[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Zolang ze de Horizon weg maar niet inslaan met FM5..

Maar ik heb er eigenlijk best wel vertrouwen in dat ze een nette game neerzetten.. ik denk niet dat ze na 4 series in 1 keer van hun geloof afstappen.

2. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit.
    Maar het wordt nu toch echt wel tijd voor nachtraces, dynamisch weer en flink wat nieuwe tracks.

Heel leuk dat ze steeds auto's toevoegen. Maar als ik straks weer op dezelfde banen rond moet rijden, laat ik het links liggen.
    Laat ze op de E3 op zijn minst Spa zien. Dan hebben ze mijn aandacht weer terug :)

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    tijd voor schade

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nog wat screenies van mij voor jullie:

Écht reliëf in deze klinkers
    Oooeeh, Regenboogeffecten! NEXT GEN FTW
    Spiegeltje spiegeltje aan de wand
    Écht publiek!
    Nice
    *Twitch*
    *Twitch twitch*
    Schuin afslijtende banden :D
    Confetti voor de winnaar!
    Vuur :D

Zat er toch altijd al in? Grafisch wat het niet heel indrukwekkend, maar de schade-effecten op je rijgedrag waren wel ok (op het irritante af zelfs, omdat je body-schade niet kunt repareren :mad: )

Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik bedoel zichtbaar dat de stukken van je auto vliegen!

6. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Als dit is waar die prietpraat-pr-lul mee aankomt op de E3 neem ik afscheid van de Forza serie.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Doe dat vooral.
    Word altijd zo moe van dat dat gezeik en conclusies op voorhand voordat je uberhaupt gameplay beelden hebt gezien of zelf de demo hebt gespeeld.

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Precies, en confetti is da shit dus niet lullen G!

9. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    In concludeer niks op voorhand, daar duidt ik met het woord 'als' op.
    Forza 3 was 2,5 en Forza 4 was 3,5. Als dit Forza 4,5 wordt, hoeft het voor mij niet meer. Vorige keer lulde die gast op de E3 zo trots dat ze de eerste race-game waren met rewind functie (GRID had dat toen al lang, maar goed) en banden die meebewegen in bochten. Heel fancy maar in praktijk weinig indrukwekkend. Ook dat gelul van "meer polyhenen dan ooit!", ja alleen in Auto Vista modus. Heb je dus ook niks in. Ik geef zelf niet zoveel om graphics maar meer om physics en gameplay.
    Er zijn genoeg race games met overtuigende dag/nacht effecten en weersomstandigheden. Ook games met leuke competities en meer auto's op de baan. Het is dus niet zo dat Turn10 het niet kan, ze willen gewoon niet. (waarschijnlijk omdat wij toch wel braaf blijven kopen, zie ook die telleurstellende DLC's van Horizon). Helaas laat geen enkel van deze games zich zo lekker besturen als Forza.

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het enige waar ik op hoop zijn meer tracks, een dag-nachtcyclus, en regenbuitjes (en dat je in de pitstraat ook body-schade kan repareren :mad: ). Verder hoeft er niets aan FM te veranderen van mij :)

11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Agree!!

Een pits-animatie zou ook vet zijn.. en ik wil ook het interieur kunnen customizen..

12. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    In de trailer is ook weinig van 'body roll' in bochten te merken, de rook van de banden dat als ochtend douw blijft hangen had van mij ook niet gehoeven. Ik heb het een beetje gehad met de Forza-serie, maar een echte vervanger is er niet dus ik zal wel bij Forza terug komen. :+

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat is het probleem inderdaad. Er zijn zat games met 21389 X meer spanning en effecten. Grid en Shift zijn veel intenser. Maar puur qua physics zijn het echt draak games.

Maar goed, Horizon had dag/nacht cyclus dus de engine kan het zeker aan. En ze hebben een aantal artists van voormalig Bizarre, en die hadden sneeuw en regen, dus de skills hebben ze ook in huis.

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat zouden ze wat mij betreft allebei mogen negeren tijdens de ontwikkeling. Ik zoek een racegame, geen PIT/PIMP game ;)

Eigenlijk denk ik er persoonlijk ook zo over wat betreft visuele schade: 95% van het contact tijdens een (echte) race gebeurt zachtjes en leidt hooguit tot een deuk of afgebroken bumper af (zoals nu). Om nu honderden/duizenden uren te moeten investeren om 400 auto's realistisch tot het formaatje schoendoos te kunnen verkreukelen voor die overige 5% racesituaties en voor de jongens en meisjes die er genot uit halen om wagens met 400 km/h een muur in te rijden, dat zou voor mij niet hoeven. Bouw dan maar wat extra tracks\o/

Maar over dit alles kun je van mening verschillen natuurlijk:b:

15. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Top Gearrrr:

16. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En zoals we in de lobby zeiden, zou ik graag wat meer realistische bandenslijtage en benzine verbruik willen zien. Iets wat ik af en toe in GT5 deed in die endurance, was de tank wat leger rijden om gewoon klapje harder te kunnen. Als je nu aan cupraces mee doet, maakt het geen donder uit wanneer je pit. Je kan veel te lang zonder stop blijven racen. GT heeft dan bv een setting waarmee je de bandenslijtage, benzine verbuik kan accelereren (off, normal, fast, very fast). Zoiets zou ik dan graag willen zien.
    Daarnaast heb je natuurlijk dingen als meer tracks, dynamisch weer, dag/nacht cyclus die de meeste forza fans graag willen zien. Zou erg teleurstellend zijn als ze op een platform wat op papier 8x krachtiger als de vorige xbox, dit niet gaan realiseren.
    Kwa MP zou ik verder een Free run mode willen zien waar de lobby host op gegeven moment de race in kan starten, ala GT5, Race pro. Ook zou valse starts en rollende starts misschien leuk kunnen zijn. Maar dat valt misschien wel te ver uit het publiek waarop de game gericht is

Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Die gamedoosjes zien er echt nice uit.
    Word toch lichtjes steeds positiever over de One. Uiterlijk van de console is eigenlijk best strak. Ben gewoon heel erg benieuwd naar de E3. Denk echt niet dat MS gamers naar de tweede rang gooit.

18. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Heeft indirect toch wat met FM5 te maken..

EA is namelijk de eigenaar van de Porsche Licentie en Turn10 de eigenaar van de Ferrari Licentie..

Als deze beide partijen tot een overeenkomst zijn gekomen dat elkander de licentie van de ander mag gebruiken, wat het nieuwsbericht bevestigd, dan is de kans ook groot dat Porsche in FM5 zal terugkeren.

hopelijk vanaf het begin, maar als DLC zou ik ook niet heel erg vinden. zolang ik Porsche maar niet hoef te missen..

19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Er zijn wel berichten geweest dat Microsoft een deal heeft met EA. Daar zitten wat sport games bij, maar misschien is wat jij zegt wel onderdeel van de deal? Zou heel mooi zijn.

Ik hoop wel vanaf de launch, dan kunnen we gegarandeerd een Porsche Cup gaan organiseren! :)

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het nieuwsbericht bevestigt dat volgens mij niet (helaas.)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina