Ik hoop op nieuwe titel van Zelda (Wii-U), Bayonetta, Devil May Cry (capcom), Call of Duty Ghosts (gameplay), FM5, Gears of War (Epic), Burnout en F-Zero. Maar eh, er is toch geen E3 stand voor Nintendo dit jaar ?
Haha wut geen Nintendo wat is dat voor slecht zet. Nintendo games krijg ik altijd alleen mee via de E3 als ze nu geen event hebben zal Nintendo 1 grote waas zijn voor het rest van het jaar. I guess dat de WiiU komend jaar nog niet in huis komt. Cause I cant be arsed om ook nog es nintendo foras en news sites bij te gaan houden om te zien of er iets boeiends uit komt.
Nintendo staat wel op de E3, maar hebben geen pre-E3 live presentation, maar doen een pre-recorded presentatie via hun eigen Nintendo-direct kanaal.
Nee, Mario en Mario Kart en vast ook Smash Bros. Er komt eind dit jaar al een Zelda voor de 3DS en Windwaker voor de Wii U. No way dat ze dan eind dit jaar nog een Zelda gaan uitbrengen.
zag dit artikel net verschijnen http://www.gamespot.com/news/mirrors-edge-2-spotted-on-amazon-6408800 Mirrors Edge 2 !!!!!
Ik hoop echt van harte Timesplitters tijdens E3 ook komt opdagen Als een xbox one launch titel zou echt enorm gaaf zijn.
Er zijn btw al twee Zelda's voor het eind van dit jaar bekend: Het vervolg op aLttP voor de 3DS en de remake van Wind Waker voor de WiiU. Denk niet dat ze daar nog een volledig nieuwe Zelda in de trend van Skyward Sword / Twilight Princess bij gooien
De handheld krijgt een nieuwe Zelda en de WiiU's systemseller wordt een remake? tsjsz chrsts Nintendo, get ya act together for fuck sakes!
De Wii U systemseller wordt de 3D Mario (en Mario Kart en vast ook nog wel 1 of 2 toffe third party exclusives [Bayonetta 2?]).
Ignore hierboven; gewoon half uurtje eerder weg! (misschien de dag ervoor een half uurtje langer doorgaan, of gewoon vrij nemen)
Ja ik wil het live kijken. De chaos op het forum is altijd leuk, en nu met de love/hate voor de Xbox wordt het genieten.