[XOne] Dragon's Dogma [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 mei 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik fix het zo wel even. Eerst ff die quests afmaken en dan ga ik richting Gran Soren. Ik stuur je via Live wel even een berichtje als het klaar is. ;)

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is Gran Soren de enige stad in de game?

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Doe maar op je gemak, ik ga vandaag toch niet meer spelen. ;) Maar top dat je het even fixt. Misschien kan ik morgen dan die eindbaas verslaan. :+
    Ja. Je hebt ook Cassardis, maar dat is een dorp. :p

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Heb die healing skills als primary ingesteld, dus moet goed komen. Had voor haar zelfs 14000+ om te spenderen en gelijk de 40GS achievement gehaald voor een single vocation.

Ik weet nog niet hoe ik die anderen ga halen, maar denk nu wel dat Arwen echt een stukje beter is. Level 51 zelfs, maar qua skills zit het nu wel goed.

Heb mezelf trouwens die afkets skill gegeven, bij mij was alles ook gereset toen ik hard begon. Die afkets skill is vet met de boog. :eek:_O_

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Net iemand die erg gelukkig was met mijn main pawn Pivi. 5 sterren een hele hoop RC en een hoop nuttige items :) Erg tof gedaan dat Pawn systeem!

Vind het trouwens wel jammer dat ik in elke kerker/grot die ik tot nog toe ben tegengekomen op een gegeven moment vast kom te zitten doordat het een quest betreft die ik nog niet heb... Was leuk geweest als je ze ook gewoon vrij kon uitpluizen.

Trouwens nog een vraagje over wat te doen als je net in Gran Soren aan bent gekomen. Beetje te veel in de wildernis rondgehangen en quests gedaan en wil nu wel weer eens verder met de main quest.

Hebals laatste de pawn guild bezocht en naar de Everfall geweest dacht ik en weet nu niet meer wat te doen. Dacht dat ik uitgenodigd was door de Duke maar als ik bij zijn mansion aan kom word ik automatisch weggestuurd... Zie ook geen quests meer staan die lijken op een main quest!? Alleen kill zoveel Snow Harpys en get 50 War Bugles etc. Geen idee wat nu te doen dus. Iemand een idee?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Je moet dat bewijs meenemen dat je krijgt als je uit de everfall quest komt en de pawn guild verlaat. Deze heb je dus niet meer in je inventory, anders werd je wel binnen gelaten.

Even naar The Black Cat gaan en hem vervalsen. Kost een beetje, maar dit is een vet alternatief om de nodige dingen toch terug te kunnen krijgen, zei het tegen een redelijke prijs.

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Thnx Yellow :thumbs:

Nu maar eens mijn bedje opzoeken en morgen lekker verder met de game. Inmiddels dertig uur op de teller en ben level 35 :) Vind het wel jammer dat ik al zo ver ben geleveled als Magic Archer dat ik niet echt nieuwe skills meer wil kopen... Staff interesseert me niet en heb alle skills van bow, daggers en augments al die ik wil hebben. Zelfde met Pivi. Als Mage begonnen en wil eigenlijk niet switchen van vocation omdat ik zijn buffs en healing echt top vind maar zit nu wel met een exces aan skillpoints. Wordt dat later nog anders of zit ik de komende 70+ uur aan deze skills vast? Anders ga ik binnenkort maar eens wat anders proberen voor de lol.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Je kunt nog upgrades kopen voor de skills die je al hebt en gebruikt. Ik heb ook een overkill aan skillpoints. Voor Arwen heb ik letterlijk elke denkbare skill al vrijgekocht, maar voor mijzelf heb ik nog een hoop te gaan. Vooral skills die ik weinig of niet gebruik, maar koop ze toch maar. Ik weet anders ook niet wat ik er mee moet en ben wel benieuwd hoe insane veel skillpoints ik heb mocht ik ooit 200 aantikken. :+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Meh, ik heb even een liftstone genomen terug naar het begin van het eiland. Ik laat die eindbaas even voor wat het is.

... Moet ik later wel dat hele stuk opnieuw lopen. Hopelijk zijn dan niet gelijk alles bosses weer terug.

edit: Emma heeft nieuwe leg armor en nieuwe daggers en is nu level 128. Dus als iemand nog de oude Emma heeft... :+

Laatst bewerkt: 17 mei 2013
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Bevalt Arwen alweer?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit is beter ja. :p

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Besteld! :cool:

Ben benieuwd!

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Mooi, want ze kaapte alle Undead kills bij de Abbey voor mijn neus vandaan waardoor die niet meetelde voor een quest. :mad:

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wat een game...
    (niet lezen als je net met de game begint!)
    Ik was eindelijk klaar (althans dat dacht ik) voor de battle met die draak, na die epische battle en hem te hebben verslagen dacht ik dat het afgelopen was, maar damn ik ben nu in die grote ondergrondse put maar mijn pawns zijn allemaal dood en ik ben zielig alleen daar omdat ik niet weet waar ik ze kan respawnen die enemies zijn echt niet normaal zo sterk. Ik ben nu level 50 volgens mij of 51 maar dan zijn ze echt te pittig en volgens mij kan ik niet meer uit die put??? :mad: Ik heb het gevoel dat ik gewoon underpowerd ben terwijl ik het Bastard Sword vol geupgrade heb en mijn pawn is nog sterker omdat hij een Fighter is. BALEN dat ik gelijk naar Gran Soren ging... had beter even kunnen uplevelen. Oh en ik heb vannacht nachtmerries gehad dat ik maar bleef vallen in een put!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Heb je nog een ferry stone? Die even gebruiken en dan de rift weer in om je pawns bij elkaar te krijgen. Vergeet vooral niet voldoende potions etc mee te nemen en mijn Arwen healer. ;)

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Thanks, uiteindelijk idd weer de pawns terug kunnen krijgen. Zal ook eens kijken nou jou Arwen, kan Dulle's Emma niet spawnen weer niet waarom maar die komt nog steeds niet tevoorschijn. Vind het verhaal trouwens later in de game helemaal zo slecht nog niet, het is niet een heel uitgebreid verhaal maar toch wel tof. Ben ook echt benieuwd hoe deel 2 eruit gaat zien op de nieuwe consoles, had gelezen dat veel dingen die de gast achter de game had bedacht nog niet in de game konden gezet worden in deel 2 wel uitgewerkt zullen zijn!

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Over deel 2 gesproken... Al vaker hier gepost, maar als dit eigenlijk deel 2 is. Damn.

Zo lang het maar niet een indicatie is dat deel 2 meer zoals Dark Arisen gaat zijn. Anders ga ik zeer dodelijke blikken werpen op mijn computerscherm, in de hoop dat Capcom mijn haat voelt. :+

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha is Dark Arisen dan zoveel minder dan de originele? Had idd wel gelezen dat er geen mooie oppervlaktes zijn en dat het vooral ondergronds afspeelt dat klinkt eigenlijk al een stuk minder idd.

Edit: maar die trailer ziet er wel echt gaaf uit, die gezichtsuitdrukkingen! _O_

Laatst bewerkt: 19 mei 2013
  19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal Dark Arisen niet uitgesproken kut noemen, want de core combat etc is er nog. Maar de vrijheid, de sfeer, het exploren van het land, de dag/nacht cyclus zijn verdwenen. Allemaal essentiƫle dingen van DD zijn gewoon weg. Nu zit je met een Dark Souls achtig gebied waar niemand om gevraagd heeft.
    Ik kan niet benadrukken hoe erg ik hoop dat dit niet hun visie is voor DD2. :mad:

En die nieuwe monsters? Gewoon XL versies van de beesten die we al kennen.

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Mag hopen dat ze dan inderdaad niet die 'donkere' kant op gaan want zulke games zijn er al genoeg. Die open vlaktes en sfeervolle gebieden zijn juist zo gaaf, maar denk ook niet dat ze die kant op gaan. Want zo te horen is Dark Arisen ook niet echt meer een echte free-roaming wereld iets wat het origineel juist wel heeft. Hopelijk zien we meer op de aankomende E3!

Deel Deze Pagina