[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag maar waarom moet de Xbox een keer per dag internet verbinding hebben gemaakt, zelfs als ik alleen offline speel? Gewoon voor de 'cloud service'?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het. Heb me er nog niet precies in verdiept. Maar als je het eens in de 24 uur moet doen. Heb je dus wel internet in de buurt. De vraag is dan waarom connect je hem dan niet altijd?
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Misschien is het zo dat je om de 24 uur online moet zijn om bijvoorbeeld de interactieve (?) achievements op te halen bijvoorbeeld. Ik denk dat het om zulke functies gaat.

    Of is er expliciet gezegd waarom dit moet?
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En wat gebeurt er als je uberhaupt geen internet hebt? Of als je provider een storing heeft die 2 dagen duurt? Dan is het dus geen Xbox?
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    BTW: de One en de PS4 staan voor 499 euro op Zavvi.
    Niet 100% betrouwbaar natuurlijk, helemaal aangezien consoles vaak duurder zijn daar dan in NL, maar denk niet dat het meer gaat worden (anders hadden ze bij Zavvi wel een hogere prijs ingevuld).

    Geen spring in de lucht wow prijs, maar had dit wel verwacht.
    Had ze liever goedkoper gezien, maar is acceptabel IMO.
     
  6. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ik vind het gewoon nogal raar in de oren klinken. 8)

    Zoveel verplichtingen en omzeilingen en gedoe om een game te spelen.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij heeft het ook met de activatie check te maken.

    het is dus geen always online DRM maar een 'ik check af en toe even online' DRM

    wat dus als voordeel heeft dat je (als je game niet afhankelijk is van de cloud) gewoon door kan spelen als je Ziggo even een storinkje heeft

    Maar je hebt er dus (voor zover we weten) nog niks aan in de gevallen dat je bijv op de een kinderkamer wel een xbox wilt hebben maar ze niet online wilt hebben. Of wanneer je bijv een poosje onderweg bent en geen internetverbinding tot je beschikking hebt

    Zag al een artikel over alle militairen in Irak en Afghanistan die nu alle loze uurtjes doden met spelen op de 360

    die zijn fucked straks want je disc even activeren is er dan niet bij. Dus die moeten het maar bij de 360 en PS3 houden
     
  8. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan toch niet. 8)
     
  9. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    En ze kunnen elkaar ook niet even 1, 2, 3 een spelletje uitlenen zonder consequenties. :p
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Euro of Pond? One stond voor 400 pond op de Zavvi site wat hier 470 is.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    "For updates."
    Meer niet IIRC.

    maar dat is dus weer zo verdomde irritant; tis niet 100% duidelijk.

    Wat als je niet binnen 24 uur online bent? Wat gebeurt er dan?

    Als ze hier zou effe 5 minuten aan hadden besteed, maar nee, tv tv tv tv tv was véél belangrijker.|:-
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    accu kan je er uit halen (zag ik ook in het filmpje van polygon geloof ik

    @MAD 1976 kan je 24 uur zonder internet of tv :eek: .. nb sp blijft werken .. ;)

    Er zijn volgens mij weinig mensen die langer dan 24 uur disconected zijn... behalve als ze op vakantie zijn... of ga je actief je wireless disablen je netwerk kabel unpluggen... staat je laptop/pc/telefoon ook uitgeschakeld voor internet?

    Ik hoor alleen drama, drama... maar volgens mij is iedereen connected in Nederland?
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :x
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Stond er niet eerst PS4 en niet One erbij? ;)
    En me vraag was gewoon of je het goed gezien had omdat Zavvi vaak switched met die koersen op die site.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  15. Seh

    Seh Guest

    500 eu op Zavvi? Denk zelf dat Microsoft weer verlies gaat pakken op alle consoles de eerste paar miljoen om de prijs te drukken.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dat gebeurt standaard bij elke nieuwe console toch? (Behalve WiiU waar ze onderdelen van 5 jaar geleden gebruiken)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    In Nederland idd. Maar ik meen mij te herinneren dat 50% van de verkochte 360's nog nooit online is geweest! Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Er zijn nogal wat gebieden in de wereld waar je überhaupt geen internet hebt. Voor die hele populatie is het over en uit? Dat zou toch bizar zijn?

    Wel goed nieuws dat je op One maar 1 gold abo nodig hebt!

    Heeft iemand trouwens een link waarin gezegd wordt dat de pseye ook altijd online moet zijn? Dat zou voor mij echt een grote afknapper zijn.

    En mbt afplakken etc: ik hoop dat het kan en dat de kinect niet blijft hangen op 'please recalibrate the kinect' zoals nu 'please reconnect the controller'.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat MS zo denkt dat ze meer kunnen halen uit de console users die wel internet hebben dan diegene die het niet hebben.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euh ik ga de quote zoeken (was tijdens de ps4 presentatie) eigelijk dezelfde tekst als bij xbox one (maar onduidelijker) .. bij elke ps4 wordt de eye meegeleverd

    Maar waarom zou je hem willen afplakken??
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heel simpel: ik wil gewoon pertinent geen camera en microfoon mijn kamer ingericht die online is. En ik heb daarbij geen zin om de privacywetten van Amerika in de gaten te houden, voordat je dat argument er bij haalt. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina