[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    CoD : Ghosts! :+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Seh

    Seh Guest

    Ik had het over bevestigde exclusieve titels. :+
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Voor op de E3 zullen denk ik beelden te zien zijn van BF 4, CoD Ghosts, Metal Gear Solid, en aankondigingen van de game van Black Tusk Studios, een nieuwe Fable en misschien Halo?
    Iemand nog meer suggesties?
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Ja maar da's geen exclusive.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dan heb ik niks gezegd. :eek:
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Toch blijf ik dat "wat had je verwacht dan" altijd een slap excuus vinden. Net als bij films "ja ik had een kut film verwacht, dus ik vond hem leuk" Whuut?
     
  8. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies~! De eerste Xbox is ingezet voor games, Xbox360 ook. Ze hadden beter niet een presentatie kunnen geven gisteren, had het lekker uitgesteld zodat ook games centraal hadden gestaan, ipv die meuk van gisteren.

    Ze hebben na de PS4 reveal 3 maanden de tijd gehad, en dan komen ze met zo'n lousy presentatie op de proppen. :emo:
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Die vergelijking loopt mank.
    Microsoft heeft aangegeven met 15 (!!) exclusieve titels te komen, waarvan 8 nieuwe IP's. Stel dat er daarvan 5 Kinect games zijn. Houd je nog 10 keiharde exclusieve titels over. Ik vind dat een aardige aankondiging anders.

    Als ik de presentatie van gister af zet tegenover die van Sony hebben wij gister meer gehoord dan daar. Verder dan een filmpje van een kiddy game waar ik de naam even van kwijt ben (:+) en een cut-scene van Killzone kwamen ze ook niet.
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Da's gewoon een goed argument. MS had duidelijk vantevoren gezegd dat dit een CONSOLE reveal was, en de E3 voor de games gebruikt ging worden.

    Als ik je meevraag voor een kampeervakantie op Terschelling en jij verwacht 3 weken All-inclusive in een Hilton hotel is het toch ook je eigen schuld? :+

    Jezus wat een vergelijking 8)
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gaat Rare een vervolg maken op een serie of juist een vervolg op één eerder uitgebrachte game? Want dan kun je wel wat wegstrepen.

    Serie: Perfect Dark, Killer Instinct, Banjo Kazooie, Conker, Viva Pinata
    Game: Kameo, Grabbed by the Ghoulies, Jet Force Gemini

    Om maar wat te noemen :).
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee want ze hebben een breder publiek. Of wil je dat ze dit ook gaan vertellen op de E3 wat een games conferentie is. Nu hebben ze dit allemaal verteld. Part 2 van het event is over 19 dagen op de E3 waar ze meer kunnen focussen op games.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    OOOH en ik met mn dome kop verwachtte een GAMEConsole... Na 30minuten ging ik me afvragen gisteren of het wel games kon afspelen man. Had meer gepraat over cloud gaming en de mogelijkheden daarvan
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Een reveal kan zoveel dingen betekenen.

    Overigens was wel bekend dat MS de games zou tonen op de E3 en misschien een paar tijdens de reveal. Dus'jaaa...
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als je dat nog altijd had verwacht heb je het nieuws de laatste maanden niet gevolgd.

    Het zat er toch allang aan te komen dat men voor de complete entertainment-ervaring zouden gaan ?
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Na de conferentie van Sony is Killzone nog een keer geshowed, toch? Daar "speelde" één of andere kerel hetzelfde level op bijna exact dezelfde manier. Dus daar geloof ik achteraf ook niet heel erg veel van. Leek op een tech-demo.

    Feit blijft wel dat de XBOX-ONE en PS4 beide hun goede en slechte dingen hebben. Zo is dat GDDR5 gebeuren bijvoorbeeld niet altijd positief en kan dat de nodige problemen opleveren voor ontwikkelaars ... en zo kan het DDR3 ( geheugen X1? ) langere laadtijden krijgen en moeite hebben om "grotere" rekenopdrachten snel af te handelen.

    Ik zie het wel. Ben helemaal niet van plan om naar Sony over te stappen eigenlijk. Leuk dat hun de betere spec's hebben. Als daar echter de komende E3 weinig van te zien is komt er mooi een X-ONE in huis te staan...
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb die geruchten expres niet gelezen. Hoe moet ik weten wat daarvan waar is en wat niet. En nu is het mijn schuld pff
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Voorlopig komt er helemaal niks hier in huis te staan. :+
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Wii U, oldsport! :+
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Nou die heeft nu wel een voorkeur boven de One ja, en dat valt niet erg positief te noemen :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina