[PC] Football Manager 2013

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 nov 2012.

1. Seh

Seh Guest

Gewoon betalen, dan help ik je graag.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, jij download nooit wat. :emo:

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Doe niet zo triest

4. Seh

Seh Guest

Waar zeg ik dat?

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nergens, maar daar gaat het ook niet om. Je opmerking is gewoon triest. |:-

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    To help or not to help.

Als je hem niet wilt helpen, hou dat gewoon je reactie voor je. Beetje makkelijk om Yellow weer te gaan bashen, vind je ook niet?

7. Seh

Seh Guest

Jij maakt het persoonlijk, als iemand anders het was geweest die het zo gepost had ik het ook gezegd.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2013
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Yellow, er is geen fix voor die bug. Die zit er al maanden in en wordt ook niet verholpen. Enige optie is de game legaal kopen, wat ik ook heb gedaan.
    Op Zavvi wil hij nog wel 's goedkoop te vinden zijn. Momenteel is die daar rond de 30,- maar ik had hem voor 22,- euro. Dat moet je even afwachten dan.
    Nu weer lief doen tegen elkaar.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand een goede pack voor kits (vooral voor Engeland) en gezichten? Vind maar weinig via Managers United. Toch maar weer eens spelen, nu eens in Duitsland beginnen met een sub topper. Is toch wel een boeiende competitie. Engeland, Spanje en Nederland wel gigantisch beu nu. :+

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik gebruik deze face pack: Scope Faces Megapack FM 2013
    Kit pack weet ik niet, ik dacht ergens hier: klik

Zelf speel ik met Swansea City, met geluk 3de geëindigd in mijn eerste seizoen. Zal binnenkort wel wat screens posten van spelers en resultaten. De Bundesliga lijkt me ook wel een leuke competitie om in te spelen. :)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Deze game ook gekocht, nadat ik wat Blu Ray's heb ingeleverd bij FRS. Kostte me uiteindelijk maar 9,80. Nu maar aan Classic mode beginnen, met Duitsland, Nederland, Engeland, Spanje en Italie als competities. _O_

13. Seh

Seh Guest

Ik zou persoonlijk eerst de gewone mode proberen, gewoon beginnen met een City, Real of Bayern. Zo leer je gelijk alle aspecten van de game. :thumbs:

Overigens zit ik zelf at the moment in het seizoen 16-17 met Southampton. Ik stijg elk jaar een paar plekjes en ben vorig jaar op de vijfde plek geëindigd, de prijzenkast is nog redelijk leeg met 2 FA cups en een Community shield. Dit jaar hoop ik een (v)CL plekje te bemachtigen.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zelf ben ik bezig met Swansea en ben in het eerste seizoen derde (!) geëindigd. Hieronder een overzichtje:

Met 1 punt boven Man United en Tottenham geëindigd. Ben ik héél tevreden mee en het heeft me totaal verrast!

Huidige stand van zaken:
    Niet slecht, doel is ook om gewoon Europees voetbal te halen. Europa League of Champions League maakt niet uit.

Transfers eerste seizoen:
    Merkte dat ik veel Brazilianen kocht, maar die hadden dan ook een relatief lage transfer clausule in hun contract en hun rapport was erg positief. Wellington Nem (topper!) Adryan, Dedé en Muralha spelen in het eerste (of bank), Doria bij Swansea B en Mattheus is verhuurd. Helenius is een goede aanvaller, scoort vaak als hij in scorings-positie komt. Siebe Schrijvers schijnt een talent te zijn toen ik hem vond, speelt in de jeugd -18 samen met de rest.

Transferperiode huidige seizoen:
    Veel verhuurd, laten gaan of verkocht. Maar ook veel aangetrokken. Met name Destro ben ik héél blij dat ik die gratis heb kunnen aantrekken. Is echt een wereld spits wat ik straks laat zien. Milanovic en Pizarro zijn twee verassingen, die het tot nu toe goed doen. Butland gekocht als opvolger van Vorm volgend seizoen, hier en daar wat talentjes en veel vrije transfers. Muriel speelt niet, die ga ik denk verkopen. Is wel een goede speler maar niet het type spits voor mijn elftal. Tot slot Ademilson, die mag volgend seizoen zijn opwachting maken achter Destro en waarschijnlijk verkoop ik Helenius. Krijgt echt een bizar goed rapport en heel de top zat achter hem aan dus 6 miljoen kon ik wel aftikken. 10,5 miljoen voor Digne, een frans jeugd international, vind ik toch wel erg veel. Heb ik wel spijt van, maar mijn linksback is binnenkort wel aan vervanging toe en ik had toch het geld.

Destro:
    Zijn eerste seizoen en wat een stats en statistieken.

Wellingon Nem:
    Deze Braziliaan is goud waard! Heb hem zelf op de flanken staan omdat Michu bij mij spelmaker is en vaak prikt hij z'n doelpuntje mee of geeft hij een assist.

En van de zomer komt deze baas transfervrij naar mijn team toe :cool::

Tot nu toe gaat het dus lekker! Overigens ben ik tweede geëindigd in de Champions League met evenveel punten als de nummer 1 Fenerbahçe en onder mij Valencia en Dynamo Kiev. Nu geloot tegen FC Porto.

Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  15. Seh

Seh Guest

Zal ook even wat screentjes maken. :+

Dit is mijn basiselftal als iedereen fit is en/of in vorm. Bony heeft op dit moment een vorm dipje dus Dongou neemt regelmatig zijn plekje in.

Peter van Schijndel is een regen die ik voor een paar ton heb opgepikt uit Breda in 2013.

Deze baas heb ik ook in 2013 opgepikt bij Wolfsburg vandaan.

Voor de rest staan er op dit moment nog geen regens in de basis. Doria is wel een wereldaankoop geweest, is nu 14,5 miljoen waard en die is gekocht voor 7 ton. Adryan en Vilhena strijden vaak om een plekje op de 10 Ramirez geblesseerd is.

Verder komen Musah, Maricá en Domenghini er nog aan, maar die hebben nog betere 'echte' spelers voor zich. Vorig seizoen was M'Villa mijn grote aankoop van vele miljoenen en dit seizoen heb ik bijna al mijn transferbudget uitgegeven aan Benzia, want ik had nog een echte spits nodig.
    Ik heb vooral veel regens uitgeleend, om dan te kijken welke boven komen drijven uiteindelijk. Foster, Forbes en Day komen bijvoorbeeld uit mijn eigen jeugd en pakken regelmatig een speler van de maand prijs in de Championship als jonge tieners.

Ik heb nu nog 33 miljoen transferbudget en 10 miljoen salarisbudget per jaar over, maar geen idee wat ik daar mee moet. Ik denk dat ik volgende zomer gewoon weer met geld ga smijten voor 1 speler. :+

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, lekker team hoor. Je moet inderdaad gewoon hier en daar wat dikke spelers kopen als je budget het toelaat en de speler zelf ook wilt. Ik zie dat je Luke Shaw hebt verhuurd, dat is een groot talent en Wellington Nem voor 25(!) miljoen verkocht. Bij mij mogen ze met het dubbele komen. :+

Verder heb je ook uit de Braziliaanse talentenvijver gevist zie ik, een paar heerlijke regens en een prima selectie. :)

Hier mijn formatie:

Normaliter spelen Ki en Britton op het middenveld maar beide zijn sinds kort zwaar geblesseerd helaas.

Ohja en Ronaldinho mag in de beker spelen. Is eigenlijk tot niet zo goed meer en heeft maar een salaris van 4.3k.

Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  17. Seh

Seh Guest

Ja, ik wilde Wellington eigenlijk helemaal niet weg doen. Maar ik besloot zonder buitenspelers verder te gaan (gezien ik veel goede middenvelders had) en Ramirez is de beste op 10 en in de spits is Wellington het ook net niet. Dus toen maar verkocht aan City, ze boden eerst 15 dus nog aardig wat geld op gepakt.

Luke Shaw heeft zijn potentie totaal niet waar gemaakt jammer genoeg, scheurde zijn kruisbanden af in het eerste seizoen en daarna is hij alleen nog maar uitgeleend geweest. :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Teveel gedoe, heb dat al eens met de 2010 versie gedaan. Te grote overkill aan opties en die classic mode is precies wat ik zoek.

Met Ajax begonnen. Uit 10 wedstrijden 7 overwinningen. Dat is deels competitie en deels CL. Zit bij Real Madrid, Salzburg en PSG. Salzburg 1-0 verloren, slecht gewoon, PSG 3-1 en na 29 seconden al 1-0 voor. Je kunt wel records in deze game zetten zeg. 8) 3-1 als nederlaag tegen PSG was te verwachten.

In de competitie 2-0 verloren van o.a. Willem II. :emo::F:

Ik kan nu veel beter het overzicht houden in die classic modus, dus denk wel voor prijzen mee te kunnen spelen. Ik vind het vragen aan je staff vooral handig.

Jammer alleen is dat er in classic mode geen uitgebreide prijzenkast menu zit. Is dat wel in de normale versie??? Ik kan alleen zien wat ik nationaal en internationaal heb gewonnen, maar verder niet met welke club etc etc of waar en wanneer. Die prijzenkast vind ik juist een toegevoegde waarde, dus als iemand mij hier meer over kan vertellen is dat welkom.

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net deze game ook gekocht en begonnen.
    Speel momenteel met Anderlecht en 4 wedstrijden gespeeld.
    Wat ik vreselijk irritant vind dat de club me momenteel niets wilt geven qua transfer budget.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    4-4 tegen Real Madrid met Ajax in de Arena. Uit 2-0 verloren. Het was de groepsfase en helaas uitgeschakeld voor overwintering, maar wat een wedstrijd. _O_ Jammer alleen dat er een doelpunt werd afgekeurd, maar Sergio Ramos heeft wel rood gehad, dus een klein goedmakertje van de scheids misschien? :+ Dit zijn de momenten die je langer aan de game vasthouden. Je hoeft niet alles te winnen, zoals ik met de 2006 versie veel deed, maar een paar mooie momenten en genoeg om je bij de club te houden. _O_

Deel Deze Pagina