin is gewoon heel langzaam, dat klopt wel. Met lvl 5 kan je nog heel weinig, maar als je boven de lvl 15 begint de komen zul je zien dat het geld echt binnen stroomt en dan koop je truck na truck, en opeens heb je miljoenen en weet je niet waar je het aan uit moet geven.

Wat wel kan helpen is tussen elke opdracht door veel slapen (3x) zodat de AI chauffeur extra geldt voor je ophaalt zonder dat je hoeft te wachten. Blijven investeren in chauffeurs en trucks, want in eerste instantie halen ze misschien 1000 euro op per opdracht en is het de moeite niet waard, na een week of 2 (ingame) zullen ze al 10k ophalen. En als je dan 10 chauffeurs hebt tikt het al lekker aan.

Wat dat betreft klopt die hele verdeling in de game niet nee. Voor mij is alle uitdaging weg, ik kan eigenlijks niets meer doen behalve rondrijden en wat vrachtjes doen om te ontspannen. Maar er is geen endgame content. Gelukkig zijn er mods :p

Laatst bewerkt: 12 mei 2013
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt voor de tips Tyspolir.

Hoe doe je eigenlijks een fast travel? Ik heb geprobeerd te googlen, maar kwam er met euro truck simulator 2 fast travel als zoekopdracht niet achter. ik zou graag willen weten hoe en hoe het werkt.

En Tyspolir: Upgraden en verf jij ook de wagens van je chauffeurs??? Volgens mij kunnen die ook geen schade oplopen.

Laatst bewerkt: 13 mei 2013
  9. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    in garage manager kies je een garage uit waar je heen wil.
    moet je wel op basis van alleen je chauffeurs winst draaien.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb het al een beetje door, mede ook dankzij de tips van Tyspolir ook. :thumbs:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit is inderdaad wel een handige tip. Heb nog maar 2 chauffeurs met mijn bijna level 6, maar het werkt wel. Ze haalden al aardig wat op, maar na een paar keer slapen...:eek:

12. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    In deze game kan je slapend rijk worden.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gelukkig kan je niet zo makkelijk alles bedonderen zoals de ex baas van mijn vader...met zijn 18x een bedrijf laten ploffen. :emo:

Maar ja, slapend rijken worden zint Yellow wel. :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn save heb ik weg moeten gooien omdat die niet wou laden. Nu werkt alles wel weer normaal, maar kan wel overnieuw. Is opzich niet erg, was nog niet zo ver.

Mijn vraag aan jouw is ook of je weet waar je die cheats vandaan heeft en hoe je die kunt laten werken. Ik heb het gisteren ook willen proberen, maar werkte niet. Had overigens niets met het verwijderen van mijn save te maken.

Ook ben ik wel benieuwd waar je mods kan vinden? Ik speel niet via steam, dat moet ik er wel bij zeggen.

<---- 16.000!!! \o/

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    fucking spammer :+

Ik heb ook wel eens save weg gegooid, Ik reed met mijn wagen tegen een stoep en werd de ruimte in gelanceerd.

De stoep was in Grimsby. Toen mijn wagen en lader 100% damage had en ik al draaiend in de ruimte anwb wilde bellen zag ik dat Bratislava het dichste bij was.

Laatst bewerkt: 18 mei 2013
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar wil graag een save waar ik legaal rijd en waar ik cheats gebruik. ;)

Ik cheat al niet meer op de 360 en bij de PC alleen als die codes makkelijk te vinden zijn. Voor ETS 2 zou ik het ook wel willen, maar dan apart van mijn normale save.

In de tijd dat ik nog cheatte voor de 360, ben ook gepakt toen in 2009, had ik gewone saves speciaal voor de achievements en de andere voor een fun mode met god mode en unlimited ammo en money. Dit soort zaken, internet stond er toen vol mee.

Voor ETS 2 wil ik zelf ook graag zo'n save, maar ook graag nog een normale halen. Deze game begint aardig richting mijn classiclijst te gaan, waar Oblivion na 7.5 jaar nog heer en meester is.

Vandaar, dus hoop dat serialdrifter of iemand anders mij goed kan helpen.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ROFL mijn cola :lol: wat doe je :D

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand?

Ook wat betreft die cheats voor een aparte save.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Geen cheats gebruiken.

Waar je mods kan vinden staat wel ergens in dit topic, moet je even doorbladeren :)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Goed, kijk wel even. Heb vannacht iets van 1500 KM gereden en ben nu level 5. Ga vooral eerst voor de skills die geld opleveren.

ADR trouwens: Levert dat een overall geld bonus op, of alleen per klus??? Ik investeer nu alles in hoge waarden en lange afstand namelijk.

Overigens kun je deze game prima zonder in het rood te belanden uitspelen. Vorige save was ik level 8 en nooit schulden. Nu slechts een klein beetje, maar kwam ook door wat boetes en aanrijdingen. Ik haat mensen die niet doorrijden bij een groen stoplicht. :mad:

Laatst bewerkt: 22 mei 2013

Deel Deze Pagina