[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik blijf erbij dat veel mensen echt veel te vroeg hebben geoordeeld. Zeker over het used games gebeuren, want als het wel zo is..tja kut. Ik lig er niet wakker van, maar het is een shit ontwikkeling. Maar nu komt het....

    EA liet toch weten te stoppen met online passes? En wat zei Sony ook alweer precies op het hele used games gebeuren? It will be up to the developer. Nou van EA weten we het, Activision straks ook ongetwijfeld....nee maar PS4 gaat used games gewoon volledig ondersteunen en niet van die gekke grappen. Ja ok. :emo:

    Ik heb het niet persé alleen tegen mensen hier,maar dit is toch wel bijna de nummer één klacht op fora en het wordt gelijk gevolgd met 'I'll go fully PS4 now, Sony's at least not doing this' . Schitterend.



    Aight!!!
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  2. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan in ieder geval niet wachten op de One. Op deze manier krijgt iedere One eigenaar tenminste een eigen Xbox Live server.
    Ga er trouwens wel vanuit dat iedereen die nu aan het schreeuwen is straks gewoon in de rij staat voor een One.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zeer weinig twijfels dat ik een One ga halen, maar of ik die op day...one haal ;)...dat weet ik nog niet. Of ik uberhaupt een nieuwe console haal eind dit jaar, weet ik echt nog niet. De launch lineup aan games gaat heel beslissend zijn.
     
  4. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Het ligt er nogal dik bovenop dat jij deze console op day one gaat halen :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Niet day one persé hoor. Maar als je me zou vragen of ik hem prefereer over de PS4, zou ik nu zeggen ja. Omdat ik gewoon echt Xbox prefereer. MAAR dat kan zeer snel veranderen als de games bij E3 gewoon zwaar crap zijn, wat ik niet verwacht...maar you never know. Of het een day one voor mij zal zijn...afwachten. Games dus....maar ook geld he. En ik heb dan die ene game waar ik zo super lang op heb gewacht....dan is er voor mij de vraag of ik wel echt eentje gelijk nodig heb. Kans is natuurlijk uitermate groot dat ik helemaal mee ga in de hype van een nieuwe console wanneer ik hier mensen erover hoor/zie praten en mijn vrienden ook....maar november duurt nog even. Of december.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Over welke game heb je het? :+:p
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    You ain't know? :eek:

    Saints Row IV natuurlijk!


    Hele toffe video, paar dingen wist ik niet, zeker kijken! Als het echt waar blijkt te zijn dat het ding zichzelf uiteindelijk kan upgraden....nice, heel heel nice!

    [yt]msYzzSMuGd8[/yt]


    http://stevivor.com/2013/05/microsoft-xbox-australia-on-some-of-todays-lingering-xbox-one-questions/
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd! Weet dan bijna zeker dat Battlefield 3 er beter uit ziet.





    Nutteloos.. Over duidelijk door PS4 gamers gemaakt.






    Beter! Ik had wel verwacht, dat always online niet klopte en dat blijkt alweer.
    Nu nog mooie games op de E3 en de Xbox One haal ik in huis! ;)



    Kinect van Xbox One-console meet hartslag

    De Kinect-camera en en -microfoon van de Xbox One kan de hartslag van de gebruiker 'horen'.Dat meldtVenture Beatdat eveneenseen videovan de demonstratie maakte.Kinect wordt meegeleverd bij de aanschaf van de nieuwe Mircosoft-console en stelt de gebruiker in staat om via gebaren maar ook de stem de spelcomputer te bedienen.Eén van de grootste zorgen die critici hadden over deze manier van bedienen, was dat de microfoon van Kinect niet gevoelig genoeg zou zijn om teallen tijdede Xbox One te bedienen.In een demonstratie aan journalisten liet Microsoft zien dat het zelfs de hartslag van een persoon kan horen.De technologie kan een interessante wending nemen. Microsoft bracht al eerder games uit waarmee fitnessoefeningen gedaan konden worden. Door op deze wijze de hartslag van een gebruiker te meten, kunnen zeer specifieke trainingsoefeningen ontwikkeld worden.In theorie is het zelfs mogelijk om de moeilijkheidsgraad van games aan te passen wanneer de Xbox One merkt dat de hartslag omhoog gaat tijdens het spelen.Het nieuwe Kinect-systeem wordt ook voorpc beschikbaaruitgebracht.Lees alles over de Xbox One© NU.nl/Dennis MonsReageren:Laatste update: 24-05-2013 07:10
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Haha tja als iedereen een gerucht geloofd word het binnen no time als feit gelezen. Always on is dus bull shit. En je hebt wel verbinding nodig als je van de cloud en alles wil gebruikt maken. Super logisch voor ons, maar amerikanen gaan al snel zeggen van' eeeh I cant watch tv, why?' and dat ze dan geen verbinding hebben. Daar hadden ze zich gewoon een beetje op voorbereid door te zeggen, hee je hoeft niet altijd online te zijn maar verbinding is wel nodig. Alleen hadden ze dan moeten zeggen dat het puur voor de online features nodig is.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Ik moet ook wel lachen om dat cloud gebeuren....er is werkelijk waar niemand te vinden die gelooft dat het echt gaat werken. Deze opmerking vond ik wel treffend

    en deze gif :+

    [​IMG]
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die hond _O_ ik kan niet wachten om Ghost te halen!

    Uiteraard op de One natuurlijk.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vind dat maar een slap lulverhaal

    want imho is Killzone 3 inderdaad nog steeds technisch beter dan Crysis 3

    niet dat Crysis 3 een lelijke game is, maar het is geen Killzone 3

    Ik ben het absoluut wel eens met de stelling dat er in multiplats weinig verschil zal zijn in de komende generatie

    maar zijn argumentatie gaat nergens over
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  13. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    Het heeft hier mss al ergens gestaan, maar..

    Klopt het dat je dus geen spelletjes meer kan uitlenen enz..
    ik las ergens dat je een code krijgt om het spel te installeren, die kan je maar een keer gebruiken.
    Dus een spel uitlenen gaat niet..
    maar, ik las ook dat je het spel wel bij een vriend kan gaan spelen, door op zijn xboxone in te loggen met je eigen account en zo kan je het spel daar installeren en spelen.

    Dus als ik het goed begrijp, kan je eigenlijk wel je game uitlenen, je moet gewoon je account gegevens aan je vriend geven? :)
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Daar is nog niks over bekend. Ze wilde het wel gaan invoeren, dat je een game maar op een console kan installeren en anders extra moet betalen oid.
    Maar hoe ze dat doen, en of dit mag.. Dat is nog niet bekend.

    Of ik heb het gemist moeten hebben?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is nog niet definitief gemaakt

    ze doen er vanwege de heftige reacties zo vaag mogelijk over


    Maar het 'lijkt' er nu op dat het idd zo is als sandman zegt.

    Alleen dan zonder code

    bij de eerste install van een game krijg je een melding dat hij aan dat profiel gekoppeld word.

    En bij volgende installs onder andere accounts moet je dus een fee betalen om installatie mogelijk te maken

    (en installatie is nodig om te kunnen spelen)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik wil Crytek wel weer een PC only game zien maken die de volle kracht uit de PC trekt. _O_
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die de volle hypothetische kracht van een supercomputer die misschien over 4 jaar voor normale stervelingen te betalen is bedoel je :+


    Ben idd wel benieuwd waar die engine van ze nou echt toe in staat is

    Hij doet het goed op de consoles maar als je eerlijk bent en Crysis 3 naast Crysis 1 legt zijn de sinds ze ook op de consoles games uitbrengen niet meer voluit gegaan
     
  18. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien gemist in alle hectiek hier maar is de "oude" MXS wheel nog wel te gebruiken op de Xbox One?

    [​IMG]
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    box art:

    [​IMG]

    Stuur is niet te gebruiken - net als de controllers (helaas)
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hopelijk de Fanatecs wel! :mad: Die hebben een USB aansluiting die ook met USB 3.0 op de pc werkt. En dat was officieel gelicenseerd in 2011 dus! :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina