[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ook dat zal niet eindeloos zijn. En als dat klopt betekent het ook dat als jouw internet eruit ligt je geen toegang tot jouw gekochte dlc heb.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ... waar maak ik me druk om :+

    Serieus? De PS3 kwam later dan de 360. De specificaties van de 360 waren MINDER dan de PS3. Veel minder ook nog is.

    Wat blijkt? In 8 jaar is er geen enkel verschil ( groot verschil ) te zien. Zal de komende 8 jaar ook niet gebeuren .... denk ik :+
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar ja daarin ben je wel de uitzondering. De gemiddelde gamer heeft iets van 5 spellen toch? Dus die heeft zat aan die 500 gb.
     
  4. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat de console wel wijs genoeg is om door te hebben dat de drie accounts op dezelfde Xbox staan. Helemaal krank in den kopf is Microsoft ook niet.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    "XBOX TURN ON PLAYSTATION" ... zal dat werken
     
  6. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee, maar alsof je toegang hebt tot je multiplayer als je geen internet hebt...
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En ze zetten ook veel op de cloud. En er zal heus wel een keer een 1TB versie komen.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Was er echt zo'n groot verschil in de specs dan? Want dat weet ik niet zeker...
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Want alle DLC is multiplayer?
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad, nog helemaal niet aan gedacht eigenlijk. Net als al die TV shit die puur USA gericht was hebben ze helemaal geen rekening gehouden met al die regeltjes en wetgeving die we hier in Europa allemaal per land verschillend hebben (vandaar dat het ook zo lastig is om al die diensten lekker soepel draaiend naar Europa te halen).

    Dat tweedehands krijgt echt nog wel een staartje inderdaad. Wat vindt de GameMania hier bijvoorbeeld van?
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je moest de game aan je account koppelen zeiden ze.

    Hoop dat dit niet zo is.
     
  12. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Krank niet maar wel slim, in de zin van €€.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En stel dat een huishouden 2 Xbox one's heeft? Wat dan? Eerst full price betalen voor de game om vervolgens een mandatory fee te betalen om een kamer verderop te kunnen gamen?

    Nee, ik wacht wel tot de E3 en meer details. Ik wil graag de Xbox one, maar als dit echt zo wordt, dan haal ik de ps4
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wel dus :)

    Overigens is always Kinect dus wel een must en voor mij een erg grote min en tot nu toe de hoofdreden om er geen te halen. Noem me paranoïde, maar ik wil geen online console met een camera mijn kamer in hebben staren :)

    http://kotaku.com/xbox-one-requires-kinect-to-function-509112572

    edit: en ik zie het nog wel gebeuren dat de Kinect, als je er wat overheen gooit, begint te roepen: please recalibrate connect. Net zoals nu, wanneer de batterijen van je controller leeg zijn.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Trek je toch gewoon de kabel eruit als je hem niet gebruikt. :+
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Who gives a shit about gamemania? Juist deze retailers zorgen ervoor dat Microsoft een andere structuur gaan opstellen, daar deze retailers puur geld verdienen aan games waarvan zij geen kosten aan hebben.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb een gerucht van een patent gelezen dat je maar met bepaald aantal man serie of film mag kijken of dat je anders moet bijbetalen.

    Ook kun je tussendoor een reclame krijgen. Als je dan na 10 seconden zwaait en de merknaam van het product noemt wordt de reclame afgebroken.
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Heel grappig!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Krijg dit net van Zavvi in me mail


    [​IMG]
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mwoah PS3 heeft imo wel de mooiere games, maar het verschil is idd niet huge. Reden: de 256 mb RAM en de onbekendheid met Cell. Dat probleem is er deze keer niet, dus de logica van deze gen zo doortrekken naar de volgende gen gaat iig niet op. Dat houdt overigens niet dat er 100% zeker weten WEL grote verschillen gaan komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina