En zoals we in de lobby zeiden, zou ik graag wat meer realistische bandenslijtage en benzine verbruik willen zien. Iets wat ik af en toe in GT5 deed in die endurance, was de tank wat leger rijden om gewoon klapje harder te kunnen. Als je nu aan cupraces mee doet, maakt het geen donder uit wanneer je pit. Je kan veel te lang zonder stop blijven racen. GT heeft dan bv een setting waarmee je de bandenslijtage, benzine verbuik kan accelereren (off, normal, fast, very fast). Zoiets zou ik dan graag willen zien.
Daarnaast heb je natuurlijk dingen als meer tracks, dynamisch weer, dag/nacht cyclus die de meeste forza fans graag willen zien. Zou erg teleurstellend zijn als ze op een platform wat op papier 8x krachtiger als de vorige xbox, dit niet gaan realiseren.
Kwa MP zou ik verder een Free run mode willen zien waar de lobby host op gegeven moment de race in kan starten, ala GT5, Race pro. Ook zou valse starts en rollende starts misschien leuk kunnen zijn. Maar dat valt misschien wel te ver uit het publiek waarop de game gericht is
Laatst bewerkt: 23 mei 2013