[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Geruchten gaan dat dat op de E3 wordt aangekondigd.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is Twitch zo de moeite waard? Wat is het precies? :+
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Twitch is ustream, maar dan voor gamers. Twitch is zeg maar de service die Sony had moeten aanbieden in plaats van ustream. :+
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Was al tig x gepost. Ik acht die support minder betrouwbaar dan die executives die wel zeggen dat er een fee is. Bij die support zitten er vaak part timers enzo die niet de volledige info hebben
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik reken erop dat veel negatievelingen na E3 ineens positivo's zijn. :D
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik hoop het dat wel, maar ik ben echt totaal flabbergasted als mensen er op rekenen...waarom precies? Vanwege alle positieve aankondigingen? Vanwege hun overduidelijke focus op games? Vanwege de laatste jaren van de 360? Vanwege de fantastische E3 presentatie van vorig jaar? Vanwege de fantastische specs? Vanwege het feit dat je veel tv kijkt?
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het zou inderdaad ook zo kunnen zijn dat na de E3 die positivo's op eens ook negatievo's worden, omdat misschien op de E3 blijkt die focus van MS toch wel echt extreem TV is en dat 9 van de 15 games allemaal Kinect zooi is. Zou ook zomaar een scenario kunnen zijn. :)
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Na E3 wordt iedereen gewoon Nintendo positivo. :cool:
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    misschien als ze de WiiU 2 aankondigen met gelijke specs aan de PS4 en een kickass launch lineup (incl 3rd party support) :+

    anders zou ik er niet teveel op rekenen
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ze met een nieuwe console komen wel... Toch echt zonde dat Bayonetta 2 op de Wii U komt.
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    http://www.bartsmit.com/xbox-one-console
    Weet niet hoe die teksten over features bij bart smit worden gemaakt, maar je krijgt toch nauwelijks het idee dat je met een gameconsole vandoen hebt.


    Ik word toch wel steeds minder enthousiast over de xbox one. Wel jammer, want ik heb tot op de dag van vandaag nog altijd veel plezier van de x360. Het zijn allemaal features die me werkelijk niks kunnen schelen.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Onder 'kenmerken' is games geeneens 1 van de onderwerpen :lol:
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    hahahah. ja erg he.

    Daar wil je toch dingen lezen als: Volgende generatie krachtige console met beelden die je nog nooit eerder gezien hebt....


    Sowieso, waarom zou ik als ik aan het gamen ben heel snel willen overswitchen naar de tv.
    Dat doe ik nu al soms een enkele x als er een voetbalwedstrijd op tv is. Maar dan voldoet een switch tussen een HDMI kanaal ook prima.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik reken erop dat mensen positief worden, niet dat er een fantastische E3 van MS aan zit te komen. :+

    Er is nu zoveel misplaatste (in veel gevallen) negativiteit dat het gewoon lachwekkend is en wordt de PS4 opgehemeld terwijl die conferentie eigenlijk nog veel slechter was imo.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    welke misplaatste negativiteit? En de ps4 conferentie slechter? Ik kan me niet voorstellen dat je als gamer blijer werd van de Xbox conferentie. Hoezo jij wel?
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom negatievelingen? Omdat wij kritischer zijn? We zijn niet dom we weten dat er games gaan zijn op E3. Maar na E3 weten we nog steeds niet waar de focus gaat liggen... gaming of gimmicks...
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    ''It's a media center, not a gameconsole''

    Is de 360 dan ook aangezien je nu praktisch dezelfde dingen kunt doen.

    ''PS4 will have much better graphics''

    Ah mensen hebben blijkbaar ingame beelden gezien van talloze PS4 en One games?

    En dan het gelul over die 2ehands games, de internetconnectie die 1 keer per 24 uur nodig is etc. Zo overdreven allemaal aangezien er amper feiten bekend zijn...

    Zelf heb ik iig nog geen keuze gemaakt en wacht ik rustig de E3 en andere conferenties/beurzen af, tijd zat tot het einde van het jaar.

    Heb het niet zozeer over mensen hier hoor, maar het internet staat vol met overdreven huil-topics.
     
  18. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus dit.

    De Xbox One is heus geen tv kastje met het gamen erbij. Het is een gameconsole dat alles wat we tegenwoordig het meest gebruiken, tv, tablet en smartphone probeert samen te brengen.

    Microsoft weet ook wel dat buiten de VS de One in essentie niets meer is dan alleen een gameconsole dus ze weten ook drommels goed dat het als gameconsole dan ook in orde moet zijn.

    In mijn ogen hebben ze in 1 uur proberen te vertellen wat de One allemaal wel niet kan en hebben ze alles buiten het gamen zo duidelijk proberen uit te leggen omdat het game gedeelte voor zichzelf spreekt en binnenkort laat spreken op de E3.

    Dus ik wacht de E3 rustig af en heb het idee dat het op het E3 helemaal los gaat, waarbij de negativo's ineens als kleine kindjes de One weer staan op te hemelen.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    En het mooie is ook nog, veel mensen doen net alsof je verplicht bent dat ding aan te schaffen. :D

    Als het je allemaal niet bevalt kun je m ook niet kopen hoor.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Fanboy praat imo... "het is heus niet dit hoooor" "Ms weet dit heus wel" "negativos gaan na de e3 weer ophemelen".. jezus man xD... ja? MS probeerde afgelopen jaren zich zeker nog steeds op de gamers te richten ipv kinect gimmick en casual markt? Je trekt conclusies alsof MS geen fouten kan maken

    Klopt dat de 360 ook mediafuncties had maar dat was niet de selling point van de 360 en nu lijken de functies van de x1 dat wel te worden. En mensen op internet kunnen idd huilen. Als je klaagt en bekritiseert doe het dan onderbouwd
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina