[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik probeer mijn mening zoveel mogelijk te baseren op feiten. Al komt de Aldi morgen met de beste console, dan haal ik die :+

    Feit is wel dat MS zelf dat heeft geroepen over internetconnectie en 2e hands games, dat ze zelf hebben geroepen over niet meer voor de beste graphics gaan en dat zelfs de pers die we doorgaans niet helemaal vertrouwen omdat MS ze wellicht geld heeft toegeschoven er ook weinig positiefs over te zeggen heeft.

    True, het kan nog veranderen, maar atm is de kans dat de PS4 een betere gamingbak is gewoon veel groter.

    Kinect hoor je mensen hier ook weinig over. Bij de 360 riepen veel mensen 'zolang het maar optioneel blijft!'.

    Dan is het toch dikke ruk dat dat niet meer het geval is? Al is de implementatie er van ws nog wel variabel per game.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sony moet de controller veranderen. Dan begin ik pas echt serieus na te denken om te switchen. :+
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Of eindelijk een keer een 3rd party die een goede 360 lookalike controller maakt voor PS

    dus zonder extra lag en extreme deadzones in de sticks

    ik heb er op de ps3 3 geprobeerd, allemaal ruk
     
  4. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Offtopic: Oww je leest 1 post van mij en je kent me uiteraard.. uhuh fanboy :)

    Ontopic: Ik heb gewoon geen dingen gehoord die 100% vast staan, bij de One niet en de PS4 niet. Tot die tijd heb ik gewoon een open mind waarbij velen hier al alles hebben afgeschreven.

    Wat betreft markt uitbreiding, tuurlijk doen ze dat als zij het niet doen doet iemand anders het wel. Heb in ieder geval niet het idee gehad dat het qua games minder is gegaan de afgelopen jaren qua games ondanks het willen vernieuwen, in ieder geval voor mij niet.
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Waarom is het gelijk ‘’fanboypraat’’ ?
    Ik heb geen enkele voorkeur voor een merk en heb nu ook een PS3, 360 en Nintendo DS thuis.

    Dat ben ik met je eens ja, goede onderbouwde kritiek is natuurlijk prima, maar kijk eens rond op gaming-sites en verbaas je over de niet geinformeerde mensen die maar wat roepen.
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kwestie van wennen. ;)
    Zelf ben ik er ook nog niet uit, welke ik ga kopen. Hopelijk word ik weg geblazen op de E3 door Microsoft. Maar hoe het nu eruit zie.. Ga ik voor de PS4.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee. Ik heb ook een PS3 de laatste jaren maar die thumbsticks blijven een hel. Zeker voor shooters.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan er gewoon niet aan wennen, mijn handen zijn te groot of niet flexibel genoeg om er relaxed op te kunnen spelen

    heb het heus wel geprobeerd , ik heb menig ps3 game uitgespeeld

    maar het is gewoon behelpen vergeleken met de 360 controller die ik gewoon met ontspannen handen kan gebruiken
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb zelf een 360 en een PS3 thuis staan, maar aan die controller van de PS3 kan ik niet wennen en ik heb er toch genoeg PS3 uren inzitten. Vind het echt zo'n onding tegenover de controller van de 360.
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    internet staat vol met zeikerds zonder relevante kennis. De mensen die hun mening willen profileren doen dat vaak in negatieve zin.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar was het nu wel al echt bekend dat die Kinect altijd aan moet staan ook als je singleplayer zonder Kinect wil doen? Het idee al dat dat ding altijd aan moet staan ook als je in je woonkamer naakt rondloopt of gaat fappen op de bank... klinkt niet echt vet eigenlijk dan verkoop ik mijn lichaam liever op webcam babes krijg ik er nog geld voor ook.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja moet aan.. en je xbox is in sleepmode nog connected met interslet
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Je kan toch tijdens het fappen je onderbroek / string op Kinect gooien? Zien ze toch geen reet meer. :)
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ook, en heel erg veel feiten zijn er nog niet voor zover ik gezien heb. :)

    Ze hebben idd dingen geroepen maar blijven wel vaag over de uiteindelijke details. Veel mensen nemen nu van alles aan. (op zich logisch omdat MS zo vaag blijft)

    We hebben nog geeneens een PS4 gezien!
    Daarbij verwacht ik dat ook Sony met allerlei restricties gaat komen.

    Kinect 2.0 is erg indrukwekkend hoor, ben erg benieuwd hoe ze dit in games gaan implementeren terwijl ik totaal geen interesse heb in de huidige Kinect.

    Al met al denk ik dat het gewoon beter is om nog even af te wachten! :D
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    hahahaha.

    Op die manier kunnen de gamers in de VS niet eens meer stoned spelen zonder dat de DEA voor de deur staat.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Kinect gaat echt niet heel de tijd aan staan. De wet staat dat niet toe, dus nee. Ik denk dat hij aangesloten moet staan als de console aanstaat en thats it.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij update zichzelf in sleepmode en shit toch. Of bedoel je kinect aangesloten. Wel handig bij t fappen dan, kunnen ze je hartslag in de gaten houden voor als het fout gaat ofzo
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Bedoelde dat kinect aan moest staan.

    En dat update weten we uberhaupt nog niet eens dus wacht nou maar. Mening is prima, maar feiten opnoemen die slechts geruchten zijn is stom.
     
  19. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het idee ook een beetje eng maar zoals al een keer is gezegd wie wilt nou precies jou hacken,in de gaten houden?

    Ik heb ook minstens 1 device dat ook constant verbonden is met internet en denk meer dan 90% van jullie hebben hetzelfde device en dat is je smartphone. Mayb wordt je daar wel niet op afgeluisterd, cam's stiekem aangedaan of ben ik dan ineens te paranoid?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar de Kinect luistert wel altijd volgens mij (wat die hoort is een andere vraag) Omdat met iets te zeggen je de Xbox aan kan zetten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina