[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is ook een geweldig leuk gifje :+

    Delen van wat die Azure cloud volgens MS zou moeten kunnen doen voor de One zijn zeker lokaal te regelen als je meer resources tot je beschikking hebt

    maar dat zijn nou net de niet interssante dingen waar je het voor kan gebruiken..

    als je het alleen maar als extra processing power gebruikt heb ik die power veel liever in het apparaat zelf

    maar qua persistent worlds, multiplayer ervaringen en dat soort dingen kan zo'n cloud natuurlijk dingen die je lokaal niet kan nabootsen.

    Maar gaat een multiplat dev uberhaupt daarnaar kijken? Want dat soort dingen zijn geen extraatjes maar hele wezenlijke zaken in je game. Die kun je niet zomaar op een ander platform met iets vervangen of weg laten lijkt me
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Er werd gezegd dat met de Xbox One alle mulitplayer games voorzien worden van dedicated servers. Maar ligt die beslissing niet bij de ontwikkelaars/publishers?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij de playstation = ontwikkelaar
    Bij xbox = microsoft
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij hadden zij het over dedicated matchmaking servers?

    oftewel p2p gamen a la COD blijft gewoon een optie alleen regelt MS dan de matchmaking?
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik wil eerst graag nog Illumiroom :+

    waar is dat uberhaupt gebleven want die demo was echt heel vet
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat was toch iets wat ze in de toekomst willen uitwerken voor volgende Xbox (dus niet voor Xbox-One), afgelopen presentatie was al erg genoeg vond ik. :+
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou , illumiroom is volgens mij een feature die direct op games toe te passen is en wat mij betreft meer toevoegt dan 3D

    En minder asociaal is als een Occulus Rift :+

    ik zag dat wel zitten, ook al moest er dan een beamer aangeschaft worden
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nu ik er over na denk, dat cloud gebeuren is wel heel handig voor Minecraft op de xbox.
    Eindelijk oneindige maps :+.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik blijf het toch mooi vinden al die negativiteit over de Xbox One, vooral omdat ik vind dat mensen zich echt druk maken om teveel dingen. En tuurlijk is het vreemd hoe onduidelijk MS over dingen blijft...maar niets is 100% zeker he. Wat ze nu dus hebben laten weten is dat niets nog 100% bevestigd is. Vast en zeker omdat de reacties nog negatief zijn over used an dat je online moet zijn elke 24 uur.

    Het zijn voor mij echter GEEN factor om de nieuwe Xbox One niet te kopen. Ik koop nooit used, dus dat boeit mij echt niets. Elke 24 uur online? Het is kut wanneer je internet langer dan 24 eruit ligt..maar eh...tja...dat is hier nog nooit gebeurd eerlijk gezegd. Kinect wat altijd aan moet staan? Waarom moet ik dat een ramp vinden? Ik heb zelf geen Kinect hier,maar heb begrepen dat het ding ook als mic kan dienen en dat zou voor mij dus ideaal zijn he. Dan kan ik mijn headphones gewoon houden.

    Ik zie ook op verschillende fora dat iedereen zo ziek veel hoop en vertrouwn in Sony stopt. Want Sony is ALL for the gamers. Nee..het is mooie marketing praat. Ook Sony gaat voor de 'number one all in one entertainment device for the living room' . Beide zitten in die strijd daarvoor..simpel zat. Sony moet echter nog alles van tv, apps en entertainment vrijgeven en dit gebeurd ongetwijfeld bij E3. MS heeft dat lekker uit de weg nu, zoals ze steeds zeggen. Sony moet ook nog de console tonen en uitleg over de OS geven. Maar goed...we zien alles wel. Lekker wachten tot E3...it's right around da cornah!!!
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Idd, omdat MS er voor heeft gekozen om nu eerst alles over de console en mogelijkheden te vertellen en 5/10 min aan games heeft besteedt denkt iedereen gelijk dat games niet meer belangrijk of weet ik veel wat voor de X1 zijn... :{
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En 10 andere lol. ;)
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik hoop dat er wel een adapter komt. Enige wat ze voor mij hoeven te doen is andere mixamp en ik ben klaar. Hoop dat er wel zoiets komt, veel mensen hebben net een A50 aangeschaft van paar honderd euro

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit gewoon een mic in idd. Zoals we zagen met Skype. Is natuurlijk ook wel logisch. :)
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ok dat ik straks m'n Turtlebeach van 150 euro weg kan flikkeren ben ik wel goed pissed om :mad: Godverdomme.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Adaptertje zou idd nog het meest ideaal zijn. Want ik die X12 blijven gebruiken. Bij lange na niet elke TB headphones is goed, er zijn genoeg minder goede. Ik wil niet bij de launch van de Xbox One ook een nieuwe TB moeten kopen, en no way is die dan 50 a 60 euro zoals de X12 is. En je weet ook niet hoe goed hij dan is...dus ja..adapter zou ideaal zijn.

    Yep. Maaaaaar de Kinect is vreselijk gehorig. Soms heeft een vriend van mij per ongeluk zijn Kinect aanstaan en dan hoor ik echt ziek veel van wat alles wat er in zijn kamer gebeurd. Maar de nieuwe Kinect kan natuurlijk flink aangepast zijn qua dit.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zal goed kunnen idd.

    Btw

     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja daarom man...het is allemaal heel apart. E3 gaat het laten zien en ik kijk ernaar uit. :)


    Check onder je. Zo te zien zal de boel wel goedkomen. Of met adaptertje en anders sowieso Kinect dus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina