Ben benieuwd man. Jammer dat we geen gameplay beelden te zien krijgen. Alleen maar een korte trailer.
Klein beejte gameplay hier http://gamingeverything.com/48197/call-of-duty-ghosts-commercial-shows-a-tiny-bit-of-footage/
vond het al met al vergeleken met de BF4 demo een beetje tegenvallen kan ook aan de grafische stijl liggen , het is toch nietsje meer cartoony .. maar het spatte niet echt van het scherm af
Vond het ook minder. Wat nieuwe gameplay elementen (lean, gliden etc) en character customization die wel vet zijn en voor hele andere gameplay zorgen. Grafisch ook niet denderend. Explosies e.d zagen er gewoon lelijk uit. Komt deels door de stream maar toch
Rook en lichteffecten zagen er dan wel weer goed uit dynamic maps kan ook grappig zijn en character customization vind ik altijd leuk maar van de SP verwacht ik eigenlijk nu al niet zoveel bijzonders maar who cares about de SP
Ziet er zo smudgy uit, alsof we weer terug zijn naar het begin van de huidige generatie. Veel gladde textures en alles ziet er uit als plastic. BF4 was vooralsnog wel indrukwekkender.
Zag het ook al in de One thread staan, tijdens die demonstratie van CoD had ik soms iets van....huh dit is erg netjes..dat onderwater stuk bijvoorbeeld. En dan ineens stukken die verre van indrukwekkend zijn, alsof het One en 360 beelden door elkaar zijn?
Dit ziet er wel tof uit maar toen kwam ook opeens dat stukje met die dam en dat het water op je afkomt. En dat zag er heel current gen uit.
Call of Duty Dog @CollarDuty 10u Due to my very sensitive nose, I find the smell of napalm quite overwhelming in the morning.
ziet er allesbehalve next-gen uit,, bruine waas erover heen, en ze kunnen niet eens een berg op de background renderen, plain awfull..