[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Comment From Mikayla
    Could you clarify the situation regarding multiple accounts on ONE console. My boyfriend and I both have our own accounts. Will we be made to pay twice for 1 game in order for us both to use our own accounts?
    4:06

    Major Nelson (Larry Hryb): As I noted earlier we're still working on some of the policies..but our goal is that it would work like it works today on Xbox 360.
     
  2. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze presentatie was toch over de mogelijkheden van de One... gamen met een controller kent iedereen toch.. wacht nou even op de E3 werd er duidelijk gezegt.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, niet.
    Dat social en media crap is er pas later bijgekomen.
    Daarbij was social en media altijd meer bijzaak, en daarbij is het bij MS veel meer aanwezig dan bij Sony.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg niet wat er boven staat en zei dat de PS3 en 360 ook al meer waren dan alleen game consoles. :)
    Genoeg mensen die die PS3 hebben gekocht voor de Bluray speler. :)
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hierboven zeg je niet nee, maar je reageert daarop (vet gemaakt wat de kern is van de quote)
    Dus onze replies kloppen.


    Je moet bij MS gaan werken, die zijn ook zo onduidelijk in antwoord geven/eromheen draaien.:+
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en de ps2 voor een dvd speler....

    feit blijft dat de ps3 en 360 beide in Europa voornamelijk gameconsoles waren. In Amerika voornamelijk Netflix doorgeefluiken.

    Op dat spoor gaat MS nu verder en laat daarbij gamen nog verder achter zich.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Je mobieltje kan ook veel meer dan alleen maar bellen. Ook maar afschaffen al die stomme apps?

    Het is gewoon een mindset waar we aan moeten wennen denk ik.
    Voorbarige conclusie.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie niks vreemds aan me antwoord. Alonso zegt dat het niet meer alleen game console is. Ik zeg dat de PS3 en de 360 dat ook al niet meer waren. Met streamen van films bijvoorbeeld of internetten.

    Toen dus al dus. Waren het niet alleen gameconsoles.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Want? Ze hebben gisteren een gameconsole laten zien en dat ging 85% van de tijd over televisie. Dat is tov de vorige reveal veel en veel meer over televisie. Dus mijn uitspraak klopt dan toch gewoon? Daarnaast is het een feit dat dit de strategie was vanaf de Xbox one eeeeh 1.. MS wilde een kastje onder de tv en heeft dat ingestoken vanuit gaming. Dat is precies wat ze nu doen. Waarom dan toch hopen dat het een apparaat wordt die ook voor core gamers het helemaal is? Daarnaast hoef je maar naar de laatste paar jaren te kijken om te beseffen dat deze shift al lang aan de gang is.

    In Amerika wordt de Xbox meer voor andere dingen gebruikt dan voor gamen. Gamen wordt nog een onderdeel van de Xbox meer ook niet.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Omdat ik mij met de vorige twee consoles van Microsoft ook prima heb vermaakt. Mass Effect, Halo (vooral 3 ), Alan Wake, Fable zijn zomaar een paar game series waar ik mij deze generatie ontzettend mee heb vermaakt. Als ze weer een x aantal van die pareltjes uitbrengen ben ik een tevreden gamer.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Aparte conclusies die sommige mensen hier trekken hoor, tjonge. Hoe dan ook:


     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    haha, dit kan nog leuk worden:
    (copy-pasted van ander forum, dus absoluut geen credits voor het vissen en de link)
    http://tweakers.net/nieuws/82911/hof-doorverkoop-softwarelicenties-is-toegestaan.html
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat hele coud gebeuren is ook bloatware. Zelfs met enorm snelle internet verbindingen zorgt dat voor een latency die je in games niet kunt hebben. Staat ook in dat Eurogamer stuk. MS probeert door vaag te doen nog een beetje de hardcore gamer vast te houden, maar dan gaan ze nog echt heel hard hun best moeten doen ...
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Die gast is er wel goed in vragen te beantwoorden zonder werkelijk iets echt te beantwoorden
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  16. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    @ Sloober; nice ava :cool:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet ook de reveal als 2 stukken zien. Gister was de algemene reveal van de console zelf, die een kant van de console liet zien. Over 19 dagen laten ze de andere kant van de console zien. Wat leuk gaat worden omdat ze de algemene reveal van de console al gedaan hebben en TV etc al hebben laten zien dat ze dat op de E3 show niet meer hoeven te doen. Nu krijgen we 90 minuten info over games etc. Ipv 90 minuten reveal van de console, Tv en games bij elkaar gestopt :)
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit dus!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina