[XOne] Dragon's Dogma [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 mei 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Helemaal met je eens. Als dat wel gebeurt kun je altijd nog opnieuw beginnen in DD en dan je nieuwe main pawn nog een anti Capcom naam geven. ;)

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Morgen hopelijk eindelijk beginnen :)
    Nog tips? Ga Strider spelen.

Wat ik me wel nog afvraag is hoe je die skills precies uitvoert?

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    (RB) + (X) / (Y) / (B)
    of
    (LB) + (X) / (Y) / (B)

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar moet je dan ook nog LT ingedrukt houden ivm je wapen?

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Nee, dit is gewoon voor de bonus skills. Alleen (X) drukken bijvoorbeeld doet niet zoveel. Van bovenstaande kun je speciale aanvallen doen met boog en daggers of staff als die bijvoorbeeld een mage zou zijn geweest.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ben nu level 43 en heb met mijn lead character nu Strider, Magic Archer en op 1 bolletje na Assassin gemastered. Vind all in all Magic Archer het leukst spelen dus switch als ik Assassin vol heb daar naar terug. Main Pawn was een mage en nu bijna een volleerde Sorcerer, en damn wat creert hij havoc met spells als High Gicel, High Bolide, Maelstorm etc _O_

Heb wel het idee dat ik wat overleveled ben voor de enemies die ik momenteel tegen kom. Kom eigenlijk niet echt meer in de problemen dus binnenkort maar eens die draak proberen te verslaan :p Vermaak me nog steeds opperbest met de game.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Vergeet hem vooral niet op offline te zetten als je de de Ur Dragon bedoelt. Anders ben je wel even bezig. :+

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Vandaag aan de game begonnen. So far super tof!
    Mijn main pawn heet Scarlett en ze is een mage. Ze is nu pas level 12 maar daar komt morgen wel verandering in :) Toch, als iemand zo aardig is, zou het wel fijn zijn als iemand haar mee op avontuur neemt :D

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Wut? You sure? :+

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja ofc, heb haar gisteren aangemaakt :+

Hoezo?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Niet teveel opletten hoor, maar zo heet onze groentemeisje hier op XBW ook. ;)

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Oh okee :+
    Maar het komt bij mij van Scarlett Johanssen :)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jij bent even goed in namen verzinnen als mij? :+ (je kunt wel raden waar Emma vandaan komt :p)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    De voormalig Koningin en Regentes der Nederlanden misschien? Ik zou het echt niet weten hoor. Of misschien die Songfestivalwinnares? :+

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Haha ja blijkbaar! :+

En waar Emma vandaan komt wist ik vorig jaar al toen ik de game nog lang niet had, haha :)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik pak ook namen die makkelijk te onthouden zijn. Mijn meest gebruikte is Menora, een Joods Religieus symbool/relikwie, maar uiteindelijk de naam gekozen door het gelijknamige boek van David Gibbins.

Eerst koos ik namen als HaldirNL, o.a. mijn WoW account heet nog zo, maar op Live ook gehad en toen gereset door MS.

Bovendien begonnen mensen te zeuren over mijn namen en dat ze slecht waren enzo. Ik had geen zin in constante gezeur en dus was een verslaving van het name changen in World of Warcraft geboren. :+

Sinds die tijd let ik beter op de namen en ben ik er nog aardig goed in geworden, al zeg ik het zelf. :9

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan moet je wel heel vreselijke namen hebben gehad als mensen gingen zeuren. :+ (en pff, je gaat je naam toch niet veranderen omdat anderen dat willen ;))

Ik ben slecht in het verzinnen van namen, maar ik kan domme namen altijd wel waarderen. :cool: Behalve als er veel 'X'-jes in staan en cijfers letters vervangen. Xx D4RK Sh4d0wl0rd xX

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dat vind ik dan weer vreselijk. Mijn AragornNL voor een WoW char viel dan wel mee. :+

Tegenwoordig koppel ik de namen van Romeinse Keizers of andere Romeinse grootheden aan elkaar. Soms Nederlands, soms op zijn Engels. Tiberian. Probeer die 2 maar eens te raden. 1 is nog makkelijk.

Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Waar haal ik een redelijke boog rond Grand Soren?
    Volgens de wiki zou ik de Hunters Bow bij de armory kunnen kopen, maar zie niks?

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb nu iets van 4 portcrystal maar heb geen idee wat de handigste plekken zijn om ze neer te zetten... Aangezien een groot deel van de members in dit topic hem al lang en breed uitgespeeld hebben vroeg ik me af wat handige spots zijn ivm excort quest en dergelijke.

Deel Deze Pagina