[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Cersei was weer lekker Cersei deze ep, tof.
    Die Sansa is echt een softie.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Cersei is wel echt een uberbitch. Daar kan menig sweet sixteen wijf van leren.

3. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Dany heeft haar leger uitgebreid (kort gezegd), nu moet haast wel een battle volgen. De trouwerij van Tyrion en Sansa met alles er omheen; geeft duidelijk aan hoe de sfeer daar ligt en is politiek gezien belangrijk. Wellicht is er wat veel tijd aan besteed, maar het was zeer vermakelijk dus mij hoor je niet klagen. Verder is er zicht in wat er met Arya gaat gebeuren, maar hoe gaat Robb (en Cat) reageren op dat ze Arya ineens terug hebben, en op wie haar gebracht heeft ;). Hele gebeuren met Stannis en Melisandre en die jongen (ben zijn naam even vergeten). Wat bedoelde Stannis met die drie namen die hij zei terwijl hij de bloedzuigers in het vuur liet vallen. En dan het einde met dat Sam de White Walker doodt met die dagger en hem vervolgens laat liggen. Lijkt me duidelijk dat dit super belangrijk is.
    Deze hele aflevering laat zien dat er lijpe dingen komen te gebeuren.
    Ik vraag me af wat jij van deze serie verwacht; een hoofdrolspeler dood elke 2 afleveringen?

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    En daarbij kan je dit seizoen best een 'tussenseizoen' vinden, als je nagaat dat seizoen 3 (grotendeels) maar de eerste helft van boek 3 beslaat. Seizoen 4 zal dus de grote klappers hebben (en s03e10 een joekel van een cliffhanger ben ik bang :'-().

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben wel bang dat
    het schaduwkind van Melisandre een enorme deus ex machina wordt. Lekker makkelijk iedereen doodmaken.

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Waarom komt die
    White walker die baby halen?

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Kut apatalk met spoiler spoilers hahahaha

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Was een deal met Craster. In seizoen 2 kun je dat volgen. Wel nice backstab. Waarom doen mensen met de naam Sam dat altijd in fantasy verhalen...backstabben. :+

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  10. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of er deze keer wel een schaduwkind komt en of deze net zo succesvol is als de vorige keer. GoT kennende zou dit zomaar heel anders uit kunnen pakken.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Had meer het idee dat het einde van adlv 8 zoiets was van 'oh eh..we moeten nog ff een cliffhanger hebben gasten..ja we hebben die
    white walker boy
    toch nog? Tyf dat er maar in :+

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    My thoughts exactly.

Aan de ene kant heb ik wel vertrouwen in Melissandre haar gaven (en überhaupt in wat die Red God/magie doet), aan de andere kant kan het natuurlijk niet zo zijn dat zijn drie doelwitten het loodje leggen. Dan is het zo klaar. :+

En hij zei natuurlijk Joffrey Baratheon, maar het is eigenlijk Joffrey Lannister.

13. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komt er helemaal geen shadowbaby, volgens mij heeft zij geen sex met hem gehad. Dit deed ze alleen voor het bloed.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Denk ook niet dat er zo'n schaduw komt, maar wel weer iets anders krachtigs. Hij gooit niet zomaar die bloedzuigers één voor één in het vuur terwijl hij een magisch woord en de namen van zijn tegenstanders noemt.

15. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt dat is zeker niet voor niks, maar het zal idd iets anders sterk zijn. Over Sam en the white walker, sprong die dagger nou kapot zodra hij hem stak of viel die gewoon daarna op de grond?

Volgende week helaas geen aflevering.

Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  16. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    In de boeken breekt de dolk in 1000 stukjes, maar de white walker gaat wel dood.

Misschien dat het niet zo'n schaduw is, maar dat de personen die genoemd worden, toch op een of andere manier dood gaan, wat dan weer zogenaamd het werk van the Red God zou zijn.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Iets in die trend denk ik ook CheeseOnion.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik trouwens de enige die zich ergerde aan die scene met Sam? Die White Walker was toch min of meer de baas van hun en duwt Sam alleen naar de grond, vet pussy. En toen Sam hem vanachter aanviel zag je dat al 5 seconden van tevoren aankomen, zo sloom en lomp hij er heen rende. Maar baas White Walker heeft niets door.

En Sam mag van mij ook wel eens dood, egoïstische papzak.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Trouwens... de volgende aflevering heet The Rains of Castamere.

Afgaande van wat Cersei vertelde over het verhaal van de Rains van Castamere, voorspelt dat weinig goeds voor een set personages. :p

Deel Deze Pagina