[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik laat toch vaak friendslist en controller meewegen (zeker bij MP games)

    enige PS3 multiplats die ik heb zijn Portal 2 (vanwege gratis steam versie, steamworks en gewoon betere performance) en wat budgetbak games

    voor de rest heb ik eigenlijk alleen exclusives voor de ps3

    (en dat zijn er best nog veel in die 7 jaar)
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar niet elke gamer heeft de luxe om beide consoles te halen ;).

    We zien nu wel hoe het ''afgelopen'' is met de Wii U.

    Voor de gemiddelde gamer gaan de exclusives echt de dealbreaker zijn, iets waar we over 3 weekjes antwoord op krijgen.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    eh
    DDR3 vs DDR5. En volgens de geruchten van een tijd terug is daar 3 van gereserveerd voor het OS. Tov 1GB voor de PS4.

    Als Xbox zo doorgaat is de Playstation friendslist itt nu het meest gevuld. :p
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar cloud dingen en hogere bandwidth :+
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat wist ik niet!

    Al verwacht ik alsnog geen grote verschillen op multiplat gebied ;).
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dunno, als het straks beide pc architecturen zijn dan zou het verschil, theoretisch gezien, net zo groot kunnen zijn als pc vs console.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar ze werken vanuit de ''zwakste'' console. Vanuit daar optimaliseren ze het, dus dan is het verschil vaak klein. De exclusive games gaan echt de kracht tonen van de console.

    En tsja, iedereen weet als het je echt te doen is om de mooie beelden dan kun je beter een dikke pc halen. En als het op consoles aankomt een PS4.

    Momenteel ben ik toch nog redelijk sceptisch over beide consoles, al ga ik gewoon een XBOX one halen. (of ik het wil of niet :+)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    na dat developer panel begin ik te vrezen dat ik je ergens na de E3 misschien toch een krat bier verschuldigd ben :+

    die mannen praten nog steeds over het MS 10 jaren plan en het is allemaal echt geweldig waar ze het over hebben en het is absoluut de toekomst

    maar misschien niet wat de gamer op dit moment wil :mad:

    E3 gaat het uitwijzen maar misschien was ik toch wel te optimistisch om te denken dat MS beide tegelijk zou kunnen doen. En is stiekem de One niet dat ultieme apparaat wat er moet komen maar een laatste tussenstapje naar de cloud

    en is de PS4 als tegenhanger de laatste klassieke console...

    Het word in ieder geval een hele interessante generatie weer, interessanter dan de vorige

    edit:// case in point

    http://www.ign.com/articles/2013/05...e-more-powerful-over-time-via-cloud-computing

    dit is natuurlijk aan de ene kant geweldig maar aan de andere kant niet wat we nu willen hebben.

    Maar misschien moeten we ook niet zo halstarrig vasthouden aan de klassieke console :+
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    'Interessant' is niet wat ik wil van de nieuwe generatie. :mad: Ik wil terug naar de PSX/Xbox tijd. Simpelere tijden met meer awesome games. Niet tig apps en een paar games.

    Ik mis de tijd dat Xbox het krachtigste was. :p Het was vroegah leuk om met de originele Xbox de krachtigste console te hebben. :+ Er zat volgens mij soms toch wel een fiks verschil in.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    VROEGER WAS ALLES BETER!!
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat ben ik met je eens, daarnaast straalt de console wel iets krachtigs uit! Hoewel het wel goed zit met de controller.

    Vreemde & interessante tijden breken aan als gamer.
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Tja, ik ga sowieso een PS4 halen. De vraag is alleen of ik een Xbox One erbij haal of niet. Dat hangt natuurlijk af van de exclusieve games die gaan uitkomen op de Xbox One.

    Quantum Break ziet er in ieder geval interessant uit, maar daar heb ik nog te weinig van gezien.

    Wil mezelf geen fanboy noemen ofzo. Maar ik heb altijd een Playstation gehad. En je veranderd nou eenmaal niet zo snel van console als het niet tegenvalt.

    Heb vorig jaar dan eindelijk een Xbox gehaald, omdat 3 kwart van mijn vrienden kring zo'n ding heeft.

    Maar ik zit toch vaker op mijn PS3 (ook vanwege PS+)

    Voor mijn gevoel richt de Playstation 4 zich meer op gamers. En is de Xbox One meer een All-in-one entertainment systeem.

    Ik heb toch liever een gaming console. Al die andere zooi boeien mij niet

    Kijk in ieder geval uit naar de E3.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wie had gedacht dat ik ooit zo iemand zou worden. :+ Maar in dit geval is het echt zo.
    De techniek is beter, de games niet. Ja, controls en andere gameplay verbeteringen zijn er geweest, maar ik denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoel.
    Ook alweer zoiets. (gedeeltelijk) Live-action. Really? Wil je bij een next-gen reveal niet je awesome graphics en gameplay laten zien?
    De game zal dus verre van af zijn. Maar goed, het was de enige wat ook maar enigszins interessant was.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom een wereldwijde presentatie geven terwijl het hele entertainment gebeuren gericht is op de VS :confused:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    NFL FUCK YEAH.

    Voetbal? Europa? Huh, wat is dat?

    Ze hebben; NFL, NHL, NBA, UFC. En de grootste sport ter wereld niet. Zelfs met die vele apps wat ze hebben falen ze nog steeds.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben al 20 jaar zo , als ze vanavond basically een SNES hadden onthuld met 1080p 60fps graphics en online MP was ik als een kind zo blij geweest
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er is niks mis mee met het zijn van een fanboy, het is meer de manier waarop je het bent.

    Ik heb meer met de Xbox, het is altijd mijn favoriete console geweest.

    Met de Playstation heb ik nooit echt wat gehad. (heb er wel 1 staan)

    Momenteel mis ik toch nog echt dat Xbox gevoel, Halo / Fable (vooral Fable) / een Rare iets?!

    Wat we nu nog niet weten is gewoon de line-up, iets wat bij Sony stukken duidelijker is.

    Ik heb nog alle vertrouwen in de E3...
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    20 jaar al? FUCK, jij bent oud!
    :+
    Ik maak zelf altijd liever het onderscheid tussen fan en fanboy. Fanboy is zo iemand die blind zijn geliefde bedrijf blijft verdedigen, niet rationeel mee te discussieren is etc etc. Dat is not cool. Fan is prima.
    Of zoals je in het voetbal/sport dus supporters en hooligans hebt. :p
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als ik 1 merk moet kiezen waar ik fanboy van ben is het eigenlijk nog steeds Sega :|

    Klopt, ik heb nog meegemaakt dat je voordat je een 2 kleuren spelletje kon spelen je eerst een half uur naar het gepiep en geratel van een cassettebandje moest luisteren..

    Hmm,.. waar klaag ik nu eigenlijk over, vroeger was eigenlijk helemaal niet zoveel beter :+
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit moet dan een zware tijd voor je zijn.
    _____________

    lolololol
    :emo:
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina