Jammer trouwens dat fight sticks zo duur zijn. Ik kan me voorstellen dat dat een stuk lekkerder werkt dan een controller. Maar goed, als ik een fight stick heb en nog steeds slecht ben heb ik geen excuus meer, nu kan ik tenminste de controller nog de schuld geven. Spoiler Ik bedoelde dit vreselijke filmpje.
Ik heb m'n fightstick verkocht, ik gebruikte hem zelden (in het begin erg veel) dus hij moest de deur maar uit. (was zo'n tournament ding) Vanavond misschien even een poging doen om de storymode te voltooien, nou'ja met 1 karakter dan.
Hm, apart. Al bedenk ik me wel dat ik overscan aan heb staan op mijn tv. Eerste game waar ik er last mee heb.
Waarom is mijn loon niet binnen gekomen vandaag. Had gehoopt deze game vanavond te kunnen spelen. Maar goed, dan maar weer even P4G spelen. Niet dat dat een straf is.
Maar mijn probleem met het online gedeelte is dus, *zegt ie nadat ie weer dik heeft verloren*, dat je iedere keer tegen mensen komt te spelen die VEEL beter zijn. Waarom moet ik als F- speler tegen een A speler? wtf. Dat is niet leuk voor mij, en denk ik ook niet echt spannend voor die andere. Waarom is er in dit soort games (dus niet eens specifiek P4A) niet een fatsoenlijk matchmaking systeem waar je tegen elkaar gematched wordt op basis van skills.
Do it! argh, waarom lukt zelfs deze shit me niet Ik heb echt 2 linkerhanden met fighting games. En de eerdere dingen die ze me geleerd hebben ben ik alweer vergeten hoe te doen. Al komt dat ook doordat ik nog steeds boos/sad ben omdat ik bij een van de laatste battles bij de arcade mode per ongeluk gequit was. Mijn moraal is tijdelijk geknakt!
Heb jij hem nou op de PS3 of op de Xbox, plaatje is toch xbox? Zelf heb ik hem afgelopen maandag opgepikt, toffe fighter tot nu toe. Online nog niet geprobeerd, Hell moeilijkheidsgraad wel even. Die is, egh, pittig. Hoewel ik hem bijna versloeg kwam ik niet voorbij de eerste tegenstander, Teddy-hufter
Ik heb de story mode nog niet gespeeld, alleen Arcade, Versus, Training, Lessons. Er was maar 1 ding wat gezien kan worden als spoiler, en zelfs dat is niet echt heel groot. Niet leuk als het weet denk ik, maar geen gigantisch plot punt. Denk ik. Ik zet het hier in de spoiler, dan kunnen anderen beoordelen of het iets vreselijks is. Spoiler Dat in het 'Teddie pak' eigenlijk gewoon een gozert zit. Nee, is toch echt PS3. Wel jammer dat de button prompts niet ook gewoon gericht zijn op de controller. Ik heb geen fighting stick. Alsof het niet al lastig genoeg is moet ik ook nog eens de button prompts omzetten naar ; 'cirkeltje, vierkantje, driehoekje en kruisje'. Pff. Met wie speel jij het meeste?
Ik heb nog niet echt één waar ik het meeste mee speel, ben veel aan het uitproberen. Challenges ook aan het doen e.d. Volledig nieuw spel voor mij en dan ga ik net als met andere fighters eerst alle personages uitproberen. PS3 versie, logisch beetje (ps3 topic tenslotte) maar jammer, ik heb hem op de Xbox..... Moet ik toch echte tegenstanders gaan zoeken
Je kan ook net doen alsof je tegen mij speelt door de training mode op te starten en tegen die dummy te spelen. Ik zat net wat met Chie te prutsen, en damn wat een kleine reach heeft ze. Niks voor mij. Hoopte ze dat ze mijn 'main' kon worden.
ik heb 'm nu ook (op de xbox). Maar moet eerst nog ff oefenen. Werd daarnet in arcade mode al geslacht door de computer. Maar het ziet er wel leuk uit allemaal. Wel iets te hyper voor mij eigenlijk. Maar ik ga er nog een keertje goed voor zitten...
Ik denk dat ik het iig maar op Easy ga zetten en net ga doen alsof ik er iets van kan. Competitief zal ik toch nooit worden, dus proberen ga ik het niet eens meer. edit: Ik merk wel weer dat zo een game niet goed is voor mijn bloeddruk. Geen spijt van de game, maar het moge duidelijk zijn dat de 'echte' Persona games mij beter liggen.
Heh, story mode is dus met maar 4 personages te spelen. Van de ene kant minder dan verwacht, van de andere kant had ik gehoopt dat het met maar 1 personage kon en dat je per gevecht wisselde van personage waarmee je vecht. Dat zou hebben gewezen op een wat duidelijkere story line. edit: oh shit, Yu spreekt stfu gozert!
Ik weet niet of ik mensen afschrik met deze filmpjes of dat ze de game juist gaan kopen, maar hier is er weer een (niet dat iemand de vorige heeft bekeken) Niet te veel onder de indruk zijn van mijn skills.