Zelf heb ik weinig hoop op E3. Wanneer is de laatste keer dat Microsoft met een goede presentatie kwam die vooral op gamers gericht is? Niet sinds de introductie van Kinect in ieder geval...
Ze zullen misschien wat leuke dingen laten zien, maar denk dat toch minstens 50% van de presentatie wederom opgevuld gaat worden met TV/social media/casual/Kinect...
Wat mij het meeste stoort is dat games nu account-gebonden worden. Ik koop eigenlijk nooit tweedehands games, maar nu kan bijv. mijn broertje niet ook de game spelen die ik koop, tenzij die een 'fee' betaalt die waarschijnlijk gelijk staat aan de adviesprijs? Dacht het niet...
EDIT: In die video hierboven wordt dus gezegd dat het hetzelfde werkt als DLC/Arcade games nu. Account gebonden, maar op de eerste console kan iedereen het ook gratis spelen. Dat is al een heel stuk redelijker als dat waar is... Interessant, dan valt Microsoft/Xbox One niet meteen af voor mij. Hopelijk krijgen we bij E3 een stuk meer relevante game-gerelateerde info van zowel Sony als Microsoft.
Laatst bewerkt: 22 mei 2013