Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Neuh, alleen als de game echt leuk genoeg is. En dan nog kijk ik in hoeverre het haalbaar is. Ik ga er geen rare capriolen voor uithalen.

Daarom heb ik na al die jaren ook nog niet genoeg van achievements etc. Een hoop mensen gaan er echt voor waardoor je op een gegeven moment een burnout krijgt. Blijf het lekker casual doen, dan blijft het ook langer leuk.

Laatst bewerkt: 18 mei 2013
  2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Daar geef ik je wel gelijk in inderdaad! Af en toe heb ik ook momenten dat ik er gewoon geen zin meer in hebt, je wordt er af en toe zooo gek van! OOk als je dan veel tijd erin hebt zitten, en je er later pas achterkom dat er een trophy in zit die onhaalbaar is :mad:

Ben er op de één of andere manier verslaafd aan, en doe het bij iedere game :mad: Als ze nou ook nog even een soort reward geven voor je gamerscore...

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De reward is de voldoening die je ervan krijgt als je het haalt. :cool:

Ik heb 2 aanpassingen gedaan bij Hungry Giraffe; SFX uit en motion controls uit. De game is opeens zowaar zijn 3 euro waard. Nog niet perfect (je krijgt veel te langzaam caloriën om te kunnen upgraden, je moet met je giraffenmondje te kort op het fruit om het op te smikkelen), maar nu is het opeens een stuk leuker. Jeej.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jacob Jones uitgespeeld. +/- 4 uurtjes over gedaan volgens de timer. Niet slecht voor 2 piek.

Wel crappy missable trophies. :p Iedere puzzel perfect doen, alle collectibles vinden.
    Ik gok dat als ik alle dialogen skip het niet lang zal duren voor ik die heb, maar jammer dat ze je niet gewoon achteraf die dingen alsnog laten halen. Dat je een new game moet starten. (vooral voor die collectibles; laat me terug gaan naar oude gebieden)

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb Assassin Creed II eindelijk platinum -_- Had hem geleend van een vriend, maar nooit echt veel verder gekomen dan sequentie 10 ofz. Dus nu afgelopen weken maar even doorgezet en platina gespeeld.

Damn, dat speel gaat toch wel vervelen na een tijdje, maar voorderest wast het wel een leuke game xD Wel veel framedrops, vooral bij een achtervolging.

... Okeej, ik zet dit dus in een vita topic :p Maargoed, ik kan nu tenminste verder met de vita games :D Ow en ik heb bijna Chronovolt 100% :D Is trouwens ook zo'n game met verschrikkelijke framerates/dropes :mad: Maar dat had ik volgens mij al in het review topic gezet ^^

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Op naar AC Liberation :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Met alle respect voor Liberation (want ik vond het best een leuke game, vooral als je bedenkt dat het op een handheld is), maar als je ACII al niks vond ga je Liberation al helemaal vreselijk vinden.

Brotherhood > ACII > AC1 > AC Revelations >>>> AC Liberation >>>>>>>>>>>>>>>>>> ACIII

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Brotherhood het beste? Die heb ik ook nog liggen -_- haha, nee maar ik vind de games wel leuk hoor, maar het is niet ofzo dat ik eraan verslaafd ben. Geef me dan maar tomb raider, of uncharted ^^ Af en toe is een AC is wel leuk :D

9. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Om eerlijk te zijn had ik niet eens gelezen dat hij AC2 niet tof vond. :+ Maar Liberation is wel beter dan Revelations.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, Liberations heeft een niet al te interessante setting. Nu vond ik Istanbul ook niet bepaald interessant, maar wel beter dan New Orleans. En een setting bepaalt bij mij heel erg hoe leuk ik een game uiteindelijk ga vinden.
    En Opa Ezio was natuurlijk ook awesome. :+ (maar aan de andere kant, een vrouwelijke assassin was ook heel verfrissend...)

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Verhaal van AC2 vond ik wel heel goed! Setting was goed, maar de irritaties ontstonden vooral door het haperen bij een (drukke) achtervolging, plaatsen met veel mensen en onverwachte bewegingen. En af en toe het springen naar de verkeerde kant ofzo, waardoor ik dood ging etc (je kent het wel) werd vervelend.

Nou weet ik niet of dat zozeer aan de PS3 versie ligt, maargoed. En na het verhaal vond ik het in principe wel genoeg, maarja je kent me:p ik ga altijd voor de trophys ^^

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dulle, heb jij nou de kleine zeemeermin als avatar?:confused:

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jaahhhh. :D
    Kon even geen andere van Persona vinden waar ik tevreden mee was (Vicill heeft immers ook al Rise), en toen kwam ik toevallig mooie art tegen.

Je vindt em niet mooi? :+

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Oh, I don't care, maar vond het zo apart (vergeleken met je vorigen).:9

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

DE ZOVEELSTE KEER DAT ER 2 OVER BLIJVEN.

Grrrrr! :+

Ooit moet het toch lukken?!

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je speelt dat spelleke wel vaak!

Misschien ook maar eens downloaden....:9

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vaak? Nee hoor. :+

Er is bijna geen dag dat ik niet een paar potjes speel. :p

18. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    @Dulle jij hebt toch een avatar op je PSN van chronovolt? Is dat omdat je het spel zo goed vond?

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Er valt niet veel anders te spelen op de Vita. :+

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Meer dan op de 3DS.:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.