[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Even, waar haalt iedereen vandaan dat het enkel DDR3 geheugen is, Adam Sessler zegt dat het niet is genoemd in de presentatie. Verwarrend.



    (vanaf 4.18 )
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Het is niet genoemd voor een reden.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Echt wie heeft ook die naam bedacht Xbox One daar moet ook wel een heel team over na gedacht hebben, niemand die dat in zijn eentje zou kunnen bedenken. Xbox One doet mij meer denken aan deze...

    [​IMG]

    Dat was de eerste bij mijn weten hoor, wat nog echt een console was voor gamers.
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gister met vrienden op de bank gekeken en eigenlijk best teleurgesteld, erg leuk dat switchen en interactieve geneuzel maar je vraagt je meteen af hoeveel kracht dat wel niet gaat kosten en hoe weinig word daarvan beschikbaar in Nederland..

    Er werd ook zo goed als geen in-game beelden getoond, wat vage CoD flitsen konden er nog net vanaf.

    Tot zover is het iig vrij duidelijk voor ons dat je een Playstation moet halen als je wilt gamen, hopelijk brengt de E3 daar verrandering in
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben nu de ps4 announcement terug aan het kijken ;)
     
  6. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    True, echter, aan de andere kant.. Er zijn een hoop mensen, zoals bijvoorbeeld mijn vader, die nog nooit een game hebben gespeeld maar puur voor al deze functionaliteit (mits alles uiteraard in NL werkt) een Xbox One zouden kopen. Als het inderdaad zo is dat dit bakje je mediaspeler, Bluray-speler, set-top box kan vervangen en óók nog eens een beest van een game-console is hebben ze goud in handen. Echter, alles zal afhangen van de functionaliteit buiten de USA.

    En nogmaals, over die used games.. Is natuurlijk ook wel slim. Je neemt je game mee naar vrienden, logt daar in onder jouw account en spelen maar. Vriend vindt de game vet, heeft de game in zijn bezit maar kan niet verder spelen omdat jij weer naar huis bent en hij onder zijn account de game niet mag spelen. Hop, inloggen, spel kopen en doorgaan. Goed voor de impulsaankopen.. En ik denk, zoals eerder gezegd, dat je de games weer van je account kunt loskoppelen en door kunt verkopen zonder problemen, of tegen een fee die vergelijkbaar is met het kopen van een online pass, zoals nu vaak het geval.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Goed vergelijkingsmateriaal. Post je bevindingen straks zou ik zeggen! :cool:
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nou misschien had ik het moeten specificeren. Ik heb mijn console, receiver, media speler, UPC ding en beamer allemaal achter me staan.
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja de gelijkenis is groot, vandaar dat ze dachten we nemen ook ongeveer dezelfde naam. Misschien hebben ze dat met opzet gedaan ter ere van de eerste xbox? Vanaf nu kunnen ze het om de toekomst ook xbox two, three, four etc.. gaan noemen. Wel zo makkelijk en herkenbaar.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan snap ik je probleem :lol: Ik heb alles voor me, behalve de beamer....
     
  11. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... Als Gamer heeft deze presentatie mij weinig vertelt over de games. Skype, Snapshot, TV, ik moet die zooi niet hebben.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Skype is wel vet, en wat was dat Snapshot ook alweer? :+
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Gamers waren gister dan ook niet de doelgroep. Dat hebben ze ook van te voren al aangegeven. Dat wij dan met zijn alle met het broekje omlaag er bedrogen uitkomen is meer onze eigen schuld. :+
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gamers zijn over 3 weken aan de beurt met een 90 minuten durende conferentie :)
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee kom nou ons niet de schuld geven dat wij van een gameconsole verwachten dat games op de eerste plek staan. Dat hele gedoe met wacht 3 weken staat me niet aan en vind ik fanboy praat
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Xbox snap. Splitscreen functionaliteit gecombineerd met multi-tasking apps.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Skype als vervanger van de chat is wel vet

    want Skype is overal dus ik verwacht ook cross-platform chat
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd gemakkelijk en herkenbaar. Alleen is de oude Xbox niet zo'n apparaat dat gericht op allerlei dingen die niet interessant zijn voor gamers, dus ik weet niet of de gamers die toen een Xbox kochten dat nu ook nog zouden doen vooral na afgelopen presentatie want die geeft toch een hele andere indruk dan wat er toen gezegd werd. Want deze presentatie is hoe je het ook wendt of keert toch wel erg belangrijk geweest voor MS het is immers de eerste indruk, in mijn ogen hebben ze het dus echt helemaal verkeerd aangepakt en gaan ze ook de verkeerde kant op met de (game)console dat het ooit was.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het meest lachwekkende vind ik echt dat veel mensen nu ineens doen alsof de PS4 het allemaal zo goed voor elkaar heeft en die presentatie top was.....

    NU al beslissen over welke console je in huis haalt is in mijn ogen echt een beetje voorbarig.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Amen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina