Ja maar het is geen Rocksteady en de games die deze studio wel heel gemaakt....zijn niet echt om mega blij van te worden. I remain sceptical until its out
I don't give a damn. Ik ben opzoek naar het verschil tussen de vita/ds versie en de console versies.. Weet iemand dit, ze zouden verschillend zijn toch Edit: ik heb zelfs screens gevonden
Joker ziet er mogelijk NOG meer uit als een Psycho dan in AA en AC, maar ik blijf het jammer vinden dat we Hamill en Conroy niet zullen horen. We krijgen nu de dude van Bioshock Infinite's Booker DeWitt als Joker.
Trouwens, die trailer is in Star City waarschijnlijk. Green Arrow zal misschien ook in de game zitten. De bom is van Queen Industries en op het einde zie je een ster op het gebouw
Ziet er toch wel goed uit. Maar ja, de engine zal dezelfde zijn lijkt mij? Dus alleen het verhaal niet verkloten en we hebben er weer een goede game bij... Die vita screens zien er ook niet verkeerd uit trouwens.
Heb toch mijn twijfels. Arkham Asylum en City gespeeld. En moet zeggen dat AA beter was dan AC wegens zijn story en dat AC te groot was imo. Ik zat veel meer in de sfeer van AA omdat het niet zo "open-world" was. En nu maken ze Origins nog groter dan City...