[XOne] Xbox: A new generation revealed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Oh, dus dat is de reden waarom EA geen games meer uitbrengt op de Wii U? :eek:

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee dat is gewoon omdat de install base te klein is om interessant te zijn voor EA :+

Eigenlijk zou ik nu gewoon uit principe een WiiU moeten kopen. Laatste console waar EA dit bij flikte was de Dreamcast en dat neem ik ze nog steeds kwalijk

(ook zo'n 'tussenconsole' btw,... )

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn zoveel games waar wij het bestaan niet van weten. Ik bedoel had ooit iemand van Watchdogs gehoord voor de E3? Zal wel cool zijn als mensen met de Xbox mogen spelen. Al verwacht ik dat er niet heel veel info uit. Maar ja we zullen zien. Vanavond is het eerste deel van de Xbox reveal en ze gaan dan verder op de E3. Waar we het complete plaatje te horen en te zien krijgen.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zo vallen alle Lego blokjes op zijn plaats!

Nu maar hopen dat MS hetzelfde gaat doen met Sega! Dan krijgen we eindelijk onze Dreamcast sequals!

Overigens was de Dreamcast voor een tussenconsole wel geweldig _O_ en grafisch ook echt een duidelijk stap vooruit. (was ie grafisch niet beter dan de PS2?)

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Het enige waar ik echt op hoop (en wat realistisch kan zijn, uiteraard) is dat MS met een toffe exclusieve platformer komt bij de launch. Dat is toch wel iets wat de 360 mist. :)

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vanavond er maar eens rustig met een biertje voor gaan zitten :)

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe echt tenenkrommend om dit terug te zien. En toch verwacht ik dat het dit keer niet anders zal zijn, veel kinderen op het podium om die illuminatie/kinect zooi te presenteren, slechte muziek/artiesten en weer veel leugens.

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Op welke leugens doel je nu?

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Kijk dat filmpje maar eens dan weet je wat ik bedoel.

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Toch grappig dat je zo enthousiast ben over Windows Phone maar helemaal het tegenover gestelde als het op de Xbox aankomt. Ik verwacht veel intergratie van beide platformen.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben ik toch even wezen kijken op een andere forum en kwam iets tegen....daarna stop ik ermee en wacht ik rustig af. Check de spoiler maar....of niet. :)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach dat heeft ieder platform. Weet niet of het leugens zijn maar meer omstandigheden die het veranderd hebben. Ik denk dat vanavond het gewoon een leuke show gaat worden. En zeker geen Usher op het podium ofzo. Ze hebben ook maar een uur.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Lucid Games heeft trouwens net een leuk puzzel adventure spel op IOS en Android gereleased:

[yt]wE_mwA1fHjs[/yt]

Misschien dat ze dat ook wel naar de nextdoos gaan brengen. Ziet er leuk uit.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zag dit op Kotaku, zou best wel eens kunnen kloppen (ongeveer)

ik verwacht veel namedropping van developers en uitgevers maar denk dat we op de E3 het meeste pas echt te zien krijgen

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ja klopt komt omdat ze het in mijn ogen met WP gewoon echt goed hebben gedaan het hele concept. Met Xbox zie ik gewoon echt veel dingen die mij niet meer aan staan, en de presentaties zijn ook niet echt boeiend vooral de afgelopen jaren met al die kinect spullen/slechte artiesten/b acteurs zoals je dus ziet in dat filmpje ook, niemand die dat leuk vind. Maar de presentaties van WP zijn vaak ook niet goed uitgewerkt behalve die met de komst van Mango, maar idd daar ben ik een stuk enthousiaster... weet niet waarom.

Maar uiteraard ben ik ook benieuwd wat ze met de nieuwe Xbox gaan doen! :) En ga ik het zeker weten kijken, op XBL heb je zeker weer een Gold account nodig om die show te zien?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Voor iedereen.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Wat denken jullie uberhaubt te zien gasten.
    Zal niet megaveel zijn gezien die shit maar een uur duurt aldus Hybrid.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Weird van Kotaku. Hoezo zou de game dan nooit uitkomen? Ja zal wel.

Ik zag gisteren op NeoGAF en Team Xbox constant mensen shitloads aan games verwachten, maar dat is super dom, zeker na wat MS zelf gezegd heeft. Ik verwacht gewoon trailers van alle EA games van gisteren. CoD en misschien een first-party titel. No way dat we stage demos gaan zien of dergelijken.

Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wow dat is aardig van ze! :+

Nee maar beter dan kan ik het ook nog kijken (hopelijk in 1080p) met mijn Silver account.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nu ik een beetje terugdenk heeft MS wel veel gedaan (in het begin) met Team Ninja. Heeft de nieuwe IP van Valhalla studios (die dude van Team Ninja) al een publisher gevonden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina