[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat bedoel ik, meer dan dat vage bericht hebben we volgens mij niet. Dus wie weet, ook op de PS4 een idiote fee. yay

    Misschien op het eind van de generatie al mijn games verkopen omdat het kan. Even voor de laatste keer meemaken hoe dat aanvoelt. :+
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ze worden beide gewoon kut, we maken gewoon een XBW console die gewoon 100% voor gamers is :cool:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als dat allemaal even snel gaat als V4 en de FP redesign weet ik niet of dat wel zo een goed idee is. :+
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ach, next-next gen moet lukken, hoop ik :+

    Ik heb alvast een PSN naam gereserveerd 8)
     
  6. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Red Dead Redemption is voor mij ook de beste game van deze generatie, het is alleen jammer dat je redelijk snel door het verhaal gaat en dat hoewel het jagen op verschillende dieren erg tof is om te doen (Zo ook in Far Cry 3.) het helaas al snel gaat vervelen omdat je geen echt doel meer hebt om ermee te bereiken nadat je alles hebt gekocht.

    Zit dus te wachten op een volgende game waarin je in een open wereld op beesten kunt jagen en door het verkopen van de huiden aan betere gear komt. Alleen dan wel zo dat je niet na een uurtje in de wildernis alles wat beschikbaar is al gekocht hebt.
    Maar goed zo'n game zal er niet snel komen want de mainstream wil actie en knallen en vette wapen en dan wel zo snel mogelijk...
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan moet je echt aan de Wii U; Monster Hunter!:thumbs:
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Voor mij gaat het de komende gen een PS4 met FIFA 14 + 1 PS4 exclusive worden :+. Na de eerste prijsverlaging mogelijk een Xbox One als die goed aanslaat na de launch.
     
  9. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Hoe het er op dit moment uitziet, wordt het voor mij ook voorlopig alleen nog PS4 en op dag 1. Maar op de één of andere manier denk ik toch dat MS zo hard gaat knallen op de E3, met echt nieuws voor gamers. En anders is het voor mij een makkelijke keuze :D

    Wat gaan jullie doen dan?
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    PS4 it is. Ben zo ongelooflijk afgeknapt op de Xbox 360 en zijn RROD's... Als ik ergens een pleurishekel aan heb is het wel aan bedrijven die een half af product lanceren zodat de klanten met de gebakken peren zitten. En dan kan je wel zeggen dat ze schappelijk waren met garantie enzo maar ik blijf het een dikke 'fuck you' richting je klantenkring vinden.

    Daarnaast heb ik veel meer met de PS exlusives, vind ik PS+ een fantastische dienst, heb ik sowieso weinig met online gamen waardoor Xbox Live ook niet aan mij besteed is, vind ik de manier waarop Sony met indiegame developers omgaat stukken beter, ga ik echt geen fee betalen voor tweedehands games, lijkt de hardware beter te zijn en vind ik (voor zover ik op dit moment kan bepalen) de algehele manier waarop Sony de PS4 in de markt zet als gameconsole ipv veredelde multimediaspelerachtige rotzooi gewoonweg veel meer aanspreken.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou, die schappelijke garantie kreeg je pas nadat Kassa er aandacht aan had besteed....al was dat trouwens met de krassen die het kreng maakte op je discs, (vlak) daarna kwamen pas de RRoD massaal volgens mij....of tegelijk, weet niet meer.

    Dat ze het in eerste instantie gewoon ontkenden en wegmoffelden, is te idioot voor woorden. Schandaling dat zo'n groot bedrijf zijn klanten dat aandoet.

    Tja, helemaal mee eens.


    Ik neig zeer, zeer sterk naar de PS4, maar 100% zeker weten doe ik het niet.
    Na de E3 zal ik het zeker weten, ik wil weten welke games er bij launch zijn, van beiden. Niet net als de Wii U games die nog moeten komen, maar echt games die er zullen zijn. Is er niks interessants, dan wacht ik....als ik me in kan houden (waarschijnlijk niet:+).

    Uiteindelijk zullen beide er wel weer komen, maar niet beiden met launch.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach we vergeten even toen de PS3 was gehacked ze ook riepen dat er niks aan de hand was. Maar ondertussen waren de creditcard gegevens al gestolen. :+
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hebben ze nooit onkend; het repareren duurde alleen langer dan ze dachten.
    Dat is totaal iets anders.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze riepen de hele tijd dat we ons geen zorgen hoefden te maken en dat er niks gestolen was. Dat is achteraf dus anders gebleken. Maar ja was ook gewoon als grapje bedoeld. En dat iedere bedrijf fouten maakt. Wil niet weer een hele discussie starten.
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Dat was wel het punt dat ik eigenlijk een maand later een xbox 360 had gekocht, inmiddels wel weer verkocht (eigen stomme schuld, nooit moeten doen maarja). Ik vind wel dat Sony na die aanval zich goed heeft versterkt, daarna vrij weinig klachten meer gehad.

    Maar de 360 had ook zo z'n foutjes hoor, MS was niet echt heel gunstig bezig met het oplossen van de rrod, krassen in disc etc.

    -----
    Maar voordat er weer een flamewars ontstaat, dat is niet m'n bedoeling ;) Ik bedoel alleen te zeggen dat beide hun fouten hebben.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Dat was de grote 'aankondiging' van Sony tijdens de finale, yeh.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Europese release in 2013? Mag 't wel hopen ja :p
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ad was in Champions League finale dus wordt sowiesoo dit jaar :cool:

    [​IMG]

    Pff kan niet wachten
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hmm,. ik heb op een paar ds3's en een laadstation voor ds3's helemaal geen accesoires voor de ps3 :+

    dammit

    maar geld dat dan dus ook voor de move enzo?

    zal eigenlijk ook wel moeten als je ps3 games streaming via gaikai wilt aabieden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina