[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zegt ook niemand. Maar is antwoord op de vraag waarom er zo weinig focus was op games tijdens de eerste gedeelte van de reveal. :)
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat snappen de meeste ook wel; het gaat erom dat er niks over gaming OP de nieuwe Xbox is verteld.
    Ze hoeven niet veel games te laten zien (is idd E3 voor), al was iets natuurlijk wel fijn aangezien het grootste gedeelte dat ding daar uiteindelijk voor koopt!
    Maar ze hadden wel, wat Sony IMO echt goed deed, uit kunnen leggen wat gaming betekend op deze nieuwe console, wat er veranderd, waarom ik ALS GAMER deze console zou moeten halen.
    Dat kun je prima vertellen zonder games te laten zien.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  3. Seh

    Seh Guest

    Jij hebt liever twee halve shows? Ik vind dit een betere opzet, 1x de console en alle zooi er omheen en daarna knallen met alle games.
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Maar de zooi er omheen was ook crap. Het is uiteindelijk een gameconsole, maar alle game features werden amper besproken. "Ja achievements worden ook toffer", "Ja je kan gameplay opnemen en delen en "Je kan de cloud gebruiken voor iets". Ze hadden echt wel meer kunnen doen om gamers enthousiast te krijgen.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Eens, maar dat hadden ze beter vantevoren kunnen uitleggen vind ik. Tevens is de verhouding tussen hardware, specs en games uit zijn verband. Nu was het 90% tv, 8% sport en 2% call of duty en forza...
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  6. Seh

    Seh Guest

    Ik vind dat een onlogische opbouw, Microsoft wilde graag aan de wereld (vooral USA) laten zien wat ze allemaal in elkaar hebben gezet om hét apparaat in je woonkamer te worden. Om vervolgens te vertellen dat ze op de E3 met 15 exclusieve titels komen, die met een gigantisch aantal server worden ondersteund.

    Ik vind dat een prima bruggetje. Ik had ook graag wat games gezien maar ik snap wel waarom ze het niet gedaan hebben.

    Wat vertelde Sony dan waardoor jij weet waarom je de PS4 wil halen?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dan had je al dat gezeik ook nu niet. Reveal je shit. Squash de rumours. Wijs dat je voor de gamers gaat en hou de gimmicks als features. En ga verder op de E3 met je verhaal. Sony laat misschien ook niet zoveel zien nog, maar overduidelijk dat zij iets voor de gamers brengen. Denk ook dat je iets te goedgelovig bent met alleen maar games op E3...
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  8. Seh

    Seh Guest

    Ja dat had gekund, maar als je iets beslist dan moet je er ook vol voor gaan. Niet nog even 10 minuutjes games erdoorheen persen. Er waren ook heel weinig game journalisten uitgenodigd bijvoorbeeld. Wij keken wel maar waren niet de doelgroep.
    Goedgelovig? Er komen 15 games exclusief op de console van Microsoft, dat is een feit. Van Sony weet ik dat nog niet hoor. Sony laat imo nog minder zien.

    Maar goed, hier komen we niet uit. Ik vond de presentatie prima voor het doel wat ze voor ogen hadden.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    100% agree.

    Al die tv meuk en entertainment stuff uit de weg. We krijgen nu hooguit misschien nog wat uitleg over Xbox Live en abonnementen en de features voor gaming. En daarna verwacht ik gewoon games games games. En het zal no way allemaal om geweldige games gaan, zeker wel een Dance Central de zoveelste etc, maar ook toppers waar wij wel blij van zullen worden. Gelukkig niet lang meer. :D

    16 exclusives klinkt prachtig, maar er is sowieso wel het een en ander voor casual gamers, daar kun je donder op zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat ben ik met je eens. Maar daar gaat het niet om, en daar mis je waarom iedereen zo klaagt.. Jij bekijkt het vanuit hun ogen, ik en vele anderen bekijken het uit de ogen van gamers. Waarom vanuit hun ogen bekijken? Alleen om het dan te snappen? Wij snappen het allemaal, maar willen GAMEN

    Dat had nu gemoeten imo! 15min van die TV + Kinect meuk eruit, die uitleg erin en gamers wisten waar ze aan toe waren en hadden dan op zn minst het idee dat het een gameconsole was
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  11. Seh

    Seh Guest

    Die krijg je op de E3, jij als gamer was niet de doelgroep van die presentatie en dat was al vrij vroeg duidelijk.

    Ik ga ook niet naar een docu van en over de Burger King kijken als ik graag een gezond dieet in elkaar wil zetten, om maar wat te noemen. Wij waren de doelgroep niet.

    Als je opmerkingen hebt over de content die ze aanbieden, prima. Maar om nu elke keer terug te komen op ''I WANTZ MOAR GAMEZZ'' vind ik een beetje irritant worden.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Precies, games are coming.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee het wordt irritant dat jij niet snapt dat gamers bij een reveal van een "game"console iets over games willen zien |:-|:-
    Maar denk wat je wilt, ik en vele anderen vinden het een domme zet en zijn teleurgesteld
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Iedereen kan dat willen, maar Microsoft heeft van te voren gezegd niet over games, maar over de console en features te praten en dan op E3 de games te doen. En dat gebeurt. Was games leuk geweest, ja, maar ze hebben gezegd het later op de E3 te doen. Microsoft heeft niet gelogen.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Ik wil ook wel eens wat en had ook graag al alle games gezien, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....als onderdeel ook gaming, waar dus niks over verteld werd.

    Jippie?
    Nogmaals, daar gaat het niet om. Het gaat niet om games showen, het gaat erom hoe gamING gaat worden op de nieuwe Xbox.
    Daar hadden ze makkelijk wat over kunnen vertellen.

    Ik niet. (wel waarom ze geen games lieten zien, maar niet waarom ze het zo gedaan hebben)

    Deze reveal werd (het meeste) gekeken door gamers. Was niet op TV te zien. Wel op Gamesites, en de 360.
    Dus tegen wie hadden ze het? Wie wilden ze overtuigen met deze show?
    Het gross van de kijkers niet, dat is duidelijk. Lijkt mij dat je juist het gross wilt zien te overtuigen, toch?

    Ze lieten zien en (vooral) praatte over GAMING op de PS4.
    Sony's event was zeker niet geweldig goed hoor (ding niet laten zien is een big fail IMO), maar beter dan die van MS.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Can't disagree with that, maar ja...helaas geven die Amerikanen volgens mij heel veel om die TV en entertainment meuk. Ze hadden in het laatste halfuurtje ook die Halo serie eruit kunnen laten en daar over game features praten of dingen als veranderingen voor party chat, etc. Maar ja..is niet gebeurd. Ik heb vertrouwen in E3. E3 is gewoon beslissend..valt MS mega tegen bij E3, dan ga ik mij ook zorgen maken. Maar ik maak me eerder zorgen over Sony, die gewoon al die crap nog allemaal uit de doeken moet gaan doen. Tenzij ze als een gek door die apps, tv en entertainment heengaan natuurlijk. Maar het is vaak genoeg al gezegd, beide parties willen DE nummer één device voor entertainment worden.
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Overigens, als de E3 van Microsoft tegenvalt ga ik alvast het domein PS4world.nl kopen. :cool: :'-(
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ze hebben toen inderdaad gepraat over gaming en ook games getoond. Iets wat MS bij E3 gaat doen, iets wat Sony denk ik zelf minder zal doen, want ze moeten de dingen die MS nu 'kwijt' is, nog allemaal bekend maken. Qua dat kijk ik zeker meer uit naar MS' E3. Maar ben benieuwd naar alles eerlijk gezegd..Ninty, MS, Sony, EA en Ubi's shows. Nn gewoon nieuwe game aankondigingen.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die serie was ik nu alweer vergeten hahah. Idd dat had eruit gelaten kunnen worden en die 10-15min gebruiken voor gamefeatures

    Ik snap wel wie de doelgroep is hoor helaas

    [yt]oDpzJk3X020[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina